Meg2 Skrevet 21. august 2023 #1 Skrevet 21. august 2023 Er på jakt etter vognpose til baby. Har termin om litt under 2 uker. Synes de fleste vognposer er dyre. Noen med erfaringer med vognpose? Har sett litt på voksi explore, men har lest at den er mest egner på en mild/litt varm vinter. Tanker er jo å kjøpe en vognpose som man kan bruke både om høsten og vinteren, men aner jo ikke hvor kald kommende vinter blir.
imjohansen Skrevet 21. august 2023 #2 Skrevet 21. august 2023 Det kommer helt an på hvor du bor og hvor kaldt det blir der. I tillegg burde du tenke på hvor den skal brukes mest - inne på kjøpesenter eller på lange turer utendørs? Vi bor i finnmark og bruker voksi explore på våren/høsten (evt på kjøpesenter), easygrow nord midtvinters og voksi sky light på sommeren. Kunne nok droppet explore, men synes det var mindre styr enn å surre med tepper og 3 lag klær i sommerposen når det begynner å bli kaldt. 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #3 Skrevet 21. august 2023 Bor i midt-norge og her har vi en vinterpose. Og en høst/vår/sommerpose. Føler ikke behovet for flere. Men anbefaler deg å kjøpe en god vinterpose, den varer da som oftest ut soveperioden på 2-3 år. Mange barnehager (ikke absolutt alle) har sånn at barna sover i vogn ute/uteskur, og da kreves det en god pose, særlig på vinteren. Selv er jeg veldig fornøyd med easygrow. Men har generelt ikke prøvd så mange andre. Anonymkode: f604b...15a
Meg2 Skrevet 21. august 2023 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2023 imjohansen skrev (1 time siden): Det kommer helt an på hvor du bor og hvor kaldt det blir der. I tillegg burde du tenke på hvor den skal brukes mest - inne på kjøpesenter eller på lange turer utendørs? Vi bor i finnmark og bruker voksi explore på våren/høsten (evt på kjøpesenter), easygrow nord midtvinters og voksi sky light på sommeren. Kunne nok droppet explore, men synes det var mindre styr enn å surre med tepper og 3 lag klær i sommerposen når det begynner å bli kaldt. Blir nok brukt på turer ute. Bor på Østlandet
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #5 Skrevet 21. august 2023 Bor i Oslo og har klart meg fint med to poser hele vognperioden med to barn. Har Easygrow Nature og Easygrow Lite. Mulig dette er gamle modeller nå, da det er fem år siden jeg kjøpte de, men ville altså ikke nølt med å kjøpe Easygrow igjen hvis jeg skulle hatt barn igjen. Barn som ligger i vognbag kan forøvrig fint bruke tepper/dyne på sommerhalvåret og trenger vel ikke egentlig en vårpose med en gang, det er en smakssak. Men pose er uslåelig på å holde varmen vinterstid, og når barnet bytter til sportsdel er det bare stress med løse tepper som sklir ned og faller av. En pose med hull til seler holder seg på plass selv om man åpner posen på varme dager også videre. Anonymkode: 25bc0...fb9
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #6 Skrevet 21. august 2023 Man kan finne pent brukte vognposer på Finn Anonymkode: 39e8f...792
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå