AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #1 Skrevet 21. august 2023 Hva gjør man egentlig når barn slår, sparker og biter? Hører vanligvis etter, men bryr seg ingenting av å få beskjed om å slutte. Barnet er 4 år, og jeg er helt rådvill 😕 Det kommer når han skal sove, og det hjelper ikke å "forstå" følelsene. Eneste jeg føler jeg kan gjøre er å holde ham fast, men det liker jeg ikke. Anonymkode: 6c9d8...0c4
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #2 Skrevet 21. august 2023 Hjelper det dersom han får roet seg i fred? Det trenger min. Rett og slett litt tid alene. Da forsvinner raseriet fort. Anonymkode: fb0e1...6d9 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #3 Skrevet 21. august 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hjelper det dersom han får roet seg i fred? Det trenger min. Rett og slett litt tid alene. Da forsvinner raseriet fort. Anonymkode: fb0e1...6d9 Jeg har i desperasjon innimellom trukket meg unna, men han har fulgt etter 😕 Det vil jeg helst ikke gjøre heller, ettersom han følger etter er det sikkert ikke det han egentlig trenger. Føler også det signaliserer at jeg ikke orker ham. Og det gjør jeg jo, hadde foreldre selv som bare ikke orket følelsene mine og det opplevdes skikkelig vondt. Men barn er forskjellige. Noen trenger nok helst en pause, så det stemmer sikkert at ditt barn trenger det 😊 Takk for tips ❤️ Mulig han tester akkurat det, om jeg "tåler" ham. Men vanskelig å tåle de vanskelige følelsene hans samtidig som man blir skadet fysisk 😕 -TS Anonymkode: 6c9d8...0c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå