Gå til innhold

Er det innafor at mann 49, dater en dame på 21?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde et lite "uhell" med alderspreferansene mine etter at jeg reinstallerte tinder. Er selv mann på 49 år. Matchet med ei nydelig dame på 21 år. Har pratet litt med henne, og nå vil hun gjerne treffes. Ser det selvsagt som svært svært tvilsomt at det kan bli noe seriøst av dette. Hun er 4 år eldre enn dattera mi. Men nå er det jo ikke nødvendigvis alt som skjer via tinder som er seriøst. Er det innafor å møte denne damen fysisk, eller er jeg en amoralsk gammel gris? Andre med liknende erfaringer?

Anonymkode: b733a...a9a

• Liker 1
  • Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du bare vil ha litt morro er det bare å go for it. Men du kommer til å bli sett på som en liten gris om dere blir seriøse, ja😅

Anonymkode: d4fce...f08

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Du får lufte det med datteren din!

Anonymkode: b8404...cc8

• Liker 37
  • Nyttig 11
Skrevet

Hva har du tenkt å snakke med henne om? Triks til oppdragelse av datteren din?😀

• Liker 29
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

For min del er det gammelgristakter, og noe det moralske passet skal blokkere deg for å gjøre. 

Men det er meg det. Hva ditt moralske pass sier får bli opp til deg. Lykke til med avgjørelsen :) 

• Liker 24
  • Nyttig 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hadde et lite "uhell" med alderspreferansene mine etter at jeg reinstallerte tinder. Er selv mann på 49 år. Matchet med ei nydelig dame på 21 år. Har pratet litt med henne, og nå vil hun gjerne treffes. Ser det selvsagt som svært svært tvilsomt at det kan bli noe seriøst av dette. Hun er 4 år eldre enn dattera mi. Men nå er det jo ikke nødvendigvis alt som skjer via tinder som er seriøst. Er det innafor å møte denne damen fysisk, eller er jeg en amoralsk gammel gris? Andre med liknende erfaringer?

NEI

Anonymkode: 37ac6...65e

• Liker 12
  • Nyttig 4
Skrevet

Desperat.

Anonymkode: 3cca4...7d8

• Liker 9
  • Nyttig 6
Skrevet

Nei. Din alder delt på to+ 7.

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvis hun vil og vet alderen din så er det vel innafor , men klart det er litt gammel gris vibber . 

Anonymkode: db294...07b

• Liker 9
Skrevet (endret)
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Innenfor? Juridisk, ja. Moralsk, nei. 

Ingen normale barn/tenåringer ligger med menn på 50 år med mindre det er noe underliggende psykisk. Jeg syntes rett og slett det er utnyttelse når eldre folk ligger med tenåringer. Det er åpenbart noe der som ikke er som det skal. 

Datteren din er over seksuell lavalder, hadde du syntes det var innenfor at hun ble hentet av en mann på 45 år og dro på date?

Endret av AndreaJohan
  • Liker 22
  • Nyttig 17
Skrevet

Det gir absolutt gammel gris-vibber

Anonymkode: cb876...4db

• Liker 8
  • Nyttig 5
Skrevet

Hva jobber du som? Hun er nok muligens ute etter pengene dine. Ei lekker dame på 21 år som går etter en mann på snart 50 år med flere barn... bare nevner det.

Anonymkode: 0ead4...a27

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet

Neh, det er ekkelt begge veier. Ville ikke hatt ei dame som har datet/vært med en som er hundre år eldre.

Anonymkode: d8362...4a4

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
AndreaJohan skrev (1 minutt siden):

Ingen normale barn/tenåringer ligger med menn på 50 år med mindre det er noe underliggende psykisk der. Jeg syntes rett og slett det er utnyttelse når eldre folk ligger med tenåringer. Det er åpenbart noe der som ikke er som det dial. 

Datteren din er over seksuell lavalder, hadde du syntes det var innenfor at hun ble hentet av en mann på 45 år og dro på date?

DETTE!!!!!!!

Ja, gammel gris og redd for å bli 50.

Anonymkode: 84f98...e45

• Liker 9
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Tenker dama har daddy issues og at du har noen andre komplekser. Lav selvtillit,  ser på damer som et sex objekt og at du ikke har høye krav til modningsnivå og intellekt hos en partner . Tenker at folk enten kommer til å tro du er far/bestefar eller en gris ja. Det blir veldig skjevt maktforhold og datteren din kommer til å synes det er ekkelt at du går etter jenter på hennes alder.

Anonymkode: 53906...c6f

• Liker 17
  • Nyttig 4
Skrevet

Huff det må være alle foreldres skrekk at deres nylig myndige datter blir brukt for sex av en gammel mann

• Liker 18
  • Nyttig 9
Skrevet

Hvis du syns det er ok at datteren din på 17 finner seg en på noen og førti, så 🙃

Anonymkode: 8c311...3e1

• Liker 16
  • Nyttig 9
Skrevet
AndreaJohan skrev (7 minutter siden):

Ingen normale barn/tenåringer ligger med menn på 50 år med mindre det er noe underliggende psykisk. Jeg syntes rett og slett det er utnyttelse når eldre folk ligger med tenåringer. Det er åpenbart noe der som ikke er som det skal. 

Akkurat det jeg tenker. Noe er ikke som det skal, med jenta og den mannen. Noe psykisk

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet

Vil du at datteren din skal være sammen med en mann på 46? Når hun er 17 Når hun er feks 22 år og mannen er 50 . Vil det være helt ok for deg? 

Anonymkode: 10992...69d

• Liker 16
  • Nyttig 4
Skrevet

Du kan jo også se om du finner en passende kar til din datter blant kompisgjengen din mens du først er i gang?

Anonymkode: 84f98...e45

• Liker 17
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...