Pimbila Skrevet 7. mars 2006 #381 Skrevet 7. mars 2006 Ja, ut med han. Hva skjer med Jessica da, mon tro?
Nita Skrevet 7. mars 2006 #382 Skrevet 7. mars 2006 Kanskje hun kan få hele greia med fyren litt mer i perspektiv....han er jo tydeligvis bare opptatt av seg selv og det er kanskje litt lettere å se når han er borte....og ja hun får sikkert hjelp av "Søstrene sisters"(Malin, Linn og Therese) til å se dette
Gjest gjest1 Skrevet 8. mars 2006 #383 Skrevet 8. mars 2006 Kanskje han mente de andre gangene hun har slått han også med det "inte slååå mej" sytet sitt. Tror jeg også hadde gitt han et par på trynet om det var meg, fyren er jo skutt!
Gjest Lupi ii. Skrevet 8. mars 2006 #384 Skrevet 8. mars 2006 Muffe irriterer vettet av meg. og sånn som han hever seg over jessica når han holder de foredragene sine og spør: hvorfor gjør du sånn? jeg synes han overreagerte big time med den slosskampen, herregud for en pingle. hadde min kjæreste tatt det opp på den måten med andre hvis vi hadde krangla hadde jeg ikke ville hatt noe mer med han å gjøre.
Søtpotita Skrevet 8. mars 2006 Forfatter #385 Skrevet 8. mars 2006 Dessutan så gliste han heile tida, skulle tru han likte situasjonen...Overdreiv til tusen, heile det der "møtet" var superteit!
Nita Skrevet 8. mars 2006 #386 Skrevet 8. mars 2006 åh jenter...ingenting er som å drite ut en superteit fyr på kvinnedagen livet er hærlig dere
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2006 #387 Skrevet 8. mars 2006 Jeg håper ikke Muffe blir stemt hjem på søndag.. Det er jo litt spennende med de to da! De er jo de eneste som lager litt texas der inne, hva er det å se på om en av de går ut da?? Femi Anton og sladre gjengen er liksom ikke så spennende i lengden... Nei jeg håper teite Daniel går på søndag sånn at vi kan følge med på Muffe og Jessica en stund til!! Ja jeg er ening i at Muffe oppførte seg som en dust, og at han overdreiv hele episoden, men det er jo gøy å se på :-) Lurer på hvor lenge det går før han kan innømme at han er forelska i Jessica??
Gjest Jalileh Skrevet 8. mars 2006 #388 Skrevet 8. mars 2006 Noen som kan fortelle om Jessica og Samuel, har de hatt sex. Når,hvor og hvorfor??? Please! ← Ja, de har visst det, men det ble ikke regnet som sex for Jessica var ikke klar over at de skulle ha det. Samuel hadde visstnok spurt om de skulle ha det, så hadde Jessica sagt "ja" på tull, også hadde han stappet seg inn. Men det var visstnok "bare" 5 jukk.
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2006 #389 Skrevet 8. mars 2006 Vold og vold fru blom..... han fikk en real dult til å bli 3 knyttnever og snakk om verandaleppe...hadde ikke blitt noe sak i det hele hadde det ikke vært for Muffe....ut me'n sier nå jeg....feigingen ← Rettslig sett er faktisk slag vold. I tillegg kommer de andre episodene.
Nita Skrevet 8. mars 2006 #390 Skrevet 8. mars 2006 (endret) Rettslig sett er faktisk slag vold. I tillegg kommer de andre episodene. ← Til og med BB sier det ikke var et slag, men en dult..... Han satt fremoverbøyd foran Jessica og uttalte en av sine berømmelige "Clinton" og så dyttet/dultet Jessica ham hardt unna og reiste seg...begge var full, hun traff ham tilfeldig på munnen( ble også presisert av BB) så skulle noen gått måtte det jo ha blitt begge Endret 8. mars 2006 av Nita
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2006 #391 Skrevet 8. mars 2006 Til og med BB sier det ikke var et slag, men en dult..... Han satt fremoverbøyd foran Jessica og uttalte en av sine berømmelige "Clinton" og så dyttet/dultet Jessica ham hardt unna og reiste seg...begge var full, hun traff ham tilfeldig på munnen( ble også presisert av BB) så skulle noen gått måtte det jo ha blitt begge ← Like fullt bestemte de seg for å straffenominere mm. OG hun har oppført seg utagerende før. Tror IKKE det ville blitt godtatt av en gutt, eks sami....
Jens Skrevet 9. mars 2006 #392 Skrevet 9. mars 2006 Uansett må Muffe ut nå, syns jeg.For en dust.. Først skriver han tåredryppende kjærlighetsbrev til kjæresten, og i neste øyeblikk ligger han og koser med Jessica i sengen!!For en idiot.
Nita Skrevet 9. mars 2006 #393 Skrevet 9. mars 2006 Uansett må Muffe ut nå, syns jeg.For en dust.. Først skriver han tåredryppende kjærlighetsbrev til kjæresten, og i neste øyeblikk ligger han og koser med Jessica i sengen!!For en idiot. ← Og sånt blir rett og slett bare flaut......jeg vil inn der og riste litt i Jessica at hun gidder å bruke energi på den taperen.....
Annie Skrevet 9. mars 2006 #394 Skrevet 9. mars 2006 Uansett må Muffe ut nå, syns jeg.For en dust.. Først skriver han tåredryppende kjærlighetsbrev til kjæresten, og i neste øyeblikk ligger han og koser med Jessica i sengen!!For en idiot. ← Reagerte på det jeg også ja. Ikke "husket" han alle kjærlighetsærklæringene han hadde skrevet heller, da han fortalte Jessica hva han hadde skrevet. Hun som ser på må da skjønne at han vil ha i pose og sekk. Først skriver han at han elsker henne ute og håper og tror at hun venter på han, deretter planlegger han myspys med Jessica. Er han komplett idiot?? Jeg hadde IKKE ventet ute på en sånn dust!
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2006 #395 Skrevet 9. mars 2006 Jeg fatter heller ikke at Jessica finner seg i dette her, hadde ikke trodd det da hun virker jo som en veldig sterk person.. En annen ting er jo at han traff denne jenta ut 20 dager før han gikk inn og det at han da bruker ordet ELSKER blir litt for patetisk for meg...
Gjest Lupi ii. Skrevet 9. mars 2006 #396 Skrevet 9. mars 2006 En ting som er sykt er at HAN blir sur fordi jessica har sex med samuel etter at hun har sagt at hun er forelska i muffe. so? det har da ikke han noe med. jeg kan godt si at jeg er forelska i naboen jeg, for så å ha meg med en annen etterpå, naboen kan ikke saksøke meg av den grunn. jeg forstår ikke at hun lar han bebreide henne for det jeg. hun hadde jo bare sagt hva hun følte, og han svarte tilbake med å avvise henne i tillegg sykt sykt opplegg
Jens Skrevet 9. mars 2006 #397 Skrevet 9. mars 2006 Er VELDIG nysgjerrig på denne dama til Muffe. Rart hun ikke har vært avbildet i media ennå. Lurer på hva hun tenker oppe i alt dette her!!!!
Gjest Lupi ii. Skrevet 10. mars 2006 #398 Skrevet 10. mars 2006 Jeg synes det høres ut som svensk barne-tv å høre på jessica snakke :D
Amanlis Skrevet 10. mars 2006 #399 Skrevet 10. mars 2006 Jeg synes det høres ut som svensk barne-tv å høre på jessica snakke :D ← Synes jessica minner litt om Pippi når ho snakker
Annie Skrevet 10. mars 2006 #400 Skrevet 10. mars 2006 Sami høres ut som Innvandrerkarakteren til Robert Stoltenberg i Borettslaget. Klarer ikke ta han alvorlig mye pga det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå