Gå til innhold

Arrangere bursdagsfest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venninne 1, 2, 3 og eg planlegg å feire bursdagane våre sammen i februar. Vi hadde tenkt å leige lokale der vi kunne ta med drikke sjølv, og invitere gode venner til fest.

Så langt så godt.

Men så skulle vi skrive gjesteliste. Eg og venninne 1 har ikkje så mange venner på plassen der vi skal ha fest, så vi inviterer berre 10 kvar. Venninne 2 og 3 fyller dei resterande plassane med sine venner (det er plass til 80 totalt).

Framleis er alt fint.

Venninne 2 og 3 finn plutseleg ut at det kanskje er litt dumt å ha ansvar for 80 små-fulle personar, eg og venninne 1 er sjølvsagt einige, og vi finn ut at det kanskje er fint å leige lokalet med servering (framleis samme lokale) og vaktar, og så slepp vi ansvar (og vasking dagen etterpå).

Dette var fin-fint for alle heilt til venninne 1 fann ut av det vart 100 kr meir i leige av lokalet på kvar, samt at det vart dyrt å kjøpe drikke til bar-pris ein heil kveld. (Vi hadde tenkt å begynne i 8-tida på kvelden uansett alternativ, forresten)Forståeleg, men ikkje for venninne 2 og 3.

Venninne 1 har lyst å ha festen som vorspiel, før bytur, mens venninne 2 og 3 ynskjer å ha det som fest. Venninne 1 seier ho ynskjer å trekke seg frå opplegget.

DET sa eg nei til, er vi 4 venninner som ynskjer å feire saman, så gjer vi det. Det blir for dumt om vi ikkje greier å semjast om noko. (er det rart det er krig i verda?)

Så kom problemene då. Eg forstår eigentleg alle sammen, men eg forstår IKKJE kvifor venninne 1, 2 eller 3 ikkje er villige til å fire pittelitt på krava sine for å inngå eit pittelite kompromiss...

Eg har foreslått å redusere gjestelista og gå for det opprinnelege fest-alternativet, men det var visst uaktuelt for venninne 1 og 2 (nokon som veit korleis eg kan overtale dei?).

Er det nokon av dykk som har gode forslag til korleis vi kan løyse dette!??! Dersom vi ikkje greier å finne noko alle kan godta blir det nok ingenting av dette her... Eg kjenner eg begynner på bli både oppgitt og rådlaus og syns det er dumt at eg ikkje greier å vere anten einig eller ueinig med ein av partane. Korleis ville du ha løyst eit problem som dette? Og kva alternativ ville du ha valgt, fest eller vorpiel?

Venninner altså...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, jeg pleier å ha fest hvis det er en ok fyr der, men stikker ut dersom det ikke er noen dugandes fyrer der jeg da ;)

Vel, ok...

Gjør det noe om de som vil ut vil ut da?

Er ikke sikkert alle vennene til de som vil ut vil ut, også kan det hende at noen av de som tilhører "fest"-gjengen vil ut...

Vi har gjort det sånn før, at festen fortsetter for de som vil ut.

Også kan jo trikset kanskje være å gjøre festen så kul at når det er på tide å gå videre så vil folk bare bli?

Gjest gjest 0
Skrevet

Skal man først feire en felles bursdag og leie et lokale synes jeg det er borkastede penger å bare bruke lokalet som et voirspiel. Da kan dere heller snakke med et utested som kan ordne en løsning der de holder stengt inntill et visst tidspunkt kun for dere med spesialpriser, og åpner for alle senere på kvelden. Dette gjør de iallefall flere steder i oslo.

Hvis dere fremdeles velger å gå for å leie lokalet synes jeg dere burde blir der, dere kan holde dere til løsningen der alle tar med sin private drikke.

Hva skal dere med vakter? Ingen som feirer bryllup med +- 100 gjester pleier å ha vakter? Tror dere at vennene deres ikke klarer å beherske dere? Vel da burde dere kanskje ha vakter...

Ønsker dere servering er det mange ting man kan servere som koster lite og som dere klarer å lage selv. Som oftest holder det med chips og litt snop når man starter så sent som dere skal. Bak noen kaker i tillegg så har man litt å spise på hvis man skulle bli sulten.

