Søtpotita Skrevet 1. mai 2006 Forfatter #1101 Skrevet 1. mai 2006 (endret) Jepp, vi kager til BigBrother!! (Jeg digger bildet ditt Årolilja) ← Ja, dette er rett og slett for dårleg...Det er skikkeleg nervepirrande å venta på "dommen" (Takk takk, føler meg litt som jævelsk kanin Eg diggar ditt bilete også, værjenta. Eg har det faktisk på kjøleskapet, det er supernusseleg! ) Endret 1. mai 2006 av Årolilja
Gjest synseren Skrevet 1. mai 2006 #1102 Skrevet 1. mai 2006 Hva synes dere om de nye hårfrisyrene til gjengen i BB-huset? Håper Robin går ut på Søndag.
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2006 #1103 Skrevet 1. mai 2006 Det bruker vel ikke å legges ut før tirsdager. (Hvem som har nominert hvem, altså)
Søtpotita Skrevet 1. mai 2006 Forfatter #1104 Skrevet 1. mai 2006 Hva synes dere om de nye hårfrisyrene til gjengen i BB-huset? Håper Robin går ut på Søndag. ← Har ikkje sett dei skikkeleg? Eller? Tippar det meste av forandringa er at alle har fått lysare hår? Robin må ikkje gå ut, syns han er artig
Ugla Skrevet 2. mai 2006 #1105 Skrevet 2. mai 2006 Er Jessica tvangsnominert for at ho slo Robin? Det burde ho være. ← Det var jo bare et lite "dask", som forsvar/hevn når han sprutet vann, eller... Da bør guttene også straffes? Robin sprutet vann... Tommy holdt Carina under dusjen...
*Doriz* Skrevet 2. mai 2006 #1106 Skrevet 2. mai 2006 Har dei fått frisør inn i huset da? Eg ser episodane som går 20.30.. Er vel mange av dokke som har sånn Big Brother 24 timar i døgnet Syns Anna kan pelle seg ut av huset...
Trampe Skrevet 4. mai 2006 #1107 Skrevet 4. mai 2006 Nå altså, jeg skal lese til eksamen hele uka og har gitt megselv TVforbud... Så dere må oppdatere denne tråden!
*Doriz* Skrevet 4. mai 2006 #1108 Skrevet 4. mai 2006 Nå altså, jeg skal lese til eksamen hele uka og har gitt megselv TVforbud... Så dere må oppdatere denne tråden! ← Hehe! får du lest noke viss du sitte på kvinneguiden heile dagen da?
NullHull Skrevet 4. mai 2006 #1109 Skrevet 4. mai 2006 Nå altså, jeg skal lese til eksamen hele uka og har gitt megselv TVforbud... Så dere må oppdatere denne tråden! ← Er det ikke da like enkelt å klikke seg inn på www.bigbrother.no? :klø:
Søtpotita Skrevet 4. mai 2006 Forfatter #1110 Skrevet 4. mai 2006 (endret) Stakar Robin Endret 4. mai 2006 av Årolilja
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2006 #1111 Skrevet 4. mai 2006 Robin er bare utakknemlig, han vet jo at dette er et spill, og at alle må nominere en eller annen. Få han ut
Gjest singel! Skrevet 4. mai 2006 #1112 Skrevet 4. mai 2006 Oi!Så bra å se at det ikke er bare meg som er hekta på BB Liker Jessica jeg da. Og så likte jeg Malin...kul dame det!
*Doriz* Skrevet 4. mai 2006 #1113 Skrevet 4. mai 2006 Oi!Så bra å se at det ikke er bare meg som er hekta på BB Liker Jessica jeg da. Og så likte jeg Malin...kul dame det! ← Eg er HEKTA! Hehe.. Enig med Jessica.. men MALIN? usj.. laga trutmunn og trudde ho var so fin heile tida.. og makan til sexfixert! hehe Men smaken er jo som baken..
lillesky Skrevet 4. mai 2006 #1114 Skrevet 4. mai 2006 Jeg synes ikke noen av dem ble spesielt fine på håret etter frisørbesøket. Jeg har ikke sett de ferdige dukkene (av Jessica og Richard, ukesoppdraget), men jeg synes det var usmakelig at Richard tok en skål på kjøkkenet, gikk på badet og klippet av seg kjønnshåret, og limte det på dukka! Jeg ville ikke kjøpt den dukka... (de skal auksjoneres bort) Nå har de orientalsk natt. Maten så kjempegod ut, men de røyker altfor mye vannpipe og kommer sikkert til å bli dårlige.
Gjest singel! Skrevet 4. mai 2006 #1115 Skrevet 4. mai 2006 Eg er HEKTA! Hehe.. Enig med Jessica.. men MALIN? usj.. laga trutmunn og trudde ho var so fin heile tida.. og makan til sexfixert! hehe Men smaken er jo som baken.. ← Derfor jeg likte hu så godt vel
Søtpotita Skrevet 4. mai 2006 Forfatter #1117 Skrevet 4. mai 2006 Hvorfor er det stakkars Robin? ← Han vart så trist fordi Danne hadde nominert han. Danne er jo ein av dei han er mest med i huset. Klart det er eit spel, men det må vera litt kjipt når ein blir nominert av dei ein er mest med. Reknar med det er litt spesielt når ein er INNE i huset...
Søtpotita Skrevet 4. mai 2006 Forfatter #1118 Skrevet 4. mai 2006 Forresten er det kome inn bud på Jessica-dokka på 26 300 kroner!? Og Richard-dokka 5 000 kroner...Det er jo kjempeflott at det går til eit veldedig formål! Lurar på om det er nokon som byr som verkeleg har lyst på dokka....:klø: Ikkje rart Richard-dokka ikkje har fått så mange bud, den har jo Richard sine ekle kjønnshår!
Rosenrød Skrevet 4. mai 2006 #1119 Skrevet 4. mai 2006 Har de lov til å snakke om hvem de har nominert da?
Søtpotita Skrevet 4. mai 2006 Forfatter #1120 Skrevet 4. mai 2006 Har de lov til å snakke om hvem de har nominert da? ← Dei har lov no, sidan sist gong var siste gongen dei nominerte vanleg. Dei neste gongane er det sjåarane som skal stemma. Idag fekk dei jo sjå på tven kven som hadde nominert kven.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå