Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
De ga poeng til de de ville beholde  ;)

Æsj, eg trudde det var både nomineringspoeng og poeng til dei dei ville behalde..Surra visst litt, eg :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem snakket Jessica og Danne om som var besserwisser? En jente. Var det Gabriela?

Skrevet

Hvorfor er Danne tvangsnominert?

Skrevet
Hvorfor er Danne tvangsnominert?

Snakket om nominering i fylla...

Skrevet
Hvem snakket Jessica og Danne om som var besserwisser? En jente. Var det Gabriela?

Dette lurer jeg på også. Ingen som vet?

Gjest Gjest
Skrevet
Dette lurer jeg på også. Ingen som vet?

de snakket om gabriela, ja!

Skrevet

Ush, jeg liker Richard altså, men han er litt ekkel. Sitte og dri**e med døre åpen og andre utenfor og i tillegg prate om det som kommer ut der. Synes ikke det var snilt gjort å vise i sendinga, der jeg satt med kveldsmaten min!

Skrevet
Ush, jeg liker Richard altså, men han er litt ekkel. Sitte og dri**e med døre åpen og andre utenfor og i tillegg prate om det som kommer ut der. Synes ikke det var snilt gjort å vise i sendinga, der jeg satt med kveldsmaten min!

:Nikke:

Jeg irriterer meg litt over at jeg faktisk liker han.

Men å sitte å true mens han snakker med andre overgår det meste.

Men det er vel kanskje det at han ikke bryr seg som gjør at jeg liker han. Han er så totalt annerledes enn de andre deltakerne.

Skrevet

Ragger er morsom på TV, men tviler på at jeg kunne bodd sammen med en sånn fyr.

Gjest Gjest
Skrevet

Hvorfor kaller de han for Raggar? Hva kommer dette uttrykket av?

Skrevet (endret)
Hvorfor kaller de han for Raggar? Hva kommer dette uttrykket av?

Er ikkje raggar og råner det same? Ein som er hekta på bil og danseband, med andre ord harry?

Endret av Årolilja
Gjest synseren
Skrevet

Har stor sans for Ragger! Befriende uhøytidelig og godt humør.

Men han kunne spart seg for noen kommentarer som går på person og ikke sak, synes jeg. Ellers er han morsom å følge med på. :)

Skrevet

Forresten har eg ikkje sans for Raggar, syns han er ganske usympatisk og at han prøver altfor hardt å vera spesiell...Får ikkje inntrykket av at han er ekte.

Skrevet
Er ikkje raggar og råner det same? Ein som er hekta på bil og danseband, med andre ord harry?

Det er vel mer stilen fra 50-tallet de etterlever. Musikk, klær og biler. Har ikke noe med danseband å gjøre. Tvert i mot vil jeg tro.

Skrevet

Fikk ikke opp den linken om Muffe...

Syns det er ganske respektløst ovenfor de andre deltakerene att Jessica kan få drikke igjen, når de andre i huset sier de er redde for henne når hun drikker!Tror jeg hadde gått i protest...

Gjest Lizzi
Skrevet
Fikk ikke opp den linken om Muffe...

Syns det er ganske respektløst ovenfor de andre deltakerene att Jessica kan få drikke igjen, når de andre i huset sier de er redde for henne når hun drikker!Tror jeg hadde gått i protest...

Halloooo!! De er jo nødt til å gjøre noe for å få fres på programet. Redd Jessica? Hun har jo ikke skadet noen, bare yppa litt i fylla :ler: Såpass må de tåle!

Skrevet

Så lenge deltakerene sier de er redde for henne når hun er full, burde big brother respektere dette.

Hun sier jo selv hun har ett alko problem, og att hun ikke husker de voldelige tingene hun har gjort i fylla.

Men i BB`s rette ånd, driter de vell i dette, for å skape litt liv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...