Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Stillingen hennes er umulig å beskrive!  :grine2:

Neeei! det kan vel ikkje være heeilt umulig??

Fikk ikkje med meg BB idag.. Ka skjedde??

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vet de ikke hvem som er nominert denne uka?

Jessica, Anna og Thommy.

Jeg håper Thommy går ut.

Korleis stod ho da?? går det an å beskrive?? hehe..

Hun sto på et bein i dusjen og barberte seg nedentil. Det andre beinet hadde hun heist opp, så helt merkelig ut! Jeg hadde ikke klart å stå lenge på et bein sånn! Og det så ganske grasiøst ut også.

Ble Jessica furt fordi hun var nominert eller?  :forvirret:

Hun ble sikkert lei seg. Ikke rart siden hun alltid blir nominert. Men hun overlever inne i huset, siden hun har mange fans på utsiden. :)

Nå har de torsdagsfest i huset.

Skrevet

Har verkeleg fått sansen for Anton, einaste som er sympatisk der inne.

Skrevet
Har verkeleg fått sansen for Anton, einaste som er sympatisk der inne.

Haha! anton er fake-sympatisk :)

Skrevet
Haha! anton er fake-sympatisk :)

Korleis veit du det? :klø:

Skrevet

Carina har kastet et kubbelys på tommy i fylla og han fikk blåmerke iflg. BB-forum. Lurer på om de tvangsnominerer trønderdivaen nå?

Skrevet

Tror virkelig ikke det er så lurt at Jessica får en million. :overrasket: Hun kommer til å bli helt ødelagt, tror jeg. Men hun er ganske underholdnde da...og ganske marete til tider.

Skrevet
Korleis veit du det? :klø:

Ser jo det, måten han oppføre seg på blandt forskjellige folk.. gjer alt for å pleeaase alle.. Meningane hass skifta jo ette ken han snakka me.. = ikkje særlig sympatisk.. :) syns eg..

Skrevet
Tror virkelig ikke det er så lurt at Jessica får en million.  :overrasket: Hun kommer til å bli helt ødelagt, tror jeg. Men hun er ganske underholdnde da...og ganske marete til tider.

Hehe! trur ikkje det er lurt eg heller! Men gøy kan det bli..

Ho skal sikkert ha 1 kg i kvar pupp, so blir det vel kle og sminke resten.. Ikkje det at det blir noke anna med dei andre jentene + anton.. :grine2:

Skrevet

Jessica hadde svidd av millionen på under ett år, på festing, amfetamin, kokain, silikonpupper og reising. Ikke at det er noe gale i det :)

Skrevet
Carina har kastet et kubbelys på tommy i fylla og han fikk blåmerke iflg. BB-forum. Lurer på om de tvangsnominerer trønderdivaen nå?

http://www.adressa.no/kultur/tv/article657673.ece

Tror det har klikket for de aller fleste der inne nå... Men det kan jo bli litt underholdning for oss på morgendagens sending da.

Skrevet
Kor lenge det er igjen av BB egentlig??

Er det ikke finale søndag 21. mai tro??

Skrevet
Er det ikke finale søndag 21. mai tro??

Oj! det er ikkje lenge til.. Kor mange skal sitte i finalen då?? Er vel kanskje uvisst ennda..

Skrevet
Hehe! trur ikkje det er lurt eg heller! Men gøy kan det bli..

Ho skal sikkert ha 1 kg i kvar pupp, so blir det vel kle og sminke resten.. Ikkje det at det blir noke anna med dei andre jentene + anton..  :grine2:

Haha!! Ja, skulle ikke forundre meg om Anton brukte penger på det samme... :ler::ler:

Skrevet

Jeg SYNS ikke bigbrother er NOE å se på. Det er bare nakne FOLK og mennesker som løper RUNDT i undertøyet!!!

Da ER det bedre å slå på tv og SE på Dan Børge Akerø, slik DE gamle programmene var FOR oss.

Skrevet
Jeg SYNS ikke bigbrother er NOE å se på. Det er bare nakne FOLK og mennesker som løper RUNDT i undertøyet!!!

Da ER det bedre å slå på tv og SE på Dan Børge Akerø, slik DE gamle programmene var FOR oss.

Dan børge e DEEEILIG!! *slikke seg rundt munnen* :grine2:

Skrevet

:ler: Interessant måte du har valgt ut ordene med stor bokstav på...

Skrevet
:ler: Interessant måte du har valgt ut ordene med stor bokstav på...

Haha! D syns eg og :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...