fiesta Skrevet 14. april 2006 #842 Skrevet 14. april 2006 Det var morsomt å se de når harene og kyllingen gikk rundt der inne. Jeg så på tekst tv at Angelica fra bb har giftet seg med fotograf. Hun var jo med Kristian inne i huset
Gjest Gjesta Skrevet 14. april 2006 #843 Skrevet 14. april 2006 (endret) Jeg tror at Irene går ut denne helgen.. Etter det tror jeg at det er størst sjangse for at Anna går ut, deretter Thommy og Linn med minst sjangse. Det var da også en merkelig reaksjon Carina fikk på det hun gjorde i natt da Tror inntrykket mitt av henne stemmer ja. Endret 14. april 2006 av sjarmtroll
Gjest Gjesta Skrevet 14. april 2006 #844 Skrevet 14. april 2006 Det var da også en merkelig reaksjon Carina fikk på det hun gjorde i natt da Tror inntrykket mitt av henne stemmer ja. ← Hva da?? ikke fått med seg
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2006 #845 Skrevet 14. april 2006 Det var da også en merkelig reaksjon Carina fikk på det hun gjorde i natt da Tror inntrykket mitt av henne stemmer ja. Hva da?? ikke fått med seg Jei så ikek alt, men det så ut som at hun ronka Anton. Åsså ble hun helt rar da d sikkert gikk opp for henne hva hun gjorde. Så hun ble sur og gikk ut av rommet. Hun er syyk
Gjest Gjesta Skrevet 14. april 2006 #846 Skrevet 14. april 2006 fra bigbrother.no: Hete kyss og tårer Nattens store tema er at Carina og Anton kysser hverandre. De gir hverandre hete kyss på dansegulvet. Etterpå nekter Carina vilt og knekker helt sammen. Hun gråter i timer og er ulykkelig. Hun føler at hun må velge mellom Anton og Danne og synes at det er umulig. Dessuten er hun kjempesint på personen som sa til Danne at hun og Anton har kysset hverandre. Jessica og Anton trøster så godt de kan. - Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, hulker Carina. - Ikke bry deg om de andre, bare tenk på deg selv og hva som er best for deg, sier Jessica. Når Carina senere snakker med Anton avslører han at han er forelsket i henne. Det fant han ut da han var i Thailand. seriøst....
Gjest Gjesta Skrevet 14. april 2006 #847 Skrevet 14. april 2006 fra bigbrother.no: Hete kyss og tårer Nattens store tema er at Carina og Anton kysser hverandre. De gir hverandre hete kyss på dansegulvet. Etterpå nekter Carina vilt og knekker helt sammen. Hun gråter i timer og er ulykkelig. Hun føler at hun må velge mellom Anton og Danne og synes at det er umulig. Dessuten er hun kjempesint på personen som sa til Danne at hun og Anton har kysset hverandre. Jessica og Anton trøster så godt de kan. - Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, hulker Carina. - Ikke bry deg om de andre, bare tenk på deg selv og hva som er best for deg, sier Jessica. Når Carina senere snakker med Anton avslører han at han er forelsket i henne. Det fant han ut da han var i Thailand. seriøst.... ←
Søtpotita Skrevet 14. april 2006 Forfatter #848 Skrevet 14. april 2006 Hehe, blir artig å sjå når Anton syng "You raise me up"... Syns både Anton og Danne bør gløyma Carina
Aeriana Skrevet 14. april 2006 #849 Skrevet 14. april 2006 Carina har fått for mye oppmerksomhet spør du meg Herregud så dumt, begynne å grine fordi hun kyssa Anton og at Danne fikk vite det Åååå, hjelp, æ må velge..... stakkars meg Ikke vær sur på meg! Er du sur på meg no igjen? Ka galt har æ gjort nå???? Oh my god
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2006 #850 Skrevet 14. april 2006 Har ikke fått med meg at det har vært noe med Carina og Danne? Hva har skjedd?
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2006 #851 Skrevet 14. april 2006 Dessuten er hun kjempesint på personen som sa til Danne at hun og Anton har kysset hverandre. Dette er det verste! Og at hun knekker sammen og nekter..
Respect Skrevet 14. april 2006 #852 Skrevet 14. april 2006 Dette er det verste! Og at hun knekker sammen og nekter.. Har vi en ny Muffe?
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2006 #853 Skrevet 15. april 2006 Mange har oppført seg merkelig i huset... Men Linn og han snakkesalige nordmannen som gikk ut ganske tidlig tar kaka. Linn:"Jeg ronka deg!" Fyren:"Det gjorde du vel ikke!" Linn:"Jo, bare så vidt vi ikke lå sammen" e.l. Fyren:"Sex med deg?! Nei nei nei" Linn:"Jeg ronka deg!!" Fyren:"Faen heller!" Oh my god... Uansett om de hadde sex eller ikke så virka det jo som at han syntes at hun var fæl og at han absolutt ikke ville ha sex med henne. Selv om det var teit at han ikke ville inrømme noe, om det faktisk skjedde, så ville jeg holdt kjeft om jeg var Linn. Ta hintet liksom, fyren er ikke unteressert for fem flate øre!
monja Skrevet 15. april 2006 #854 Skrevet 15. april 2006 Jessica og Robin ringforlover seg idag. http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,809360,00.html
Annie Skrevet 15. april 2006 #855 Skrevet 15. april 2006 Det er for dumt med forlovning etter så kort tid.
Little sister Skrevet 15. april 2006 #856 Skrevet 15. april 2006 Dette må da være et PR-stunt da. Uansett så må de bare forlove seg for min del. Det sier kansje litt om personene da Men hva gjør man ikke for å få bli i huset, for det er jo det som skjer. De blir populære og lager show. Og BB får mer omtale/oppmerksomhet.
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2006 #858 Skrevet 15. april 2006 Ojoj for en fest! Linn tror hun er kjempesexy, Anna troro jeg vil ha egenreklame, Carina spiller dobbeltspill og viser at det lønner seg å være ærlig, og Anton synes jeg synd på.
Gjest Gjesta Skrevet 15. april 2006 #859 Skrevet 15. april 2006 Jøssenavn, kveldens episode av BB var jo helt rå... Jeg merka at jeg rødma flere ganger, bl.a. da anton sto og sang you raise me up alene...
Gjest Gjesta Skrevet 15. april 2006 #860 Skrevet 15. april 2006 Jøssenavn, kveldens episode av BB var jo helt rå... Jeg merka at jeg rødma flere ganger, bl.a. da anton sto og sang you raise me up alene... ← Jeg må ha misset poenget. Jeg syntes det var pinlig da Anton sang, og under den skum-seansen tenkte jeg på avansert ungdomsklubb fra 80-tallet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå