Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er helt patetisk å se hvordan Carina har sett inn 5. giret mht kroppsfokus, karriere og rumpevrikking.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er helt patetisk å se hvordan Carina har sett inn 5. giret mht kroppsfokus, karriere og rumpevrikking.

Jeg synes det er mer trist.....trodde faktisk at ungdommen var mer bevisst sin egen verdi istedet for å selge seg så billig. Tror rett og slett jo mer overfladisk jo større sjanse for å få være deltaker i BB :sexy:

Skrevet
Tror rett og slett jo mer overfladisk jo større sjanse for å få være deltaker i BB :sexy:

Helt enig med deg Nita. Og teorien vår blir vel bekrefta nå BB headhunter straffedømte deltakere.

Skrevet

Fikk ikke sett det i dag. Har besøk av foreldrene mine så BB er ikke helt riktig tv-underholdning.

Skjedde det noe spes?

Hvem vant hinderløypa?

Hvem gikk ut i dag? Fikk dere noen statistikk på hvem som lå bra og dårlig an?

Skrevet

Samuel ut?! Herregud, han er jo så artig! Det var supertråkig!

Nummer to og tre var Linn og Anna...Linn er immun neste veka sidan ho vant hinderløypekonkurransen.

Skrevet

Nei og nei, så dumt at Samuel er ute.

Gjest gjest1
Skrevet

like greit, slipper han å bli rævkjørt av jentene der.

Skrevet

Måtte le av den baderomsepisoden, når Danne og Carina krangla. Samuel kom heilt tilfeldig inn og var vitne til at begge var dritsure og stakk, medan han blei ståande igjen med ein o´boy-pose framfor snoppen :ler:

Skrevet
Nei og nei, så dumt at Samuel er ute.

Ja, huff. Hadde håpa vi kunne blitt kvitt Thommy eller Anna nå.

Gjest Gjesta
Skrevet

Hva slags mennesker er det som stemmer på Thommy?? sånne som han er det verste jeg veit om :forvirret:

Skrevet

Kan ikke riktig forstå at Linn, Thommy og Anna fortsatt er igjen i huset :overrasket:

Trodde virkelig ikke at Samuel var den som skulle gå ut.

Skrevet

Men denne gangen MÅ da Anna eller Thommy gå ut? Kan ikke to at Jessica ryker denne gangen heller.

Skrevet

Richard driv med baksnakking på nivå med Linn...

Skrevet

Carina... Phøy! Makan til slufse. "serriøst..." "Æ meene..." "...lissom" Ækkel-trønder. Phøy!

Skrevet

Syns Carina ser så sløv ut hele tiden jeg. Ser nesten ut som om hun går på et eller annet.

Skrevet
Hva slags mennesker er det som stemmer på Thommy?? sånne som han er det verste jeg veit om  :forvirret:

Jeg slengte inn en SMS-stemme på Tommy. Jeg stemmer utifra underholdsningsverdi, og foretar ingen moralsk analyse av vedkommendes motiver og handlingsmønster :)

Skrevet
Syns Carina ser så sløv ut hele tiden jeg. Ser nesten ut som om hun går på et eller annet.

Hun setter sikkert hasjsprøyter! :overrasket:

Gjest gjest1
Skrevet
Hun setter sikkert hasjsprøyter!  :overrasket:

Hasj via sprøyter? :klø:

Skrevet
Hun setter sikkert hasjsprøyter!  :overrasket:

:grine2: Sikkert! :grine2:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...