Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Carina går i kveld  :klappe:

Ich hoffe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.....men Robin gikk, gjorde han ikke?

Skrevet

Ååååååååååååå, folk stemmer jo ut dei kulaste folka!!! Robin var jo ein av mine favorittar :sur: :sur:

Skrevet

Håpet på Anna, men er fornøyd med Robin.

Lettet over at Carina ikke gikk ut!

Skrevet

Jeg syntes Robin var bedre enn Carina iallefall! :(

Gjest gjest 0
Skrevet

Det digga meg at han gikk ut! Jeg tror han bare har utnytta seg av å leve under Jessicas glans der inne...

Og så fryder det meg litt at han går nettopp fordi han er sammen med Jessica. Kanskje hun jekker seg ned et par hakk nå...

Men ble forlovelsen brutt?

Skrevet
Forresten er det kome inn bud på Jessica-dokka på 26 300 kroner!? Og Richard-dokka 5 000 kroner...Det er jo kjempeflott at det går til eit veldedig formål!

Richard-dukken ble solgt for kr 6200,-.

Jessica-dukken ble solgt for kr 8000,-.

Skrevet

Var det ikke bud på 28 000,- på Jessicadokka da?

Skrevet
Richard-dukken ble solgt for kr 6200,-.

Jessica-dukken ble solgt for kr 8000,-.

Så står det inne på BB-nettsiden...

:overrasket:

Skrevet

Det sto på BB-sida at Jessica-dokka var oppe i 28 000, sikkert feilskrive.

Har Danne og Anna hatt sex i natt? :overrasket: Eitt eller anna har dei iallfall gjort i følge BB-sida....

Gjest Gjest
Skrevet
Har Danne og Anna hatt sex i natt? :overrasket:  Eitt eller anna har dei iallfall gjort i følge BB-sida....

Virker sånn. Var iallefall NOE som skjedde under dyna.

Skrevet
Det digga meg at han gikk ut! Jeg tror han bare har utnytta seg av å leve under Jessicas glans der inne...

Men ble forlovelsen brutt?

:Nikke: Han sa jo akkurat det samme som Jessica hele tiden.

Ja, forlovelsen ble brutt. Men de er gode venner og skal prøve igjen på utsiden.

Jo, det var det. Men plutselig var den på 1000 igjen! Og endte på 8000. Er sikkert noen som har gitt falsk bud. Kjipt.
Skrevet

Var bra at Robin gikk. Likte han ikke noe særlig. Håper Anna eller Jessica ryker ut neste gang. De liker jeg ikke.

Skrevet

Hva er det Carina har gjort mot Danne? De snakket om et eller annet på BB i kveld

Skrevet
Hva er det Carina har gjort mot Danne? De snakket om et eller annet på BB i kveld

Lurer jeg også på

Kanskje det at de hadde litt kos i senga? Nei, ikke vet jeg.

Skrevet

Ifølge forumet på BB-sida så har Jessica fortalt Danne at Carina var med på å stemma han ut i begynnelsen (då han havna i Zonen). Carina sa også at ho hadde syns han var ekkel som klådde på ho fyrste natta dei delte seng. Danne likte ikkje å høyre dette fordi Carina alltid har sagt det motsatte til han.

Gjest Gjest
Skrevet

Endelig har Danne skjønt det sier nå jeg!!!! Trur heller ikke at han hadde fått med seg at hun har "valgt" Anton, Carina har klenget på mannfolkene for ikke å bli nominert og det vaar trist at hun ikke måtte gå denne gangen!!!

Hvem trur/håper dere må gå nå på søndagen?? Jeg håper på LINN!!! Falskere menneske trur jeg aldri jeg har sett!!!

Skrevet

Jeg følger ikke med så ofte - bare sånn innimellom - men jeg fatter ikke og begriper hvorfor Anton gidder å holde på m Carina. Hver gang jeg ser på sier han søte og snille ting til henne og hver gang sutrer hun om "Å Anton ikke si sånn.....ikke gjør sånn...å jeg oker ikke....."syt og klag....

Ellers håper jeg mere enn 1 skal ut på søndag....vil gjerne bli kvitt både:

Linn og Anna....og ekle Raggar.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...