lillesky Skrevet 18. mars 2006 #481 Skrevet 18. mars 2006 Carina får besøk av pappaen sin i helga. Lurer på hvordan det blir. http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/tvguide/article586874.ece ← Kult! Det skal jeg se. Det var noen som etterlyste den selvbrunnings-greia de bruker inne i huset, det er Spraycan.
lillesky Skrevet 18. mars 2006 #482 Skrevet 18. mars 2006 Samuel og Gabbi har hatt sex. Malin lurer på om hun skal gå ut av huset. Jessica har latt henne få låne X-room, og BB gir henne 12 timer på å bestemme seg.
Ugla Skrevet 18. mars 2006 #483 Skrevet 18. mars 2006 Malin lurer på om hun skal gå ut av huset. ← Åh neiii... Håper hun blir! Synes hun virker som en OK jente!
lillesky Skrevet 18. mars 2006 #484 Skrevet 18. mars 2006 Åh neiii... Håper hun blir! Synes hun virker som en OK jente! ← Nja...hun bidrar jo ikke med så mye?
pusla Skrevet 19. mars 2006 #487 Skrevet 19. mars 2006 Neineinei, har hun???? Malin var jo en av de få jeg virkelig likte der inne, hun var litt annerledes. Dette var dumt!! Mon tro om de sender noen inn igjen i kveld da?
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2006 #488 Skrevet 19. mars 2006 Malin virket jo mest opptatt av å fremstå spesiell og å lage trutmunn, tror ikke man vil merke mye til at hun er ute.
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2006 #489 Skrevet 19. mars 2006 Nå som Malin har reist håper jeg faktisk at Muffe kommer inn igjen! Syns det har vært så tamt der denne uka... Dem kan vel ikke sende inn en ny deltaker nå å sent? Håper iallefall noen av de gamle kommer inn igjen,sånn som Tina i fjor!
Amanlis Skrevet 19. mars 2006 #490 Skrevet 19. mars 2006 Nå som Malin har reist håper jeg faktisk at Muffe kommer inn igjen! Syns det har vært så tamt der denne uka... Dem kan vel ikke sende inn en ny deltaker nå å sent? Håper iallefall noen av de gamle kommer inn igjen,sånn som Tina i fjor! ← Enig med deg, håper Muffe får komme inn igjen - hvis han vil da. Det kan jo hende han koser seg med ho som visstnok var hans kjæreste på utsiden.
Ephemera Skrevet 19. mars 2006 #491 Skrevet 19. mars 2006 Flere enn meg som har tenkt over at Jessica driver og kaster opp?? Jeg så det første gangen ute på terrassen og da sa hun selv også "Hva om jeg er gravid??!". Også mener jeg at hun snakket om at hun måtte spy når hun sto på badet og gråt i sendingen igår? Jeg så at Muffe fremdeles benekter at de har hatt samleie... Tenk for en katastrofe det vil bli om hun er gravid...?? Men de kan jo i tilfelle takke seg selv. Vet ikke om jeg vil at Muffe skal komme inn igjen idag... Men det bruker vel å være sånn at de sender inn en ny person når noen går ut?
pusla Skrevet 19. mars 2006 #492 Skrevet 19. mars 2006 Får da virkelig ikke håpe hun er gravid!!! Tenkte bare at hun kastet opp fordi hun hadde trent veldig hardt tidligere jeg, men nå visste ikke jeg at hun har kastet opp flere ganger? Huff, håper ikke Muffe går inn igjen!! Jeg likte ikke han så godt, selvom det ble litt mer action da. Ellers kan godt Sami gå ut i dag, han er ikke særlig spennende å se på uansett også skjønner jeg ikke det døyt av hva han sier - de burde egentlig teksta alt synes jeg!
Ephemera Skrevet 19. mars 2006 #493 Skrevet 19. mars 2006 Får da virkelig ikke håpe hun er gravid!!! Tenkte bare at hun kastet opp fordi hun hadde trent veldig hardt tidligere jeg, men nå visste ikke jeg at hun har kastet opp flere ganger? Huff, håper ikke Muffe går inn igjen!! Jeg likte ikke han så godt, selvom det ble litt mer action da. Ellers kan godt Sami gå ut i dag, han er ikke særlig spennende å se på uansett også skjønner jeg ikke det døyt av hva han sier - de burde egentlig teksta alt synes jeg! ← Okei... Hadde hun trent når de satt ute på terrassen? Linn og Gabriela gikk opp og ned trappa og brukte den som step, mens Jessica satt i solveggen sammen med en eller annen. Også bøyde hun seg frem og kastet opp ned i snøen...
Søtpotita Skrevet 19. mars 2006 Forfatter #494 Skrevet 19. mars 2006 Syns Max fortener å koma inn igjen. Det var jo slik at den som var LENGST i Zonen skulle få koma inn i huset igjen. Sjølv om det blei konkurranse så var faktisk Max den som var lengst...Han fortener å koma tilbake no når det det sikkert kjem inn ein ny som erstattar for Malin.
Pimbila Skrevet 19. mars 2006 #495 Skrevet 19. mars 2006 Du sier noe der, Årolilja. Men jeg synes han var litt merkelig. Håper heller på Per.
Søtpotita Skrevet 19. mars 2006 Forfatter #496 Skrevet 19. mars 2006 Du sier noe der, Årolilja. Men jeg synes han var litt merkelig. Håper heller på Per. ← Ja, trur ikkje det blir store underhaldinga av å få han inn i huset, men syns litt synd i han... For underhaldninga sin del håpar eg også på Per Men ikkje, ikkje, ikkje Muffe!!
Søtpotita Skrevet 19. mars 2006 Forfatter #498 Skrevet 19. mars 2006 Hvem går ut i kveld da jenter? ← Håpar på Gabriela...og eg trur det blir ho også
Pimbila Skrevet 19. mars 2006 #499 Skrevet 19. mars 2006 Tror det blir Gabriela. Nei, Muffe må ikke komme tilbake. Spennende å se
lillesky Skrevet 19. mars 2006 #500 Skrevet 19. mars 2006 Flere enn meg som har tenkt over at Jessica driver og kaster opp?? Jeg så det første gangen ute på terrassen og da sa hun selv også "Hva om jeg er gravid??!" ← På forumet på bibrother.no har det også svirret rykter om at hun kanskje er gravid, om det kanskje er derfor hun ikke får drikke alkohol. Men jeg tror bare det er rykter. Hvem går ut i kveld da jenter? ← Nye-Daniel. Håper Anton. Blir spennende å se om det kommer inn noen nye i kveld, som erstatter for Malin.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå