lillesky Skrevet 2. april 2006 #721 Skrevet 2. april 2006 Skulle ønske hun Gabriella var nominert. Hun ligger jo og griner og er sur og har personlige problemer hun ikke kan dele, så hun må bare være sånn sier hun. Hva gjør hun der inne da? ← Håper også Gabi går ut snart! Hun er skikkelig slem mot Samuel. Og ja, Boo er kjempesøt!
Ephemera Skrevet 3. april 2006 #722 Skrevet 3. april 2006 Lei meg for at Therese gikk ut, jeg. Jeg likte henne!
Gjest gjest1 Skrevet 3. april 2006 #723 Skrevet 3. april 2006 www.bigbrotherthailand.com steike å pene asiaterdamer er, jeg skulle ønske jeg var ei sånn!
NullHull Skrevet 3. april 2006 #725 Skrevet 3. april 2006 Boo er jo bare såååå skjønn da! Blir jo helt fjortis og fnisete igjen, jeg .
monja Skrevet 3. april 2006 #726 Skrevet 3. april 2006 Jeg er glad for at Therese gikk ut - og Boo.....
fiesta Skrevet 3. april 2006 #727 Skrevet 3. april 2006 Therese var den av de som var i huset var fortjente mest å vinne millionen. Jessica, Samuel, Gabriella, de 4 nye håper jeg ikke vinner. Jessica burde holde buksene på.
*Emma* Skrevet 3. april 2006 #728 Skrevet 3. april 2006 Heier på KJEKKE og sjarmerende Anton!!! Boo er sklikkelig søt han og forresten..... Ellers likte jeg Jessica en stund da hun var hussjef etc men nå har hun jo tatt helt av. Sammen m Robin oppfører hun seg som om hun var 12 år....slitsomt!
Gjest gjest1 Skrevet 3. april 2006 #733 Skrevet 3. april 2006 Men hva er dette? Helvete jævla faen, det kan de la han sitte og si i fler minutter, men når han sier fucking, da sensurerer de han? :klø:
Pimbila Skrevet 3. april 2006 #734 Skrevet 3. april 2006 Virker som Gabby og Samuel kom overens til slutt allikevel Bob er lovely Robin, Thommy og Gabby er nominert
Søtpotita Skrevet 3. april 2006 Forfatter #735 Skrevet 3. april 2006 Jessica er slitsom...forstår Linn godt. Stakkar Samuel
pusla Skrevet 3. april 2006 #736 Skrevet 3. april 2006 Huff, det er flere der inne som ikke er helt balanserte om dagen . Linn hadde noen poeng i diskusjonen med Jessica, men det var jo som å prate til en vegg, forstår at det slitsomt når de skal være der inne døgnet rundt. Gabi er jo ikke særlig snill, hun fremsto ganske dårlig i den samtalen med Samuel. Ikke rart han er fortvila, men det ordna seg likevel da, snakk om å være inkonsekvent! Håper Gabi ryker på søndag! Klippene fra Thailand var morsomme, heia Anton!!!
lillesky Skrevet 3. april 2006 #737 Skrevet 3. april 2006 Du og jeg LilleSky....du og jeg!! ← Og apropos Emil: synes ikke dere også at Anna minner om Lina i Emil? Nå sitter de og spiser middag og prater svensk/norsk. Dårlig gjort ovenfor Boo!
Annie Skrevet 3. april 2006 #738 Skrevet 3. april 2006 Og apropos Emil: synes ikke dere også at Anna minner om Lina i Emil? ← Ser ikke likheten der nei.
Gjest Gjesta Skrevet 4. april 2006 #739 Skrevet 4. april 2006 Irriterer meg sånn over Gabbi at jeg tror jeg.. Stakkra Samuel, han ble jo regelrett behandlet som dritt etter at Gabbi la sin elsk på Thommy. Som by the way virker som en Premiedust. Fikk jo viljen sin han, bekreftelse av sitt mannlige ego med å få henne (Gabbi) litt interessert, snakke samtidig dritt om hun nue silikonberta, for så å "droppe" Gabbi. HAHA Anton er herlig han. Jeg stemplet han litt i begynnelsen for å være denne typiske stureplan-typen, men jeg liker han godt nå jeg ganske kjekk og Therese skulle ikke gått ut. Men samtidig tror jeg virkelig ikke at det gjorde så mye for henne nå, slik ting er der inne. Og ja, Jessica hadde en liten periode hvor hun sjarmerte alle, men den tid er definitivt over for denne gangen. Boo er søøt.
*Emma* Skrevet 4. april 2006 #740 Skrevet 4. april 2006 Enig Sjarmtroll. Gabby er skikkelig ekkel. Stakars Samuel skjønner jo ikke hva han har gjort galt også har han ikke gjort noenting. Skulle ønske at noen der inne kunne fortelle han hvorfor hun EGENTLIG er sur på han....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå