AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #1 Skrevet 21. august 2023 Hei jeg er en 18 år gammel jente som gjerne ønsker tips til en trygg og sunn vektnedgang. Jeg har tidligere trent mye, men har stoppet pga skole osv. Grunnen til at jeg vil gå ned i vekt er for å føle meg friskere og bedre. Jeg har en stabil vekt og en bmi som viser seg som normal. Likevel vil jeg gå ned. Har dere noen tips som gjør at vektnedgangen går kjapt. Jeg skjønner konseptet med kalorier inn og ut, men det er jo en litt lang prosess. Har dere noen tips til mat og trening tar jeg gjerne imot de. Ønsker ingen kritikk til beslutningen min, spør bare om tips😊 Anonymkode: 61395...26c
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #2 Skrevet 21. august 2023 Jeg tror ikke jeg vil gi slanketips til en normalvektig 18-åring 😊 Tren jevnlig og ha et balansert kosthold, da er du godt på vei mot en friskere livsstil 😊 Anonymkode: bfa7e...935 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #3 Skrevet 21. august 2023 Begynn å trene igjen. For helsen. Legg noen gode vaner nå når du faktisk er i den alderen da du kan bygge muskelminne. Angrer på at jeg ikke gjorde det selv. Det er veldig vanskelig å begynne å trene når man blir eldre. Ellers - drit i vekten. Du eer allerede normalvektig, du trenger ikke å gå ned. Men oppta treningsrutinen. Anonymkode: 749fc...e39 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå