AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #1 Skrevet 21. august 2023 Noen med erfaring? Går det som regel greit, eller blir det fort forskjellsbehandling? Utenforskap? Spør fordi dette muligens blir en realitet for ene barnet vårt til neste år. Anonymkode: bac93...a56
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 Populært innlegg #2 Skrevet 21. august 2023 Merker ingen forskjell. Skjønner ikke helt hvordan du klarer å lage en problemstilling rundt det 😅 De er da helt vanlige folk som er glade i ungene sine, ungene er helt vanlige unger 🤷🏼♀️ Anonymkode: f9aaf...caf 53 4
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #3 Skrevet 21. august 2023 Blir nesten litt kjendis selv Anonymkode: ddb6f...120 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #4 Skrevet 21. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Merker ingen forskjell. Skjønner ikke helt hvordan du klarer å lage en problemstilling rundt det 😅 De er da helt vanlige folk som er glade i ungene sine, ungene er helt vanlige unger 🤷🏼♀️ Anonymkode: f9aaf...caf Hun lager ikke en problemstilling. Anonymkode: 74a83...cb7 8 3
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #5 Skrevet 21. august 2023 Tidlig barneskole bryr neppe barna seg om dette. Anonymkode: 069aa...a7a 5
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #6 Skrevet 21. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Noen med erfaring? Går det som regel greit, eller blir det fort forskjellsbehandling? Utenforskap? Spør fordi dette muligens blir en realitet for ene barnet vårt til neste år. Anonymkode: bac93...a56 Hvilken kjendis er det snakk om? Hvilken kjendis er det som har et barn som kanskje skal begynne i klassen til sønnen din? Anonymkode: b7546...443
AndreaJohan Skrevet 21. august 2023 #7 Skrevet 21. august 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: Noen med erfaring? Går det som regel greit, eller blir det fort forskjellsbehandling? Utenforskap? Spør fordi dette muligens blir en realitet for ene barnet vårt til neste år. Anonymkode: bac93...a56 Er vel stas i et par uker for lærere og foreldre. Så er det ikke et tema 9
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #8 Skrevet 21. august 2023 Nå har jeg bare erfaring fra èn person da. Men her var det litt stas i en uke eller to (kanskje mest for foreldrene) og så var nyhetens interesse over, og alle behandlet både forelder og barn helt vanlig. Anonymkode: a4690...f95 9
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #9 Skrevet 21. august 2023 Hva skulle det ha og si, at foreldrene er kjendis, betyr ikke det at ungene bryr seg så veldig om det. Behandle det barnet som alle andre barn som ikke har kjendisforeldre. Er ikke sikkert barna aner hvem det er heller. Tenk deg hvordan det var for kongebarna og starte på skolen, tenker nok at vennene dems brydde seg så mye om det. Selv hatt barn av kjendiser på skolen Anonymkode: 1431f...1b3 4
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #11 Skrevet 21. august 2023 Merker ingen forskjell på det. Anonymkode: 8e9ae...ad8 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #12 Skrevet 21. august 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Noen med erfaring? Går det som regel greit, eller blir det fort forskjellsbehandling? Utenforskap? Spør fordi dette muligens blir en realitet for ene barnet vårt til neste år. Anonymkode: bac93...a56 Det med utenforskap kan ramme hvem som helst, kjendis eller ei. Om man som foreldre ikke lager noe stor sak ut av det, så tror jeg ikke barna gjør det heller. Er jo ikke sikkert dem ser på dem som kjendiser som det vi gjør og har andre dem ville bli imponert over og se en barnet av en kjendis Anonymkode: 1431f...1b3
Ulrikke Skrevet 21. august 2023 #13 Skrevet 21. august 2023 Behandler dem som alle andre, enten det har vært foreldre til klassekamerater av barn eller foreldre jeg har hatt på jobb. De har jo en jobb som alle andre, forskjellen er bare at mange flere vet om den jobben. Ellers har de jo vanlige familieliv som de fleste andre. 3 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #14 Skrevet 21. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva skulle det ha og si, at foreldrene er kjendis, betyr ikke det at ungene bryr seg så veldig om det. Behandle det barnet som alle andre barn som ikke har kjendisforeldre. Er ikke sikkert barna aner hvem det er heller. Tenk deg hvordan det var for kongebarna og starte på skolen, tenker nok at vennene dems brydde seg så mye om det. Selv hatt barn av kjendiser på skolen Anonymkode: 1431f...1b3 Hvis ungen har foreldre som har lagt hele barndommen ut på sosiale medier, kan det ha mye å si med tanke på bilder etc. Selv har jeg en annen erfaring med en kjendis, og den er ikke særlig positiv. Anonymkode: ed32b...011 8 3
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #15 Skrevet 21. august 2023 Jeg er lærer på en skole der både en kjent politiker og en kjendis har flere barn. De minste barna bryr seg ikke. Men etterhvert som de får med seg mer av media så blir det jo litt greier. Alle skal være bestevenn med kjendisbarnet og sånn. Ikke noe store problemer, men litt uvanlig. Anonymkode: bf6d6...afc 5 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #16 Skrevet 21. august 2023 Her hvor jeg bor så er det en del "kjendisbarn" men må ærlig talt si at de merker vi lite til i skolehverdagen. Men her er det mest barn av politikere, skuespillere og forfattere ikke influensere og kongebarn. Anonymkode: 9ec12...c6b 6 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #17 Skrevet 21. august 2023 Jeg er lærer. Har hatt hauger av foreldremøter og foreldresamtaler, med all søags folk, både ukente og ukjente. Men hjelpe meg så flaut det var å brått og helt uventa møte han kjendisen jeg hadde plakat av på jenterommet, på foreldresamtale. Jeg følte jeg rødmet ned til tærne. 😂 selv om jeg er i trettiåra og lykkelig gift. Jeg tror ikke han merket noe da. Og eleven var helt lik mot meg både før og etter samtalen. Så all rødmen var nok innvendig. Elevene i klassen behandlet kjendisbarnet nøyaktig likt som alle andre. Anonymkode: db9a3...32d 7 3
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #18 Skrevet 21. august 2023 Jeg gikk i samme klasse som Håkon Magnus i 10 år, og jeg visste selvfølgelig godt hvem han og Martha Louise var, men det var mest stas for foreldrene mine og familien min de første årene. For meg ble han en ganske vanlig klassekompis som var veldig grei og snill🙂 Anonymkode: 7acea...33d 23 14 3
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #19 Skrevet 21. august 2023 Merker ikke noe til det her. Både barnet og foreldrene er som alle andre. Vi foreldre og ansatte på skolen er oppegående nok til å forstå nettopp det, at de er normale mennesker, men med en litt annerledes hverdag enn de fleste. Ikke noe forskjellsbehandling. Anonymkode: 90f41...48b 3
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #20 Skrevet 21. august 2023 Jeg har hatt et barn til en kjendis i klassen jeg jobbet i i noen år. Merket ikke noe forskjell. Kanskje ved et par møter eller arrangementer for klassen så var det et par kommentarer. Jøss er det du som er mammaen/pappaen til ***. Eneste du må passe på er hvis barnet ditt viser at det vil være venn med dette kjendisbarnet nettopp av den grunn. Anonymkode: a08bd...468 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå