Gjest gjest1 Skrevet 24. april 2006 #961 Skrevet 24. april 2006 Men ei i min klasse ser akrobat sånn ut, og hun har hatt en øyeoperasjon! Ikke tråkk hasjøyne på tærne de kan bli såret
lillesky Skrevet 24. april 2006 #962 Skrevet 24. april 2006 Kan ikke helt skjønne at Samuel gikk ut... Har det ellers skjedd noe spennende den siste uka? Har ikke sett på BB på en uke.
fiesta Skrevet 24. april 2006 #964 Skrevet 24. april 2006 Det var helt greit at Samuel gikk ut i går. På tide det. Så får vi håpe at Jessica, Anna, Robin og Thommy går ut de neste gangene.
Gjest Gjesta Skrevet 24. april 2006 #965 Skrevet 24. april 2006 Syns Carina ser så sløv ut hele tiden jeg. Ser nesten ut som om hun går på et eller annet. ← Carina har ikke fine øyne. Synes også hun ser dopa ut...
Gjest synseren Skrevet 24. april 2006 #966 Skrevet 24. april 2006 Synes det er stygt å hetse Carina. Hvis det er noen som er snill, følsom og ærlig så er det Carina. Hadde blitt glad hvis hun hadde vunnet, hun er god tvers igjennom. Men jeg tviler egentlig på at hun vinner. Desverre .
Søtpotita Skrevet 24. april 2006 Forfatter #967 Skrevet 24. april 2006 Syns nesten alt i fjeset hennar går nedover...
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2006 #968 Skrevet 24. april 2006 Dere som klager på at fol baksnakker: dere er ganske naive. Hva ellers skal man snakke om, når man ikke treffer andre, alt som skjer ksjer med andre, og man bor tett på uten mulighet til å snakke med andre om folk som til tider kan gå en på nervene. Har selv vært på et vært lite sted med noen få folk, og etter kun noen uker kunne man virkelig gå hverandre på nervene. Og jeg hadde heldigvis muligheten til å gå meg en tur, o å ringe hjem.
Søtpotita Skrevet 24. april 2006 Forfatter #969 Skrevet 24. april 2006 Dere som klager på at fol baksnakker: dere er ganske naive. Hva ellers skal man snakke om, når man ikke treffer andre, alt som skjer ksjer med andre, og man bor tett på uten mulighet til å snakke med andre om folk som til tider kan gå en på nervene. Har selv vært på et vært lite sted med noen få folk, og etter kun noen uker kunne man virkelig gå hverandre på nervene. Og jeg hadde heldigvis muligheten til å gå meg en tur, o å ringe hjem. ← Er heilt einig med deg i det der, men blei litt irritert når mange meinte at Linn baksnakka så fælt og det var grunn til at ho skulle ut. Men Richard er jo heilt lik, bør ikkje han og gå ut, då? Forstår godt at dei må baksnakka litt
Annie Skrevet 24. april 2006 #970 Skrevet 24. april 2006 Er heilt einig med deg i det der, men blei litt irritert når mange meinte at Linn baksnakka så fælt og det var grunn til at ho skulle ut. Men Richard er jo heilt lik, bør ikkje han og gå ut, då? Forstår godt at dei må baksnakka litt ← Forskjellen er vel at Ragger bidrar med humor. Linn kan INGENTING! (Annet enn å slikke alle oppover ryggen)
Gjest Gjesta Skrevet 25. april 2006 #971 Skrevet 25. april 2006 Dere som klager på at fol baksnakker: dere er ganske naive. Hva ellers skal man snakke om, når man ikke treffer andre, alt som skjer ksjer med andre, og man bor tett på uten mulighet til å snakke med andre om folk som til tider kan gå en på nervene. Har selv vært på et vært lite sted med noen få folk, og etter kun noen uker kunne man virkelig gå hverandre på nervene. Og jeg hadde heldigvis muligheten til å gå meg en tur, o å ringe hjem. ← Ja, men seriøst, Linn er ekstrem. Det er alltid hun som starter baksnakkingen, og alltid hun som går lengst i hva som blir sagt. I tillegg er hun så utrolig ute etter å fyre oppunder liksom. med en gang det er en konflikt, så er hun der med sine synspunkter for å helle bensin på bålet. for så og gå til den andre parten og baksnakke motsatt part igjen etterpå. Det går ikke an å holde på sånn. enten tar du en side, eller så holder du kjeft og ikke blander deg.
Gjest Gjesta Skrevet 25. april 2006 #972 Skrevet 25. april 2006 http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/kjendis/article618692.ece Kjære vene!!!! krampeaktig...
Annie Skrevet 25. april 2006 #973 Skrevet 25. april 2006 Jeg kan ikke tenke meg verre "kjendis" enn Pia Haraldsen!
Gjest Gjesta Skrevet 25. april 2006 #974 Skrevet 25. april 2006 Jeg kan ikke tenke meg verre "kjendis" enn Pia Haraldsen! ← enig. Hun er jo ikke kjendis en gang føler det bare er noe hun selv har utnevnt seg til...
Trampe Skrevet 25. april 2006 #975 Skrevet 25. april 2006 Sa ikke Pia noe om realitykjendiser og ufortjent kjendisstatus? Har hun glemt det nå?
Ephemera Skrevet 25. april 2006 #976 Skrevet 25. april 2006 Leste akkurat det om at Pia skal inn i huset jeg også, og tenkte bare . Jeg kan ikke tenke meg verre wannabekjendis enn henne!! En liten avsporing her: Jeg vet at hun ble kjendis etter at hun vrikket på rumpa i en liten knallrose kjole i bryllupet til Haakon og Mette-Marit (og at jeg den gangen tenkte: herregud, er det der noe antrekk og komme i et kongelig bryllup i???!). Men hun fremstiller seg som så rik, med dyre vesker osv. Har hun mere penger enn deg og meg, eller skal hun bare fremstille seg selv sånn? Hun er jo ikke arving eller noe hun...
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2006 #977 Skrevet 25. april 2006 Baksnakke andre i mangel av andre ting å snakke om/gjøre er greit..? Er ikke helt enig med det jeg... At folk er frustrerte og går hverandre på nervene er forståelig, men å sitte i gjenger å ta opp dette blir for dumt. Man bør heller snakke med den det gjelder. At to mennesker har en samtale med hverandre (helst uten kameraer da... ) og ikke sier noe til noen andre er mer ok. Å være hverandres "klagemur" og få støtte liksom. Man bør alltid, spesielt i store grupper, la være å si ting om noen, som man ikke ville sagt om vedkommende var tilstede. Pia Haraldsen, for pokker? Hoho...
Gjest Gjesta Skrevet 25. april 2006 #978 Skrevet 25. april 2006 Alle vet vel at de stiller seg selv i dårlig lys ved å prøve å stille andre i dårlig lys. man vinner mer på å være sympatisk, snill og ærlig!! så det så.
Annie Skrevet 25. april 2006 #979 Skrevet 25. april 2006 Leste akkurat det om at Pia skal inn i huset jeg også, og tenkte bare . Jeg kan ikke tenke meg verre wannabekjendis enn henne!! En liten avsporing her: Jeg vet at hun ble kjendis etter at hun vrikket på rumpa i en liten knallrose kjole i bryllupet til Haakon og Mette-Marit (og at jeg den gangen tenkte: herregud, er det der noe antrekk og komme i et kongelig bryllup i???!). Men hun fremstiller seg som så rik, med dyre vesker osv. Har hun mere penger enn deg og meg, eller skal hun bare fremstille seg selv sånn? Hun er jo ikke arving eller noe hun... ← Var det ikke i barnedåpen til Prinsesse Ingrid hun hadde den kjolen da?
Søtpotita Skrevet 25. april 2006 Forfatter #980 Skrevet 25. april 2006 Trur neppe ingen kan sei at dei aldri har baksnakka andre...så det så!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå