AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #1 Del Skrevet 21. august 2023 Jeg skal male veggen på soverommet men sliter litt med å velge farge. Jeg vil ha noe som gir litt inntrykk av "kvalitet / eksklusivitet". Har lurt på forskjellige varme farger med litt brun i slik som "Marrakesh" eller andre nært beslektede farger. Noen som har forslag til inspirasjon? Ellers liker jeg også farger som er en slags mellomting mellom blå og grønn. Beste måten å forklare på er grønnfargene som DNB bruker på nettsidene sine. Men er redd det vil ta mye lys, og de lysere variantene er ikke like fine. Anonymkode: ffa3b...30a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #2 Del Skrevet 21. august 2023 Green harmony er perfekt på soverom, står godt sammen med marrakesh, men grønn er vist en bra farge for å sove Anonymkode: af07a...638 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #3 Del Skrevet 21. august 2023 Grønnfargen du beskriver kan kanskje være "Balanse" fra Jotun? Jeg ELSKER Sophisticated blue (mørk blåfarge) og Northern Mystic (mørk grønnfarge). Jeg personlig foretrekker mørke vegger, spesielt på soverom. Anonymkode: 91123...81e 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarenogAron Skrevet 21. august 2023 #4 Del Skrevet 21. august 2023 Blåfargen Oslo 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jeg lurerpå Skrevet 23. august 2023 #5 Del Skrevet 23. august 2023 Marrakesh er fint. Skifter nesten litt farge etter lyset, og du blir ikke lei av den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 23. august 2023 #6 Del Skrevet 23. august 2023 Marineblå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #7 Del Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (På 21.8.2023 den 18.03): Grønnfargen du beskriver kan kanskje være "Balanse" fra Jotun? Jeg ELSKER Sophisticated blue (mørk blåfarge) og Northern Mystic (mørk grønnfarge). Jeg personlig foretrekker mørke vegger, spesielt på soverom. Anonymkode: 91123...81e Enig i dette. Mitt forrige soverom var forøvrig Sophisticated blue, nåværende er i Northern Mystic. Fantastiske rom for nattesøvnen. Balanse har vi på kjøkkenet, for min del er den for livlig til et soverom. Anonymkode: 5d652...ba8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #8 Del Skrevet 23. august 2023 Det er heltheten med interiør/tekstiler som gir eksklusivt preg, ikke veggfargen. Jeg personlig syns marakesh er en forferdelig kjedelig farge som "alle" har. Farger jeg ville vurdert hvis de hadde kledd boligen min, men som blir for tunge her: Red marple Daydream Mellow Green leaf Belgian brown eller golden bronze Ellers er curious mind og silhouette spennende farger, som gir rolig og klassisk preg, og er fine mellomtoner. Anonymkode: 1b0dc...d66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #9 Del Skrevet 23. august 2023 Senses 💕 Anonymkode: ae86c...1d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #10 Del Skrevet 24. august 2023 Blå-grønn farge, som har mye svart i seg, som Balanse fra Jotun er veldig avhengig av hvilken side vinduer går til. Jeg prøve-malte den hjemme og i rom med nord-vest vinduer ble det veldig grå, med nesten usynlig grønnskjær. Og Evening Green så bare mørkegrå ut. 10 hours ago, AnonymBruker said: Senses 💕 Anonymkode: ae86c...1d9 Det må være den minst sofistikerte fargen hos Jotun. Den er jo gul. 🫣 Anonymkode: e8c99...720 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #11 Del Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det må være den minst sofistikerte fargen hos Jotun. Den er jo gul. 🫣 Anonymkode: e8c99...720 Senses er ikke særlig sofistikert nei, men gul er den i hvertfall ikke. Anonymkode: 1b0dc...d66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 24. august 2023 #12 Del Skrevet 24. august 2023 Marrakesh er jo ikke spesielt eksklusivt, den er å finne i annenhver bolig. Besøk en malerforretning og snakk med dem, få med noen fargeprøver og test hjemme. Farger endrer seg veldig etter lyset, så å skulle se på nett er bare et utgangspunkt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #13 Del Skrevet 24. august 2023 jeg lurerpå skrev (På 23.8.2023 den 11.55): Marrakesh er fint. Skifter nesten litt farge etter lyset, og du blir ikke lei av den Alle farger skifter farge etter lyset. Anonymkode: 1b0dc...d66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #14 Del Skrevet 24. august 2023 Serene blue ligner veldig på fargen i DNB-logoen😄 har den på soverommet. Veldig fin Anonymkode: 43326...e26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #15 Del Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Senses er ikke særlig sofistikert nei, men gul er den i hvertfall ikke. Anonymkode: 1b0dc...d66 Virker som at problemet ligger mer i deres evne til å innrede 🤔 At dere har begrensninger betyr ikke at det er noe galt med fargen 🥰 Anonymkode: ae86c...1d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #16 Del Skrevet 24. august 2023 Vi har dempet savanne på soverommet. Mer gul/brun, men vi elsker den! Anonymkode: c3496...987 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #17 Del Skrevet 25. august 2023 Jeg har Soft Skin på mitt soverom. Det er nordvendt og vi bor i nordnorge så fargen gir en lunhet til rommet på kalde vinterdager. Kontrastfargen jeg har på skap, dør og vinduskarmer er Space, en lys beige. Datterens soverom har jeg malt i Transparent Pink, som en lysere nyanse av Soft Skin. Her har jeg også Space på karmer, og Tender Green på dørene til garderobeskapet. Synes det funker fint. Anonymkode: 24b1c...91b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #18 Del Skrevet 25. august 2023 Vi har Savanna Sunset på soverommet, den gir et eksklusivt preg (sammen med møblene). Får mye skryt for den når vi har gjester ☺️ Varm og fin, og endrer seg drastisk i lyset. Anonymkode: 1df53...718 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #19 Del Skrevet 26. august 2023 Green harmony Anonymkode: a05e6...d35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #20 Del Skrevet 26. august 2023 Vi har Varm Lin på soverommet. Klassisk hvit på karmer. Får masse skryt for fargen, og er knallfornøyd selv 😊 Anonymkode: 733de...cf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå