Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikveld kan kanskje Muffe gå ut...sjølv om Daniel ikkje ligg særleg bra an heller. Det blir iallfall IKKJE Jessica!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, når to "haner" sloss om samme "høne" kan det jo få frem litt mindre trivelige egenskaper.....og så gjør det jo det ikke noe bedre når det er alkohol med i bildet :ler:

Skrevet

Er det bare jeg som irriterer meg over Carina? Nå har ikke jeg sett så veldig mye, men det jeg har sett i det siste av henne så står hun bare og jatter med disse gutta som sikler etter henne. Alt hun sier er "ja, ja" og "mmm", jeg får mark!!

Gjest Jalileh
Skrevet
Er det bare jeg som irriterer meg over Carina? Nå har ikke jeg sett så veldig mye, men det jeg har sett i det siste av henne så står hun bare og jatter med disse gutta som sikler etter henne. Alt hun sier er "ja, ja" og "mmm", jeg får mark!!

Ugh, nei...du er ikke den eneste.

Virker som om hun slukter kommentarene hun får av de gutta rått.

Kald virker hun også...

Nei jeg syns ikke hun er særlig pen, nei. Og er derfor ikke misunnelig. :ler:

Skrevet

Vel, det hadde ikke vært meg i mot om Danne og Anton sloss om min gunst, så litt misunnelig er jeg nok :ler:

Gjest Jalileh
Skrevet
Vel, det hadde ikke vært meg i mot om Danne og Anton sloss om min gunst, så litt misunnelig er jeg nok  :ler:

Hver sin smak. :)

Skrevet

Hvem tror dere går ut i dag?

Tipper Daniel, eller kanskje Muffe? Det siste var ønsketenkning. ;)

Skrevet

Han Daniel har vi ikke sett mye til likevel og han virker ikke særlig smart, så jeg håper egentlig på han. Men Muffe kan godt ryke for min del, han er ikke veldig sympatisk akkurat og Jessica får det nok mye bedre der inne uten han.

Skrevet
Har Daniel og Samuel noe på gang??? :hakeslepp:

Tja? I såfall så blir vel ikke Daniel stemt ut nå? Samuel er bifil, hva Daniel er vet jeg ikke.
Skrevet

Står på bigbrother.no at Daniel sa tidlig at han var bifil.

Skrevet

Hvordan har Jessica det nå da? Noen her som har 24/7?

:hoppe:

Skrevet

Ho sitter bare der og stirrer ut i intet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...