Gå til innhold

Arrangere bursdagsfest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det verkar som ein fornuftig e-post du planlegger å senda ut, vennen! :)

Gjest gjest 0
Skrevet

Jeg må si jeg er enig med de som har sagt at det er litt dumt å ta inngangspenger...

Jeg og sambo leide lokalet, serverte snacks og punsj til vår bursdag. Det gikk totalt 2000 kr ut av vår felles lomme, men vi hadde ikke lyst til at våre venner skulle betale for å komme inn.

Men 25 kr er ikk veldig mye å betale heller da... Noen av våre venner spurte om vi skulle ha penger pga lokalet etter festen, men dere må regne med at noen synes dette er litt dumt.

Skrevet

Å betale inngangspenger for å komme på en bursdagsfest, synes jeg blir for dumt. Da er det bedre at dere ikke nevner ordet bursdag.. Og jeg må si jeg lurer litt på hva slags venner dere har, siden dere er avhengige av dørvakt, klarer de ikke oppføre seg?

Skrevet

Jeg syns også det blir litt dumt med inngangspenger.. Greit nok det ikke er så mye, men virker litt "gnient".

Forøvrig tror jeg ikke jeg hadde orket å organisere når det er så delte meninger og alle er "vrange", da blir det gjerne mer stress enn koselig, men det er nå meg da.

Skrevet

Jeg synes det er greit med inngangspenger såfremt man ikke forventer gaver. Da er jeg helt med. Var på en sånn bursdag i høst, men hadde med gave likevel jeg da - -em nda var det opp til meg.

Har venninner som har feiret bursdag på restaurant, hvor det forventes gaver, at vi skal ut på byen + at man må betale maten selv, da har jeg takket nei. Det blir feil

Skrevet

Jeg må også si at jeg hadde stusset litt på inngangspengene - ville syntes at det var litt pussig. 20-25 kr? Hva er vitsen da, liksom?

Skrevet

Inngangspenger/cover charge er helt ok enten det er 4 fødselsdager som er anledningen eller ikke.

25 kroner er ikke store summen og dere er studenter.

Hvis noen velger å gå på byen senere på kvelden er det deres valg. Som regel blir det ikke som man hadde planlagt og hvis festen er vellykket så tviler jeg på at venninnene dine forsvinner på byen.

Hvis dere ikke serverer mat, så sett ut peanøtter, chips osv.

Jeg skjønner heller ikke hvorfor dere trenger dørvakter. Hvis noen lager bråk, f.eks. ubedte gjester, er det jo bare å ringe til politiet.

Lykke til. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...