Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se under oppdrag på bigbrother-siden.

Skrevet

Jeg må le :ler: Tenk å lage et så stort nummer som Jessica gjør fordi hun ikke fikk ligge med Robin :ler: Jaja, vi har alle våre små og store problemer her i livet.

Skrevet

Fatter fortsatt ikke hvordan det er mulig aa samle en gjeng med saa mange merkelige aa teite mennesker. :ler:

Skrevet

Iallfall så skjer det litt i årets utgave :ler: Jeg hadde BB 24 med Halvor, Therese...eh, nå husker jeg ikke jo, Eva-Lill, herregud så kjedelig det var med rik side og fattig side (kjipeland) :overrasket: Dette er iallfall ganske underholdende syns jeg ;) Kan sitte å skrike og kjefte og synse om alt og alle, det er morsomt det!

Skrevet

Syns faktisk Robin er ganske artig :)

Skrevet (endret)

Robin og Richard var morsomme i går da de snakket i "walkie talkie" :ler:

Endret av Pimbila
Skrevet
Se under oppdrag på bigbrother-siden.

Men hva har oppdraget med det at Robin ikke kan ligge å gjøre? :klø:

Det var det jeg ikke helt skjønte.

Skrevet

Nå har ikke jeg lest hva som står på bb-siden, men de får ikke ligge i senga mellom 09-22.30 tror jeg det var. Det var sånn jeg tolket det at Robin ikke fikk ligge.

Skrevet
Robin og Richard var morsomme i går da de snakket i "walkie talkie"  :ler:

:Nikke:

Skrevet

Ja, maa si meg enig i at det er grei underholdning i forhold til tidligere sesonger. Men syns fortsatt det er en merkelig gjeng de har klart aa samle...

Skrevet
Men syns fortsatt det er en merkelig gjeng de har klart aa samle...

Det er jeg helt enig i.

Syns synd på Anton jeg.. :(

Skrevet
Det er jeg helt enig i.

Syns synd på Anton jeg.. :(

Uff, han liker jeg overhodet ikke.

Men jeg liker faktisk Jessica jeg da, det er jo hun som skaper liv i huset.

Skrevet

Hun skaper liv ja...

Men hvilket liv... :overrasket:

:roll:

Skrevet

Hvorfor går Anna og Carina rundt i bare bh'en egentlig? For å sanke stemmer kanskje, men det ser ganske teit ut synes jeg. Ikke for det, Richard kler av seg i hytt og pine han og.

Trist at folk forlover seg på den måten bare for å få PR eller hva det nå måtte være. Men jeg liker Jessica, hun er den hun er og står for det selvom det kan bli litt mye av det innimellom.

Skrevet

Trist at folk forlover seg på den måten bare for å få PR eller hva det nå måtte være. Men jeg liker Jessica, hun er den hun er og står for det selvom det kan bli litt mye av det innimellom.

:Nikke:

Og når man blir vant til Barne-TV-stemmen hennes kan det faktisk bli litt søtt til tross for at hun er over 20 :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...