Jeg kan anbefale dere å skrive innbydelser, eller gi beskjed om at de skal ta med drikke selv, men deres står for litt snop. Da skjønner de at det ikke blir mat.

Hvis det skal være så vanskelig å bli enige tror jeg nok jeg haddde valgt å dele festlighetene opp i flere voirspiel og heller møtes på felles utested...

Skrevet

Takk for innspill. *tenker som det knakar*

Gjest LoisLane
Skrevet

Hmmm. Jeg lest kanskje ikke nøye nok, men hva er det som er mest konfliktfylt?

Håper dere får det til, det er jo en veldig god ide å feire sammen. Det er jo klart at noen få fire littegrann når dere er flere. Ellers kunne dere jo bare ha feiret hver for dere.

Skrevet

Ja, økonomisiden...:

Når vi har fest e.l. pleier alle å ta med det de skal drikke selv, også kjøper "arrangøren" inn snacks, lbrus (hyggelig gest til de som ikke drikker, samt at det er billigere enn å skulle sponse alle med alkohol) og kanskje noe fingermat.

Da jeg feiret bursdagen min på fredag tok folk med drikkevarer selv, men jeg ga jo selvsagt av det som stod her, jeg og bestis lagde fingerfood dagen før som ble servert + at bestis lagde kake, jeg kjøpte inn brus og snacks.

Glemte å sette frem potetgullet da... :rodme:

Skrevet

Då har eg prøvd å sette opp eit forslag, og sender denne mailen til jentene mine:

Hei søte jentene mine!!! La meg for å sove for ein time sidan, men etter frustrerande samtalar med både I og S fekk eg sjølvsagt ikkje sove med alle dei bursdags-tankane i hovudet. Hehe. Tenkte litt, stod opp att, og fann ut at eg like godt kunne skrive ein mail til dokke, sånn at vi kanskje greier å komme til enighet her. Eg har tenkt ut ein ganske så lur plan, skjønne dokke (eg er litt sånn lur av og til, hehe...)...

Først av alt vil eg takke for at dokke har eigne meiningar og står for dei, det er ein kjempe-positiv eigenskap!!! Men av og til må ein ta de kjedelige ansvaret det er å vere vaksen og inngå små kompromiss, sjølv om forslaget mitt forhåpentlegvis ikkje er noko offer for nokon av dykk!

Eg forstår eigentleg alle sammen, og alle argument, og det er derfor eg har prøvd å skissere noko alle kan leve med.

Her kjem mitt geniale forslag (reint subjektivt sett, sjølvsagt...):

Kva om vi velger alternativ 2, og leiger lokalet med bar og vakter? Dette alternativet kostar 1500,- (gjer det ikkje?), men dersom vi tar 20,- eller 25,- i inngangspengar greier vi å tene inn att leige-utgiftene om vi får henholdsvis 80 eller 60 betalande gjester. Dette med betalinga kan vi informere om når vi inviterer, trur faktisk ikkje nokon kjem til å synes det er dumt, vi leiger jo ein utestad liksom. Vi kan få vaktane til å ta betaling i døra om dei gjer slikt, viss ikkje kan vi stå i døra sjølv i begynnelsen av festen.

Dersom leigeutgiftene blir dekka kan alle bruke dei pengane vi elles ville brukt på alternativ 1 (fest med medbrakt drikke) på drikke kjøpt i baren. (poff, der rauk økonomi-argumentet) Drikke i baren på der er også mykje billigare enn drikke på byen, har eg hørt.

Dersom festen startar klokka 20.00 rekk alle å ha vorspiel først, og ein treng då altså ikkje bruke så mykje pengar på drikke (uansett, "ein alkoholenhet i timen x 6 timar", det skal ikkje koste all verden...). Vi kan ha eigne vorspiel med våre respektive gjester, eller så kan vi i gjengen samlast for ein betre middag. DET hadde eg syns hadde vore veldig kosleg, i alle fall for H og T og meg sjølv, som knapt ser dokke andre resten av året (pittelitt overdrivelse der, men dokke skjønne...)!! Dersom f.eks. S eller A hadde stilt med stue kunne vi ha diska opp med f.eks. tapas, som både er billig, lett og lage, lett fordøyeleg, og nyyydeleg til alkohol! Syns det hadde vore utruuuuleg kosleg med noko slikt saman med T, H og M og dokke, litt kvalitetstid med dei nærmaste vennene bør vi kunne unne oss når det først er bursdagsfest, syns eg! (så får vi litt bursdags-følelsen i ro og fred og fellesskap også liksom....Og rekk å prate litt med kvarandre før vi kjem på festen der vi sikkert kjem til å prate med alle dei vi ser enda sjeldnare enn kvarandre....).

