Gå til innhold

En jeg er interessert i er kort i mld, er det typisk mannfolk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke en jeg dater det her... vi er venner/ treffes i det daglige bare. Ikke en nær venn i det hele tatt. Men jeg er så interessert i han og det vet han ikke. I mld avtaler vi bare det vi skal også ikke mer. I siste mld nettopp brukte han tommel opp bare og et smile fjes, er det bare oss damer som viser ekstra med emoji? Kan han være interessert selv om han er enkel i mld? 

Anonymkode: 48f54...112

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menn tenker ikke mye. Det merker du fort hvis du er sammen med en.

Anonymkode: 7a951...f42

• Liker 1
Skrevet

Han vet jo ikke du liker han?

Hvis en mann virkelig liker meg så forventer jeg mye mer emojs og setninger. Nei ikke alle menn er korte i svar 

Anonymkode: 8a0a0...94e

Skrevet

Gjør det samme tilbake og se hva som skjer 💕

Anonymkode: 71f13...9a0

Skrevet
Vestlig skrev (1 time siden):

Ja.

Mvh mann

Så det at han ikke har med et smileansikt betyr ikke at han ikke liker meg? Han er veldig konkret i mld. Vi er mellom 35 og 40 her så føler dette var noe jeg burde visst bedre😬🙈

Skrevet

Ja, det er vi ofte. 

Anonymkode: b7721...cdd

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ja, det er vi ofte. 

Anonymkode: b7721...cdd

Selvom du er interessert? 

Han her ble så kort I mld til slutt. Men vet noen er det. Er redd jeg maser litt for mye på han, dette gjelder ikke oss men barna våre i forhold til fotballen. 

Skrevet

Jeg pleier å svare 👍😀 når jeg forsøker å avslutte en samtale og ikke ønsker noe mer respons fra den andre. Om jeg er interessert i noen bruker jeg lang tid på å formulere meg, og jeg smetter inn ting som hun kan følge opp om hun vil. De som «ikke biter på» regner jeg ikke for interessert. 

Sjansen for at en forelder til en venn av barnet ditt er interessert, er lav. Du skal i alle fall ikke tolke det at han svarer deg som et tegn på interesse. Isåfall kunne man jo hevde at ekser som kommuniserer med hverandre om barna, er interessert i hverandre.

Anonymkode: 9888b...794

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg pleier å svare 👍😀 når jeg forsøker å avslutte en samtale og ikke ønsker noe mer respons fra den andre. Om jeg er interessert i noen bruker jeg lang tid på å formulere meg, og jeg smetter inn ting som hun kan følge opp om hun vil. De som «ikke biter på» regner jeg ikke for interessert. 

Sjansen for at en forelder til en venn av barnet ditt er interessert, er lav. Du skal i alle fall ikke tolke det at han svarer deg som et tegn på interesse. Isåfall kunne man jo hevde at ekser som kommuniserer med hverandre om barna, er interessert i hverandre.

Anonymkode: 9888b...794

Skjønner hva du mener og i de aller fleste tilfeller er det slik at foreldre ikke er interessert i hverandre. Tror bare han her har forstått at jeg er noe interesert, å tonen mellom oss nå er faktisk litt annerledes. Han kommer inn hver gang nå.  Merker han virkelig liker å prate med meg, han er en noe reservert type, men likevel kan jeg merke noe.

Hvis du ikke er veldig naiv, er det jo fort at en seksuell tanke fort kan merkes om kjemien er så god og utseendet passende. Enig i det vel ? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.8.2023 den 20.01):

..damer som viser ekstra med emoji?

Hva mener du med dette?
Han viste jo med emoji, han brukte til og med to stk.

Anonymkode: 1f10a...1d9

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva mener du med dette?
Han viste jo med emoji, han brukte til og med to stk.

Anonymkode: 1f10a...1d9

Enig. Hadde han vært totalt uinteressert så hadde han sagt at det ikke passet eller kun brukt en tommel. Men han bruker ikke smil i hver mld, det gjorde heller ikke eksen. 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...