Gå til innhold

Hvor mange potteplanter har du i hvert vindu?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du tett i tett med potteplanter eller bare et par i hvert vindu?

Du som ikke har potteplanter trenger selvsagt ikke å svare her. 

Anonymkode: 35cdc...176

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare et par i hvert vindu for det er så mye sol der som tar kverken på de fleste, men har tett i tett med planter på hyller litt lenger inn i stuen🙂

Anonymkode: 5dbfe...dce

Skrevet

Har 3 i kjøkkenvindu, pluss seks krydderplanter. 
Og 4 i stuevindu. 

Har ikke tett i tett nei, det må være plass til en pelsdott der også :o 
Men siste opptelling var 32 potteplanter inkl krydderplantene i leiligheten. 

Skrevet

I kjøkkenvinduet har jeg fire, de står tett i tett, og det er egentlig for mye, men jeg har ikke annen plass til dem. I stua står det tre i hvert vindu akkurat nå, det må være plass til at en katt kan bruke vinduskarmen uten å knuse eller rive ned noe.

Anonymkode: a7230...65a

• Liker 1
Skrevet

2-3 i hvert vindu. Har et par vinduer med 1 også.

Anonymkode: 3d6c4...e33

Skrevet

Jeg har mange vindu, men bare to stk med en potteplante i hver. De fleste plantene jeg har trives ikke i direkte lys.

Anonymkode: b3fec...1c4

Skrevet

Jeg har altfor mange planter, så ganske mange 😂

I de minste vinduskarmene har jeg klart å presse inn minimum 2, og i de største står det 6-7 planter + stiklinger.. 

Skrevet

Jeg har 2 i et stort karnappvindu, ellers har jeg store gulvkrukker, 2 på benk ved spisestua o.l Har bare 7 planter da. 

Anonymkode: e9e49...de8

Skrevet

Ingen. 

Anonymkode: 56b36...dc4

Skrevet

Jeg liker ikke blomster, og jeg liker store, grønne planter som er for store til å stå i vinduet. Så alle mine potteplanter står på gulvet. Men jeg har noen urter i kjøkkenvinduene.

Anonymkode: 59aa3...651

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ingen. 

Hvor har du dem da? 

Skrevet

0,2 plante per vindu. Har mest på gulvet.

Anonymkode: ec328...3ce

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvor har du dem da? 

Andre steder, har ikke bre nok vinduskarm til planter. 

Skrevet

Har smale vinduskarmer i hele huset. Så har kun 1 mini kaktus i vinduskarmen på badet. Nei, jeg tror ikke det er en egnet plass for den, men den står nå der.

Anonymkode: ea5da...bd7

Skrevet

Har bare aloe vera (x2) og pengeplante i vinduskarmen. Orkidéene, kinarosen og calla lilja liker ikke direkte sol. Monsteraen er så stor at den står på gulvet. Må uansett ha plass til kattene i vinduskarmen og. 😅

Anonymkode: 54f65...fed

• Hjerte 1
Skrevet

3-4, presset sammen i den ene enden. For her må det også være plass til sjefen 😸

Anonymkode: b8295...c8a

• Hjerte 1
Skrevet

2 i omtrent hvert vindu. Kunne tenkt meg flere, men det får li etterhvert. Potter om to stk, og èn dør, så det tar litt tid. Begrenset hvor mange planter jeg i realiteten gidder å følge opp😅

Skrevet

Jeg har så mange som det er plass til både i stua og på kjøkkenet (på soverommet kan jeg nok få plass til flere om jeg går inn for det...), i tillegg til på bokhyller, skap, kaminhylle og i ampler på veggen. 55 kvadratmeter, minst like mange potteplanter...

• Nyttig 1
Skrevet

Har 4-6 planter i hvert vindu, de står ikke tett i tett. Kunne nok hatt flere, og det er plass nok til å ha dobbel rekke. Det er fortsatt godt med plass til lampe, nips og katt i karmene.

Anonymkode: 0ab3e...978

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...