Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var morsomt å se de når harene og kyllingen gikk rundt der inne.

Jeg så på tekst tv at Angelica fra bb har giftet seg med fotograf. Hun var jo med Kristian inne i huset

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)

Jeg tror at Irene går ut denne helgen..

Etter det tror jeg at det er størst sjangse for at Anna går ut, deretter Thommy og Linn med minst sjangse.

Det var da også en merkelig reaksjon Carina fikk på det hun gjorde i natt da :overrasket:

Tror inntrykket mitt av henne stemmer ja.

Endret av sjarmtroll
Gjest Gjesta
Skrevet

Det var da også en merkelig reaksjon Carina fikk på det hun gjorde i natt da :overrasket:

Hva da?? ikke fått med seg :)

Skrevet

Det var da også en merkelig reaksjon Carina fikk på det hun gjorde i natt da

Hva da?? ikke fått med seg :)

Jei så ikek alt, men det så ut som at hun ronka Anton. Åsså ble hun helt rar da d sikkert gikk opp for henne hva hun gjorde. Så hun ble sur og gikk ut av rommet. :overrasket: Hun er syyk :forvirret:

Gjest Gjesta
Skrevet

fra bigbrother.no:

Hete kyss og tårer

Nattens store tema er at Carina og Anton kysser hverandre. De gir hverandre hete kyss på dansegulvet. Etterpå nekter Carina vilt og knekker helt sammen. Hun gråter i timer og er ulykkelig. Hun føler at hun må velge mellom Anton og Danne og synes at det er umulig. Dessuten er hun kjempesint på personen som sa til Danne at hun og Anton har kysset hverandre. Jessica og Anton trøster så godt de kan.

- Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, hulker Carina.

- Ikke bry deg om de andre, bare tenk på deg selv og hva som er best for deg, sier Jessica.

Når Carina senere snakker med Anton avslører han at han er forelsket i henne. Det fant han ut da han var i Thailand.

seriøst.... :forvirret:

Gjest Gjesta
Skrevet
fra bigbrother.no:

Hete kyss og tårer

Nattens store tema er at Carina og Anton kysser hverandre. De gir hverandre hete kyss på dansegulvet. Etterpå nekter Carina vilt og knekker helt sammen. Hun gråter i timer og er ulykkelig. Hun føler at hun må velge mellom Anton og Danne og synes at det er umulig. Dessuten er hun kjempesint på personen som sa til Danne at hun og Anton har kysset hverandre. Jessica og Anton trøster så godt de kan.

- Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, hulker Carina.

- Ikke bry deg om de andre, bare tenk på deg selv og hva som er best for deg, sier Jessica.

Når Carina senere snakker med Anton avslører han at han er forelsket i henne. Det fant han ut da han var i Thailand.

seriøst....  :forvirret:

:Nikke:

Skrevet

Hehe, blir artig å sjå når Anton syng "You raise me up"... Syns både Anton og Danne bør gløyma Carina :sjarmor:

Skrevet

Carina har fått for mye oppmerksomhet spør du meg :forvirret: Herregud så dumt, begynne å grine fordi hun kyssa Anton og at Danne fikk vite det :ler: Åååå, hjelp, æ må velge..... stakkars meg :grine: Ikke vær sur på meg! Er du sur på meg no igjen? Ka galt har æ gjort nå???? Oh my god :overrasket:

Skrevet

Har ikke fått med meg at det har vært noe med Carina og Danne? Hva har skjedd?

Skrevet
Dessuten er hun kjempesint på personen som sa til Danne at hun og Anton har kysset hverandre.

Dette er det verste! Og at hun knekker sammen og nekter..

Skrevet
Dette er det verste! Og at hun knekker sammen og nekter..

Har vi en ny Muffe?

Skrevet

Mange har oppført seg merkelig i huset...

Men Linn og han snakkesalige nordmannen som gikk ut ganske tidlig tar kaka.

Linn:"Jeg ronka deg!"

Fyren:"Det gjorde du vel ikke!"

Linn:"Jo, bare så vidt vi ikke lå sammen" e.l.

Fyren:"Sex med deg?! Nei nei nei"

Linn:"Jeg ronka deg!!"

Fyren:"Faen heller!"

Oh my god... Uansett om de hadde sex eller ikke så virka det jo som at han syntes at hun var fæl og at han absolutt ikke ville ha sex med henne.

Selv om det var teit at han ikke ville inrømme noe, om det faktisk skjedde, så ville jeg holdt kjeft om jeg var Linn. Ta hintet liksom, fyren er ikke unteressert for fem flate øre! :)

Skrevet

Det er for dumt med forlovning etter så kort tid.

Skrevet

Dette må da være et PR-stunt da. Uansett så må de bare forlove seg for min del. Det sier kansje litt om personene da :ler:

Men hva gjør man ikke for å få bli i huset, for det er jo det som skjer. De blir populære og lager show. Og BB får mer omtale/oppmerksomhet.

Skrevet

Ojoj for en fest!

Linn tror hun er kjempesexy, Anna troro jeg vil ha egenreklame, Carina spiller dobbeltspill og viser at det lønner seg å være ærlig, og Anton synes jeg synd på.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jøssenavn, kveldens episode av BB var jo helt rå... Jeg merka at jeg rødma flere ganger, bl.a. da anton sto og sang you raise me up alene...

Gjest Gjesta
Skrevet
Jøssenavn, kveldens episode av BB var jo helt rå... Jeg merka at jeg rødma flere ganger, bl.a. da anton sto og sang you raise me up alene...

Jeg må ha misset poenget. :ler: Jeg syntes det var pinlig da Anton sang, og under den skum-seansen tenkte jeg på avansert ungdomsklubb fra 80-tallet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...