Gjest Gjesta Skrevet 15. april 2006 #863 Skrevet 15. april 2006 Uff, Carina er irriterande ← I den "altfor store" bikinien sin Slik endte det en gang med meg da jeg kjøpte bikini uprøvd på salg (altfor liten overdel, passende truse). Den endte langt inne i skapet, og ikke på TV-skjermen. Og nei, jeg prøver ikke å skryte på meg store pupper eller noe som helst.
Annie Skrevet 15. april 2006 #864 Skrevet 15. april 2006 Uff, Carina er irriterande ← Hva har skjedd?
Gjest Lea Skrevet 15. april 2006 #865 Skrevet 15. april 2006 Jeg lo så tårene trillet hele tiden i kveld Særlig da Anton sto i speilet og sang. Og hadde det vært opp til meg, så hadde nok Linn gått ut i morgen.
Søtpotita Skrevet 15. april 2006 Forfatter #866 Skrevet 15. april 2006 (endret) Hva har skjedd? ← Måten ho skal halda seg inne med alle på. Og heldt alle beundrarane på gras, og oppmuntrar alle. Ser at ho har blitt kalla "luremus" på forumet på big brother sine heimesider, og det er eg einig i. At ho kunne nekta for at ho klina med Anton er jo temmeleg teit. Og så bli så "sjokkert" over måten dei andre reagerar, og at ho er heeeilt uskuldig...Blæh! Stem ho ut.... Hadde ho berre vore ærleg... Endret 15. april 2006 av Årolilja
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2006 #867 Skrevet 16. april 2006 Carina driter seg ut med den benektinga si, men hun klina jo faktisk ikke med Anton. De kyssa "bare" :icon_razz: Jeg ble nesten litt redd da jeg så Anton i dag.. "You raaaise me uuup" Fy fader, han så syk ut! Hva er det med Linn? Hun sladrer, bitcher og vil skape konflikt mellom andre deltakere. Virker som en sjalu dame som vil splitte par... I kveld ved at hun sa til Danne at Carina og Anton klina. Hun hadde ingenting med å si det til han. Hun burde heller snakket litt med Carina eller passe sine egne saker. Og for lenge siden skapte hun kødd mellom Angelica og Kristian. Vær så snill å stem henne ut, folkens!
Marililja Skrevet 16. april 2006 #868 Skrevet 16. april 2006 Linn sa det vel til Danne nettopp for å få Danne til å miste interessen. Linn har vel sagt før at hun liker Danne veldig godt, og at han er den eneste hun kunne tenkt seg å gjort noe med (NOE JEG SKJØNNER VELDIG GODT!)... Linn er jo skikkelig teit da!
Gjest Gjesta Skrevet 16. april 2006 #869 Skrevet 16. april 2006 Herregud, hele trekant dramaet mellom Danne, Carina og Anton er latterlig. Syns det var best når Carina går til ANTON og gråter på hans skulder over at Danne ble sur på henne og når da Anton sier at han skal si hva som helst for henne han, og etter det holder de to seg borte fra hverandre. Syns plutselig Carina ble mer kontaktsøkende med Anton igjen *himler* Det er vel ingen tvil om at Carina liker å ha oppmerksomheten, litt kris for henne om hun skulle mistet begge liksom Linn gjør som hun alltid gjør hun, blander seg. MEN Carina og Anton kysset ganske heftig, og det åpent på diskoteket deres, om hun sa det eller noen andre, samma det. Det gjorde det. Tror faktisk Carina reduserte vinnersjangsene betraktelig med det stuntet der. Og by the way, det Jessica gjorde med Samuel er pjuk ja, men fy hvor ekkel Samuel er i fylla
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2006 #870 Skrevet 16. april 2006 Leste akkurat på Spray om overgrepet mot Samuel. Jessica og Irene bør saksøkes for det de gjorde mot han. Fy faen!
Gjest gjest1 Skrevet 16. april 2006 #871 Skrevet 16. april 2006 Leste akkurat på Spray om overgrepet mot Samuel. Jessica og Irene bør saksøkes for det de gjorde mot han. Fy faen! ← Kva overgrep!??!?! Link??
Little sister Skrevet 16. april 2006 #872 Skrevet 16. april 2006 Er det ingen som har en link? Jeg vil også vite hva som skjedde!
Gjest gjest1 Skrevet 16. april 2006 #873 Skrevet 16. april 2006 Fann det: http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/tvguide/article611122.ece
nat26 Skrevet 16. april 2006 #875 Skrevet 16. april 2006 Hadde aldri trodd at Irene kunne finne på noe så teit
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2006 #876 Skrevet 16. april 2006 Det er egentlig litt synd at de sensurerte "overgrepet" og lar være å sende det på tv, for folk bør få se det Irene og Jess gjorde. Det er ikke seerne som bestemmer hvem som vinner, det er BB selv siden de styrer hvordan folk framstilles.
fiesta Skrevet 17. april 2006 #877 Skrevet 17. april 2006 Det var greit at Irene gikk ut i går. Skjønner godt hvis han vil anmelde det. Hadde nå håpet at Anna gikk ut
Amanlis Skrevet 17. april 2006 #878 Skrevet 17. april 2006 Jeg blei litt skuffa når Irene gikk. Hadde håpa å bli kvitt Anna.
Gjest Gjesta Skrevet 17. april 2006 #879 Skrevet 17. april 2006 Anna, Linn og Thommy var nominert, også stemte folk ut Irene Selv kunne jeg tenke meg å ha ut alle de 3 andre. Anna er jo helt blåst stakkar, og Thommy er, som Irene sa, fullstendig blotta for sjarm og karisma.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå