Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å søke startlån, men vet ikke om jeg får. Er det eventuelt lov å søke flere ganger? 

Jeg går på overgangsstønad og jobber som ringehjelp i barnehage. Jeg studerer til et trygt yrke på "fritiden". 

Medregnet bostøtte og barnetrygd uten barnebidrag (det får jeg ikke), har jeg en inntekt på ca 25000 i mnd. 

Jeg har gammelt studielån på snart 100 000, men det går sakte, men sikkert nedover. Ellers ingen gjeld utover det. 

Leiemarkedet her er ganske vanskelig, og jeg er redd for at barna må flytte mange ganger og bytte skole osv. 

Her jeg leier er det trygt og stabilt, og jeg står på venteliste til noe større, men det kan ta mange år, hadde jeg visst det tar feks kun et år, hadde jeg slappet av litt mer. 

Vi bor nå i en toroms, jeg og mine to barn. De har ikke eget rom, ikke plass til å ha venner.. Ingenting.. 

Vits å søke? 

Anonymkode: aae84...293

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må ha fast inntekt for å få startlån. 

Anonymkode: 536b9...3d4

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Du må ha fast inntekt for å få startlån. 

Ja, vet egentlig det. Vil jo få det etterhvert da, men alt kan jo skje.. 

Skrevet

Bare å søke på nettet. Trenger ikke spør her, er husbanken som avgjør. Bare å slenge inn en elektrisk søknad🙂🤞🏼

Jeg fikk og det til tross jeg hadde vanlig banklån i banken,men ønsket gunstigere rente og lån så fikk refinansiert og byttet lånet fra sparebank til husbanken☺

Anonymkode: 31f55...61e

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bare å søke på nettet. Trenger ikke spør her, er husbanken som avgjør. Bare å slenge inn en elektrisk søknad🙂🤞🏼

Jeg fikk og det til tross jeg hadde vanlig banklån i banken,men ønsket gunstigere rente og lån så fikk refinansiert og byttet lånet fra sparebank til husbanken☺

Men du hadde kanskje fast inntekt?