Klokka 20. er også såpass tidleg at dersom enkelte, utan å nemne namn, har lyst å stikke på byen, så er det fullt mogleg å gjere det i 11-12-tida liksom... Men eg trur nok at det vil vere nok søte single gutar for einkvar smak til alle på den festen vår altså..... ;)

Er herleg å sleppe vaskinga dagen etterpå då. Og ansvaret.

Kva syns de jenter!??!?

Rekk opp ei hand alle som meiner dette er noko å forhandle vidare på!

Det hadde vore så utruuuuleg moro å fått til ein skikkelig bursdagsfest med dokke jenter!! Det blir så bra!!!! Håpar de kan gi ein kjapp tilbakemelding, for vi bør vel få reservert lokalet snart også.

Det dokke må ta stilling til no er altså:

1) Er forslaget mitt tilfredsstillande?

2) Skal vi ha festen på fredag eller laurdag? Blir vi einige må nokon ringe å reservere lokale!

3) Sende ut invitasjonar (f.eks på mail eller sms)med svar-frist: I invitasjonsteksten kan de f.eks. stå:

4 søte jenter arrangerer ein heidundrandes bursdagsfest på HiB-kaféen (eller kva søren den heiter) fredag 3./laurdag 4. februar klokka 20.00. Det er dessverre ikkje lov med medbrakt, men du får kjøpt drikke i baren til ein billig penge. Vi ynskjer ikkje bursdagsgåver, men håpar du kan akseptere å betale kr 25,- i inngangspengar. Vi tar også i mot varme klemmar. :) Dersom du har lyst til å vere med på moroa er det fint om vi får ei tilbakemelding innan måndag 30. januar (f.eks!!??!?!?!?!)

Mvh, !??!?!?

4) Skrive oversikt over kven som kjem, alfabetisere, og gi til dørvakt.

Kva seier de? Blir vi einige?

No har eg i alle fall gjort så godt eg kan.

Glad i dokke!!! Stooooooooooor klem!!!!

Gjest LoisLane
Skrevet

Bra, Veslo. Det var langt, men konstruktivt. Nå er jeg spent på svarene du får...

Skrevet

Jeg hadde sikkert falt for den mailen :)

Og du, en ting jeg har glemt å si; jeg er ikke veldig begeistret for nynorsk. Jeg har en femmer eller noe der, men det er ren skjær flaks...

Men; du skriver innmari ålreit, så da er det ikkeno stress å lese det! Kan faktisk ikke huske å ha tenkt "usj nei, det der orker jeg ikke å lese nå"

Tenkte bare å si det liksom :sjenert:

Skrevet
Hmmm. Jeg lest kanskje ikke nøye nok, men hva er det som er mest konfliktfylt?

Håper dere får det til, det er jo en veldig god ide å feire sammen. Det er jo klart at noen få fire littegrann når dere er flere. Ellers kunne dere jo bare ha feiret hver for dere.

Eg veit ikkje heilt kva som er problemet trur eg, sannsynlegvis at alternativ 2 er dyrare enn alternativ 1 som er utelukka pga. mange gjester... Hehe...

Bra, Veslo. Det var langt, men konstruktivt. Nå er jeg spent på svarene du får...

Kan nok ikkje vente nokon svar før vanleg dødelege er vakne, men er litt spent eg også. Håpar det ordnar seg...

Skrevet
Jeg hadde sikkert falt for den mailen :)

Og du, en ting jeg har glemt å si; jeg er ikke veldig begeistret for nynorsk. Jeg har en femmer eller noe der, men det er ren skjær flaks...

