Gjest Gjesta Skrevet 25. april 2006 #981 Skrevet 25. april 2006 (endret) Trur neppe ingen kan sei at dei aldri har baksnakka andre...så det så! ← såklart ikke!! men irl er det ingen utstemming, svarte kameler og seernes favoritt. Og det er vel det vi snakker om? at man mister sympati for linn og richard når de sitter sånn og baksnakker? Når det skal være sagt, det hender jeg baksnakker jeg også, men jeg har ALDRI sittet sånn som Linn gjør. HUFF a meg... så dypt håper jeg at jeg aldri synker. jeg er fan av person-til-person konfrontering. jeg har erfart å bli den stygge ulven en del ganger fordi masse mennesker snakker dritt bak ryggen på et menneske, jeg holder kjeft og heller velger å snakke med personen direkte. det har det ofte blitt baluba av, men jeg synes det er en mer fair handling. Endret 25. april 2006 av Lupi
Gjest Gjesta Skrevet 25. april 2006 #982 Skrevet 25. april 2006 Også må jeg si en ting til... jeg synes det er flott at mennesker er forskjellige jeg. jeg føler jeg liker de fleste mennesker, og at det ikke er noen grunn til å baksnakke de jeg omgås. De jeg evt ville baksnakket i huset måtte vært Thommy, Linn for å fyre så jævlig oppunder og baksnakke så mye og muligens Carina for å holde på sånn som hun gjør med Danne og Anton. men det hadde ikke vært noe jeg ikke kunne sagt til dem face to face liksom, så da vet jeg ikke om jeg synes det teller som baksnakking. Jeg hadde garantert sagt fra til alle disse hva jeg synes. Og jeg hadde nok sagt til Gabbi at hun var slem mot sami og spurt om hun absolutt måtte være ei sur huppetitte også
Søtpotita Skrevet 25. april 2006 Forfatter #983 Skrevet 25. april 2006 Ja, heldigvis er folk ulike Var Gabi slem mot Sami?
Gjest Gjesta Skrevet 25. april 2006 #984 Skrevet 25. april 2006 Ja, heldigvis er folk ulike Var Gabi slem mot Sami? ← ja, veldig spør du meg.
Ephemera Skrevet 25. april 2006 #985 Skrevet 25. april 2006 Var det ikke i barnedåpen til Prinsesse Ingrid hun hadde den kjolen da? ← Mulig det var det...?? :klø: Jeg lurte litt på hvilken kongelig anledning det var, men kom frem til at det måtte være bryllupet... Uansett ikke noe bra kjole å ha i en barnedåp heller da Må ellers bare få si at jeg liker Carina! Jeg synes hun er veldig pen og hun er en av få som snakker fint trøndersk på TV (for er det noe jeg ofte gremmes over, så er det trøndere på TV...). En annen ting er at jeg synes Carina har tapt seg etter at hun ble "venninne" med Anna, på samme måte som Jessica ble helt snål sammen med Tatjana. Jeg vil ha ut de nye, altså Anna og Tommy!
lillesky Skrevet 25. april 2006 #986 Skrevet 25. april 2006 Pia inn i BB-huset! Det hadde vært artig. Men tror ikke hun blir der lenge, hvis hun går inn i morgen da. Baksnakking inne i huset (eller utenfor for den saks skyld!) er ikke moro, men Linn og Therese hadde endel "nyttige" samtaler ute i bakgården mens de røykte. Jeg fikk høre "sladder" direkte fra dem (Jessica har hatt sex med Samuel), enn rykter på utsiden> (hvem har Jessica hatt sex med?). Ellers så er det snakk om at folk har stemt feil, at det var derfor Samuel gikk ut.
monja Skrevet 25. april 2006 #987 Skrevet 25. april 2006 Men skal ikke Pia bare være der på onsdag da? For skal de ikke ha et slags "seminar" om det å være kjendis?
lillesky Skrevet 25. april 2006 #988 Skrevet 25. april 2006 Jo, Pia skal være der bare på onsdag, men det hadde vært artig om hun ble da. Angelica har giftet seg. I Las Vegas, i samme kappel som Britney Spears... Leste på alltomtv.se at Angelica var sammen med Bingo da han var inne i huset også, men at de har et åpent forhold.
Gjest Fruktfat Skrevet 26. april 2006 #989 Skrevet 26. april 2006 og han -bingo- har vært sammen med hun som er castingansvarlig, antakelig derfor det kom inn de folka som det gjorde.
Gjest Fruktfat Skrevet 26. april 2006 #990 Skrevet 26. april 2006 usj, carina er så BLÆH! liker faktisk anna bedre.
Søtpotita Skrevet 26. april 2006 Forfatter #991 Skrevet 26. april 2006 (endret) Haha så gøy det var idag med Nalle Knutsson!! Syns Anton er på Beckham-nivå når det gjeld utsjånad, klassisk pene trekk Endret 26. april 2006 av Årolilja
*Doriz* Skrevet 26. april 2006 #992 Skrevet 26. april 2006 Eg syns anton ser SLESK ut.. men trur meningane mine blir litt farga av måten han oppfører seg på! Og Carina.. snakk om å ha fleire balla i lufta!!!!
Amanlis Skrevet 26. april 2006 #993 Skrevet 26. april 2006 Syns Anton er på Beckham-nivå når det gjeld utsjånad, klassisk pene trekk ← Du får sagt det!!
lillesky Skrevet 26. april 2006 #995 Skrevet 26. april 2006 Jeg så ikke på det, men mamma så at Carina pillet "lakris" ut fra tærne (sokkerusk), luktet på fingrene og etterpå sliket på de.
Gjest gjest 0 Skrevet 26. april 2006 #996 Skrevet 26. april 2006 Var det noen som la merke til hvordan Jessica stod da hun barberte seg i dusjen i dag? Hvordan ialledager klarte hun det???
Annie Skrevet 26. april 2006 #997 Skrevet 26. april 2006 Jeg så det og jeg skal IKKE prøve det kunststykket.
Annie Skrevet 26. april 2006 #998 Skrevet 26. april 2006 Hvem er han Nalle fyren som uttaler seg om piercinger og klær når han ser ut som han gjør??????
lillesky Skrevet 26. april 2006 #999 Skrevet 26. april 2006 Jeg så det og jeg skal IKKE prøve det kunststykket. ← Jeg skal heller ikke prøve! Men Jessica er jo et slangemenneske, hun kunne jo legge seg inn i en bitteliten koffert. Hvem er han Nalle fyren som uttaler seg om piercinger og klær når han ser ut som han gjør?????? ← :grine2: Enig med deg! Og alle som har/har hatt en piercing eller to vet at man får kommentarer, både positive og negative. Jeg hadde aldri hørt om han Nalle-duden, bare noen av de svenske i huset som visste hvem han var. Har ikke helt skjønt hvem/hva han er.
*Doriz* Skrevet 27. april 2006 #1000 Skrevet 27. april 2006 Jeg så ikke på det, men mamma så at Carina pillet "lakris" ut fra tærne (sokkerusk), luktet på fingrene og etterpå sliket på de. ← Nei fyyy kor ekkelt!! Ho som skal være so "peen" heile tida.. uusj!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå