Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Enig med du. Blir helt skremt av henne jeg. Håper hun ryker på huet og rævva ut i morgen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Orker ikke å se på BB mer før Gabi forsvinner... Hun psyker jo Samuel helt ut! For en heks :overrasket:

Skrevet

Trekanten Samuel, Thommy og Gabriella er god studie i hvorfor 'nice guys finish last' :)

Skrevet
Orker ikke å se på BB mer før Gabi forsvinner... Hun psyker jo Samuel helt ut! For en heks :overrasket:

Enig! Ut med Gabi i morra!!
Gjest Gjesta
Skrevet
Trekanten Samuel, Thommy og Gabriella er god studie i hvorfor 'nice guys finish last' :)

Mm, det stemmer.

Det er egentlig ganske skummelt hvor spak Samuel har blitt :overrasket: Som Carina sa, han har forandret seg MYE siden Gabbi kom inn..

Jeg syns helt ærlig at Gabbi gikk LANGT over grensen sist. Og bare det at dun så totalt skjeller ham ut og rett og slett slår ham ut av sengen sin, for bare å le rått etterpå.... :forvirret:

Tror til og med Thommy kommenterte det, og det sier jo og litt.

Nei, ikveld skulle to stykker gått ut, grunnet akkurat like mange stemmer.

Og det er Thommy og Gabby.

Neste gang...Robin.

Skrevet

Håper Gabby går ut, men det blir helt sikkert forandringer i huset om Thommy går ut og. Kommer Gabby tilbake til Samuel da? Og han tar henne jo alltid inn i varmen igjen :klaske:

Skrevet

Hadde håpet at jessica var nominert. nå må hun komme seg ut. skulle vært ute for lenge siden

Skrevet (endret)
ja... jeg er veldig spent på den scenen der gabbi dytter trynet hans inn i speilet. Herregud å gabbi er etter thommy. pinlig å se på...

Jeg så dette på reklame, hva skjedde egentlig? Han hadde jo noe på hodet/ansiktet også? :klø:

Jeg håper at Gabriella går i ut i kveld. Makan til sur og negativ kjerring :hakeslepp:

Synes hun er ekkel mot Samuel.

Liker ikke Thommy noe særlig heller. Og Robin skulle man tro var 17 år eller noe :overrasket:

Endret av Hege_84
Skrevet

Jeg synes det er tåpelig å stemme etter hvem man liker. Gabriella-dama er kanskje usympatisk, men hun skaper god underholdning. Og det er jo i bunn og grunn derfor dere ser på, eller?

Gjest cecilia
Skrevet

Ser ikke så ofte på BB, men så episoden igår og ble direkte sjokkert over hvordan Gabriella behandler Samuel :frustrert: Kontrollfreak kaller vi slike... Virker som om hun skal bestemme alt over ham, og prater til ham som en liten unge. Stakkars Samuel. Finnes jo ikke noe vondt i ham.

Skrevet

Det var en periode jeg syntes synd på Gabi, men sånn hun oppfører seg nå er ikke bra. Hun bestemmer hvem Samuel skal prate med, mens hun samtidig sitter og "goser" med Thommy i boblebadet. Hva slags oppførsel er det?????

Skrevet

Jessica lager god underholdning - Gabbi lager bare kvalm synes jeg.

Skrevet

Jeg har mistet all sans for Gabi. Fy fader for ei jente.

Skrevet (endret)
Jeg har mistet all sans for Gabi. Fy fader for ei jente.

:Nikke:

Endret av nat26
Gjest Gjesta
Skrevet

Forresten... Er det noe jeg har gått glipp av her? Jeg synes at Carina har vært konstant avvisende og irritert på Anton, men etter at han reiste så er det liksom en greie mellom dem? Eller? Jeg synes det virker sånn på henne i hvert fall...

Skrevet

Ja, enig. Nå snakker jo i alle fall Carina som om de to er "ett". (Skjønner ikke hvorfor hun ikke velger maskuline, men litt selvopptatte Danne foran Anton?? Greit han har et fint utseende, men det er liksom det!)

Gjest Gjest
Skrevet

Har Carina og Anton hatt sex? Har Carina hatt sex med noen mens Anton var i Thailand?

Skrevet
Har Carina og Anton hatt sex? Har Carina hatt sex med noen mens Anton var i Thailand?

Tror ikke Carina og Anton har hatt sex. Tror heller ikke Carina har hatt sex med noen andre, men hun lå jo i X-room i lag med Boo og Anna ei natt (ikke noe seksuelt)!

Gjest Gjesta
Skrevet

ok, hva er den irriterende kysse-greia anton gjør HELE tia?? :forvirret:

Gjest Gjest
Skrevet

Så et klipp hvor det ser ut som Gabriella nærmer seg en orgasme i boblebadet. Og det var ikke med Samuel. Hva var det for noe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...