Nita Skrevet 20. april 2006 #923 Skrevet 20. april 2006 At han Thommy skal ha "feid" over mer enn 400 damer har jeg stoore problemer med å tro.....fyren er jo helt uten noe form for sjarm
Ugla Skrevet 20. april 2006 #924 Skrevet 20. april 2006 Thommy er forferdelig ← ← Hva har skjedd?? Fortell!!
fiesta Skrevet 21. april 2006 #925 Skrevet 21. april 2006 Jeg kan ikke skjønne hva folk har i mot Linn. Jessica, Robin, Anna, Samuel må være verre. Thommy har jeg ikke noen mening om. For jeg har ikke fått noe inntrykk av han.
Ephemera Skrevet 21. april 2006 #926 Skrevet 21. april 2006 Rapport fra venninne som har 24/7: Carina hadde igår kveld fortalt Danne at hun har hatt bulimi ( Carina) Også er hun misfonøyd med brystvortene sine...
Amanlis Skrevet 21. april 2006 #927 Skrevet 21. april 2006 Også er hun misfonøyd med brystvortene sine... ← De er viss for små, så hvis Jessica vinner skal Carina få penger av henne til å operere dem større.
monja Skrevet 21. april 2006 #928 Skrevet 21. april 2006 Skulle ikke Jessica betale for operasjon av Carinas brystvorter om hun vinner BB?
Jens Skrevet 21. april 2006 #929 Skrevet 21. april 2006 Linn er så jævlig sladrekjerring!Hun sitter bare å fisker etter sladder, og baktaler. Hun har ingen egne meninger, og bare jatter med alle. Hun må ut.
Ephemera Skrevet 21. april 2006 #930 Skrevet 21. april 2006 De er viss for små, så hvis Jessica vinner skal Carina få penger av henne til å operere dem større. ← *rister oppgitt på hodet*
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2006 #932 Skrevet 22. april 2006 Skulle ikke Jessica betale for operasjon av Carinas brystvorter om hun vinner BB? ← My GÅDD. Ja, klart at ARR er mye bedre enn å gudforby ha for små brystvorter.
Annie Skrevet 22. april 2006 #933 Skrevet 22. april 2006 Etter et barn tipper jeg at brystvortene hennes får "normal" størrelse.
Nita Skrevet 23. april 2006 #934 Skrevet 23. april 2006 Hva er det med disse BB-deltakerne :klø: Ser på nettsidene at Carina og Anna vil at de bare skal ha på seg undertøyet på livesendinga i kveld men at ikke alle vil (heldigvis) Hvorfor er det så viktig å være mest mulig avkledd? Er det jeg som er gammeldags fordi jeg synes det er en uting?
Ephemera Skrevet 23. april 2006 #935 Skrevet 23. april 2006 Jeg er helt satt ut over BB egentlig... Jeg liker Carina veldig godt, men jeg synes det er kjempeteit at hun og Anna nå skal gå rundt i BH'en og spille på de fine kroppene sine. Stemmer det forresten at Carina sine bryster er ekte? De er vel det, for ellers ville hun vel ha rettet på brystvortene samtidig som hun la inn silikon. Jeg synes Anna er helt sprengt, selv om hun er overkoselig på en falsk måte. Og jeg synes hun gjør det samme med Carina som Tatjana gjorde med Jessica: Får dem til å bli like gal som seg selv. Tommy er jo faktisk den som har hodet på plass inne i huset??! My kan sies om han og hans 400 damer. Jeg fikk avsmak med en gang jeg hørte det, men er ikke han den som har mest normale meninger der inne nå, og som ihvertfall tør å si til folk hva han mener?? Ellers er Linn, Anton og Danne fremdeles normale i hodene sine også. Jeg likte ikke Linn før, men bortsett fra hennes intriger for å få folk til å ikke innlede forhold, er hun jo normal.
Aeriana Skrevet 23. april 2006 #936 Skrevet 23. april 2006 Jeg syns Linn er utrolig falsk og feig. Hun skifter jo mening alt etter som hvem hun prater med Håper også at Anton og Danne fortsetter å få opp øynene for hvilket spill Carina driver med, Danne tok ifallfall opp dette i gårsdagens episode og det var jaggu på tide! Fikk ikke helt med meg hvorfor Danne var så sint på Carina da..? Noen som fikk med seg det?
Søtpotita Skrevet 23. april 2006 Forfatter #937 Skrevet 23. april 2006 Fikk ikke helt med meg hvorfor Danne var så sint på Carina da..? Noen som fikk med seg det? ← Lurar også på dette...høyrtest nesten ut som dei snakka forbi kvarandre
Nita Skrevet 23. april 2006 #938 Skrevet 23. april 2006 Jeg syns Linn er utrolig falsk og feig. Hun skifter jo mening alt etter som hvem hun prater med Håper også at Anton og Danne fortsetter å få opp øynene for hvilket spill Carina driver med, Danne tok ifallfall opp dette i gårsdagens episode og det var jaggu på tide! Fikk ikke helt med meg hvorfor Danne var så sint på Carina da..? Noen som fikk med seg det? ← Var bare en misforståelse i fylla...... som vanlig Jeg synes ikke Carina er spesielt falsk som noen sier, men hun er ganske selvopptatt, og siden selvopptatthet og lav selvfølelse gjerne er to sider av samme sak, kan det jo virke som hun driver et spill overfor gutta der inne. Hvorfor skulle hun ellers springe rundt der mer eller mindre avkledd hele døgnet?
Gjest marthepia Skrevet 23. april 2006 #940 Skrevet 23. april 2006 (endret) Linn er så jævlig sladrekjerring!Hun sitter bare å fisker etter sladder, og baktaler. Hun har ingen egne meninger, og bare jatter med alle. Hun må ut. ← Enig med deg der! Endret 23. april 2006 av marthepia
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå