Gå til innhold

Dere som søker seriøst på tinder, hvor fort går dere frem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som tydelig kommuniserer at dere vil noe seriøst. Hvor fort går dere frem i datingen? Må dere bli ordentlig kjent før dere tar neste steg i date-prosessen som nærhet/intimitet? 

Anonymkode: f4707...757

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja 

M48

Anonymkode: 8e6dc...7b3

Skrevet

ts her.

Jeg føler det er veldig lett at man kommer i "vennefella" hvis man skal bli ordentlig kjent først... 

Skrevet

Jeg er ikke på Tinder, men om man er ute etter et seriøst og varig forhold, vil jeg sterkt anbefale å vente med sex og intimitet. Bli godt kjent først. Finn ut om dere kan fungere som bestevenner, at dere har mye til felles og felles verdier. Sex kan trenes og læres og det blir ofte bedre jo bedre man kjenner hverandre, og sexlysten kan komme og gå i ulike livsfaser. Er man bestevenner, vil forholdet som regel overleve endringer i sexlivet, men er man sammen bare på grunn av sex og intimitet, da ryker lett forholdet i første "motbakke".

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

ts her.

Jeg føler det er veldig lett at man kommer i "vennefella" hvis man skal bli ordentlig kjent først... 

De vennene mine som er i vennesonen har aldri vært aktuelle til å bli kjæreste… 

Vennesonen er bare en finere måte å si at man ikke synes vedkommende er tiltrekkende. (Mener ikke kun utseende)

Anonymkode: 2181e...2d4

• Nyttig 2
Skrevet

Venter ikke med sex nei. Det er viktig, og ikke noe jeg vil vente med. Har alltid sex på date 1,2 eller 3. Sexen forteller mye om personen, og ikke noe jeg selv ønsker å trene eller lære en partner opp til når jeg selv er rundt 50. 

M50

Anonymkode: 3408d...235

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dere som tydelig kommuniserer at dere vil noe seriøst. Hvor fort går dere frem i datingen? Må dere bli ordentlig kjent før dere tar neste steg i date-prosessen som nærhet/intimitet? 

Mann 40.

Jeg er kun interessert i noe seriøst. Det vil si at jeg ikke parallel-dater, og jeg har selvfølgelig ikke sex før man har blitt godt kjent. At man er på vei inn i et forhold.

Jeg er overhodet ikke noe keen på en dame som puler ukjente folk, typ halvparten av alle hun har datet på tinder. De damene passer best sammen med samme type løsslupne mannfolk. Jeg er frisk og rask, og jeg ønsker å holde meg frisk og rask.

Anonymkode: b1556...d83

• Liker 3
Skrevet

Vi møttes for noen øl første kvelden.
Andre kvelden møttes vi for noen øl litt mer på sparket, og han ble med meg hjem. 

K37 (Han er 39)

Anonymkode: 63c97...485

Skrevet

Man søker jo ikke noe seriøst på Tinder. Det er jo ikke målet. Man skal matche, utveksle maks 10 fraser før man han avtalt å treffes eller flyttet samtalen over på snap med pålydende planer om å treffes. Om man med tiden skulle mot formodning innlede noe seriøst er noe helt annet, men Tinder er til for å ha det gøy. Logger du på Tinder med formål om å finne deg kjæreste er du på feil plass, og kommer til å slite. Vær mindre desperat etter å komme deg inn i forhold.

Anonymkode: 2d7f7...815

Skrevet

Aldri prøvd Tinder eller sånne app greier.

Men jeg dater rett som det er. Jeg har ingen interesse av å være intim med noen før jeg er ordentlig kjent.

Har aldri hatt lyst på sex med noen jeg knapt kjenner.

Anonymkode: 79e9c...661

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Man søker jo ikke noe seriøst på Tinder. Det er jo ikke målet. Man skal matche, utveksle maks 10 fraser før man han avtalt å treffes eller flyttet samtalen over på snap med pålydende planer om å treffes. Om man med tiden skulle mot formodning innlede noe seriøst er noe helt annet, men Tinder er til for å ha det gøy. Logger du på Tinder med formål om å finne deg kjæreste er du på feil plass, og kommer til å slite. Vær mindre desperat etter å komme deg inn i forhold.

Anonymkode: 2d7f7...815

Det var altså før i tiden at Tinder var en knulleapp.

Vi er i 2023 nå, og "alle" single er på Tinder.

Anonymkode: 9bade...d39

• Liker 3
Skrevet

Det kommer lit an på hvilke steg det er snakk om her. 

Men min "oppskrift" er omtrent som dette:

-Har i profilen at jeg søker noe varig

-Chatter ikke lenge med de, men lenge nok til å avklare at vi har felles interesser, noe felles verdier, er på samme sted i livet, og at han også ser etter noe varig.

-møtes til første date for å bli litt kjent og se om det er en ok mann. Ofte rekker jeg ikke kjenne veldig på om det er kjemi/tiltrekning på denne, mer "er det en hyggelig person jeg har lyst til å bli mer kjent med?"

-date nr 2, kjenne mer på kjemien og tiltrekning, og om vi har det gøy sammen, om tiden "flyr", den type ting.

-date nr 3, mye det samme som date 2, men om det passer seg sånn så gjøres dette gjerne til en langre date. Naturlig at man blir litt mer fysisk, kjenne litt på om det fungerer (ikke sex , det kommer gjerne naturlig en date eller to senere)

Forutsetter også at det er en god del kontakt mellom datene, så man blir ganske godt kjent på den tiden. Jeg ser dog ingen grunn til å vente veldig lenge med sex. Det er ikke mange som kommer så langt som til 3-4 dater for min del, så om jeg velger å ha sex da så føler jeg ikke at det er å ligge rundt. Sex er en viktig del av et forhold, om den overhodet ikke fungerer så vil jeg heller ikke gå inn i et forhold...Jeg møter aldri andre paralellt hvis jeg har valgt å møte noen til date nr 2. Sånt gidder jeg ikke. Enten går man all inn på en person, ellers får man være ærlig med at man ikke er seriøs.

Nå bruker jeg lang tid på å definere noe som et forhold da. Egentlig vet man ikke om noe faktisk vil bli virkelig varig før det  har gått 1 år eller 2... Men kan gå med på at man er type kjærester etter noen måneder, dog ikke offisielt på noen måte. Men det henger jo også sammen med at jeg har barn. 

• Liker 1
Skrevet

Sex date 3

Sammen etter 5uker. Var kjærlighet med 2-3 blikk😅

Anonymkode: a4e06...23c

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...