Men; du skriver innmari ålreit, så da er det ikkeno stress å lese det! Kan faktisk ikke huske å ha tenkt "usj nei, det der orker jeg ikke å lese nå"

Tenkte bare å si det liksom  :sjenert:

Det er det finaste komplimentet eg har fått på leeenge, lenge!!!!! Eg studerer språk, så språk-kompliment ligg høgt hos meg! Hehe.. Eg prøvar å skrive talemålsnært samtidig som eg vil halde meg innanfor grensene for det som er lovleg. Herleg at nokon set pris på at nynorsken min er tilgjengeleg "for folket"! Hehe....

Skrevet

:)

Sov godt, håper du får noen positive mailer tilbake fra jentene i morgen :)

Natta :klem:

Skrevet

Helt ærlig synes jeg det er skikelig knusselt av dere å ta 25 kr i inngangspenger, i tilegg til at folk betaler egen drikke. Det koster 1500 kr å leie lokalet?! Det bør dere kunne spandere, dere deler jo på fire!!!

Hva med å gå for det opprinnelige alternativet, men få en eller annen bekjent til å fungere som dørvakt, slik at dere er sikre på at ting går greit for seg? Da får dere det jo slik at folk får ha med egen drikke, samtidig som dere kan føle dere trygge på at ingenting skjer... Bare en tanke.

Skrevet

Syns 25 kr i inngangspenger er helt ok for å dekke opp litt av leieutgiftene. Det er dessuten en billig penge å betale for vakthold og rengjøring av lokalene dagen etter.

Skrevet

Jeg håper det ordner seg og at dere får til en løsning sånn at dere får en fest som alle "er med på".

Jeg er nok også litt skeptisk til å måtte betale inngangspenger for å få komme på bursdagsfest - har dere tenkt på at folk antakelig har lyst til å gi dere gaver også...da blir det brått en dyr fest for folk - som dere som fyller år har tatt initiativet til og ikke vil ha noen utgifter på! ;)

Bare sånn for å se det litt fra gjesteperspektivet...

Jeg ville betalt lokalet selv og latt gjestene ha med egen drikke hvis det var min bursdagsfest. Hadde det vært en vennefest uten anledning hadde det stilt seg litt anderledes.

Men som jeg sa innledningsvis - jeg håper at dere 4 blir enige og at det blir en vellykka fest! :)

Gjest Betty Boop
Skrevet

25 Kroner er en symbolsk sum. Det ville ikke jeg ha reagert på. Synes forslaget ditt var fint jeg. Håper du får med deg de andre på ideen uten noen flere dikkedarer.

Lykke til. :tommel:

Skrevet

Jeg er litt enig med Laban, de inngangspengene må det kunne gå an å spleise på dere fire. Ellers syns jeg mailen høres kjempefin ut, jeg vil gjerne komme... :hoppe::ler:

Jeg tenker vel også at det er noen sære damer der ute, kan det være så vanskelig å fatte at hvis man skal være fire om å arrangere et lag, så kan man ikke få viljen sin hele tiden.

Å bruke lokalet som et vorspiel syns jeg heller ikke er noen idè, da blir det så amputert liksom... Nei, jeg syns du hadde et bra forslag. Flink jente du :klem:

Skrevet

Det med inngangspengar var jo ein absolutt nødvendighet for at venninne 1 skulle vurdere forslaget mitt... For ho meinte det vart for dyrt å BÅDE skulle betale meir i leige, OG betale for bar-drikke ein heil kveld.. (forstår henne litt, vi er tross alt fattige studentar, men ho har vore i overkant vrang her då...)

Vi ønsker IKKJE gåver, og det gir vi uttrykkeleg besjed om i invitasjonen. Er kanskje dumt å kalle greiene for bursdagsfest, for det er jo berre ein anledning for å arrangere fest.

Har fått positiv tilbakemelding frå venninne 2 og 3 no, er spent på kva venninne 1, den vrangaste seier... Akk... Hehe...

Skrevet
Er anskje dumt å kalle greiene for bursdagsfest, for det er jo berre ein anledning for å arrangere fest.
Ja, kall det fest - og nevn ikke bursdag med et ord verken i innbydelsen eller ellers så lenge folk må betale for å komme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...