Gå til innhold

Tilbehør til denne kjolen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja alt man lurer på da og blir usikker på;-) Men her er til min kjole, den satt som et skudd. Var deilig å ha på og jeg likte den veldig godt. Den er Champange farget og hvilke farge blomster ville passet? Rosa, Blå, Lakserosa???

Tiara eller noe slør? Eller kanskje ingen av delene?

Hva synes noen? ;)

http://www.alfredangelounitedkingdom.com/

her må dere taste inn 1581 i den lille ruten som står "styel" helt nede til høyre. Fikk ikke kopiert Linken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nydelig kjole! Fargene på blomstene kan du velge, omtrent alt passer til denne fargen.. Jeg synes godt du kan bruke tiara OG slør til denne kjolen. Eller et enkelt slør og et kraftig halssmykke?

Skrevet

Så fin kjole!! Med den flotte ryggen så ville jeg gått for uten slør, og heller ha blomster i håret. Og et litt kraftig smykke som Gjest her ovenfor sier. Synes mønsteret framme var litt middelalder-inspirert, så det hadde kanskje blitt fint med et smykke i tinn?

Flott kjole i alle fall! :)

Skrevet

Blir et litt kraftig perlesmykke i halsen feil? Kanskje heller noe strass?

Skrevet

Du kan jo sjekke www.ariela.no

Der er det mange forskjellige nydelige smykker, både halssmykker og tiaraer, og hele sett. Tror en tiara ville være midt i blinken til kjolen din! Ikke er de dyre heller :-)

Skrevet

Rtig med litt spesiell kjole!

Ville ikke hatt perler her, men en tiara, eller evt et enkelt slør. Litt usikker på dette med halssmykke pga dekoren på kjolen. De to elementene skal ikke behøve å sloss om oppmerksomheten.

Gjest Brud juli 06
Skrevet

Veldig flott kjole!

Jeg ha har selv en champagnefarget kjole - litt i samme genre som deg. Jeg kommer til å ha et langt slør i samme nyanse. Er usikker på om jeg skal ha tiara, men tror ikke det. Har kjøpt et smykke hvor perler er tredd inn på flere ståltråder (blanke og champagnefargede perler). Smykket ligger nede på halsen.

Jeg kommer til å satse på en rosa bukett - tror det blir mer skittenrosa enn lyserosa...

Skal du ha brudepike? Jeg synes det er vanskelig å finne kjole som macher...

Lykke til videre!

Skrevet

Hei;-)

Jeg har funnet en kjole som var champagnefarget til brudepike, den var litt mørkere i fargen men passet veldig fint. Rundt livet var det et slags chifong belte som kan matche med feks brudebukett. Fant ikke noe bildet av den......

Jeg skal se meg om etter smykker og se om det ikke finnes noe jeg faller for;-) Det er faktisk noen pittesmå perler i mønsteret på kjolen min så kanskje det kan gå, syns det er pent.

Gjest Brud juli 06
Skrevet

Hvor har du kjøpt brudepikekjolen? Den høres veldig fin ut...

Skrevet

Molina Brudesalong. Du kan se på molina.no, kan sikkert sende en mail og høre;-)

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Det hadde värt nydelig med kun grönt og hvitt til denne kjolen. Liljer feks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...