Ephemera Skrevet 5. mai 2006 #1122 Skrevet 5. mai 2006 Nå er dokkene lagt ut på nett til auksjon ← Ligger de på nettsida til BigBrother da eller? Kan forsåvidt sjekke det selv da Men æsj, kjønnshårene til Richard, ja... Kunne aldri tenkt meg å ha den dokka i hus!
Little sister Skrevet 5. mai 2006 #1123 Skrevet 5. mai 2006 Har ikkje sett dei skikkeleg? Eller? Tippar det meste av forandringa er at alle har fått lysare hår? Robin må ikkje gå ut, syns han er artig ← Jeg så bare at Robin hadde bleket håret og at Rikard hadde farget det sort. Ja dukkene ligger for salg nå. Lurer på hva minsteprisen var. Kansje den var på 5000 kr, og ingen har lagt bud på Rikard-dukka med kjønnshår
Ephemera Skrevet 6. mai 2006 #1124 Skrevet 6. mai 2006 Det er intervju med pappan til Carina i avisa idag. Han håper at Carina ikke blir stemt ut imorgen. Fansen til Jessica har nemlig gått sammen om å prøve å stemme ut Carina fordi de ser på henne som en favoritt Jeg vil beholde Carina i huset!
Monarabb Skrevet 6. mai 2006 #1125 Skrevet 6. mai 2006 Haaper Anna eller Robin ryker, Carina vil vi ha der litt lenger :enig_anim:
Aeriana Skrevet 7. mai 2006 #1126 Skrevet 7. mai 2006 Håper Carina ryker ut jeg, liksom......fordi atte liksom, også bare fordi atte liksom..... også bare...... atte.......liksom, liksom, liksom........æ klarer itt å prat om følelsa liksom...... liksom, liksom, liksom, liksom, liksom.......... herregud liksom.....
Amanlis Skrevet 7. mai 2006 #1127 Skrevet 7. mai 2006 Håper Carina ryker ut jeg, liksom......fordi atte liksom, også bare fordi atte liksom..... også bare...... atte.......liksom, liksom, liksom........æ klarer itt å prat om følelsa liksom...... liksom, liksom, liksom, liksom, liksom.......... herregud liksom..... ← Men jeg håper Anna eller Robin går. Carina har tross alt vært der hele tide.
Gjest gjest1 Skrevet 7. mai 2006 #1128 Skrevet 7. mai 2006 Husker dere for noen sider siden så var det NOEN som snakket SÅNN? http://www.imdb.com/title/tt0411008/board/nest/42737924 Jeg fant HAN på engELSK!
Amanlis Skrevet 7. mai 2006 #1129 Skrevet 7. mai 2006 Husker dere for noen sider siden så var det NOEN som snakket SÅNN? http://www.imdb.com/title/tt0411008/board/nest/42737924 Jeg fant HAN på engELSK! ← Vet ikke, måtte registrere meg for å høre. Dumt!!
Gjest gjest1 Skrevet 7. mai 2006 #1130 Skrevet 7. mai 2006 Usj :/ det var bare en som skrev nøyaktig likt som denne personen før her hehe bare på engelsk da, også gjalt det lost og Dharma og Greg sammen med lost... etellerannet sånn ;P
lillesky Skrevet 7. mai 2006 #1131 Skrevet 7. mai 2006 Hvem tror eller håper dere går ut i dag? Jeg håååååper at Carina går ut (jeg er så lei av henne at hun bare er et irritasjonsmoment nå), men jeg tror det blir Robin...
fiesta Skrevet 7. mai 2006 #1132 Skrevet 7. mai 2006 Nå var visst forlovelsen brutt mellom Jessica og Robin. Robin syntes det gikk litt for fort. Det er jo ingen stor overraskelse det da. Håper Anna eller Robin ryker ut i kveld.
Amanlis Skrevet 7. mai 2006 #1133 Skrevet 7. mai 2006 Nå var visst forlovelsen brutt mellom Jessica og Robin. Robin syntes det gikk litt for fort. Det er jo ingen stor overraskelse det da. Håper Anna eller Robin ryker ut i kveld. ← Ja, ja, det var ikke uventa. Jeg må jeg.
Ephemera Skrevet 7. mai 2006 #1134 Skrevet 7. mai 2006 Lurer nesten på om jeg skal stemme på Anna idag...
Annie Skrevet 7. mai 2006 #1135 Skrevet 7. mai 2006 Håper Carina ryker ut jeg, liksom......fordi atte liksom, også bare fordi atte liksom..... også bare...... atte.......liksom, liksom, liksom........æ klarer itt å prat om følelsa liksom...... liksom, liksom, liksom, liksom, liksom.......... herregud liksom..... ← Derfor gjør det ikke noe om Carina ryker i dag. Fantastisk bra skrevet forresten :grine2:
Gjest BB-fan Skrevet 7. mai 2006 #1136 Skrevet 7. mai 2006 syns carina kan ryke. måten hun frir til kameraet på støtt og stadig er ikke særlig bra i mine øgne. hun driver dette spillet med danne og anton osso. syns hun kan åke jeg. og nå i det siste har hun "plutselig"# blitt kjær i anton. my ass!
fiesta Skrevet 7. mai 2006 #1137 Skrevet 7. mai 2006 bedre om anna eller robin går ut enn carina. syntes nå jeg
Gjest Gjesta Skrevet 7. mai 2006 #1138 Skrevet 7. mai 2006 bedre om anna eller robin går ut enn carina. syntes nå jeg ← Du syntes det før? men hva SYNES du nå da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå