Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
Har Jessica og Samuel hatt sex?

Når skjedde dette da?

Fant ikke noe om det på den svenske hjemmesiden....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som vet om det er tatt noen avgjørelse på om Jessica får bli eller ikke?

Titta på nettsidene, men det sto ingenting der.

Gjest Lizzi
Skrevet
hva synes dere om oppførselen til Richard da(det er det han heter ikke sant?) :ler:

Nå ble jeg veldig nysgjerrig :sjenert: Hva har Richard gjort?? Fikk med meg i går at han sendte blomster til dama og at det ble kommentert at "det måtte han jo nesten gjøre etter den oppførselen"... Men har ikke fått med meg hvorfor..

Håper noen kan oppdatere meg?

Skrevet
Nå ble jeg veldig nysgjerrig :sjenert:  Hva har Richard gjort?? Fikk med meg i går at han sendte blomster til dama og at det ble kommentert at "det måtte han jo nesten gjøre etter den oppførselen"... Men har ikke fått med meg hvorfor..

Håper noen kan oppdatere meg?

Richard tok seg en kjappen på egenhånd under dyna natt til søndag, det var helt åpenlyst og han sang "Du gamla du fria" da han kom.

Da de skulle fremføre sketsjen sin på livesendinga i går beveget han seg slik at snoppen hans lagde klaskelyder når den traff magen. (Du må nesten se det selv for å forstå hva jeg mener).

Muffe Jessica og Daniel er nominerte. Hvem går nå tro.

Gjest Lizzi
Skrevet
Richard tok seg en kjappen på egenhånd under dyna natt til søndag, det var helt åpenlyst og han sang "Du gamla du fria" da han kom.

Da de skulle fremføre sketsjen sin på livesendinga i går beveget han seg slik at snoppen hans lagde klaskelyder når den traff magen. (Du må nesten se det selv for å forstå hva jeg mener).

Takk værjenta ;)

Jeg synes Richard er kul jeg :ler::ler:

Skrevet
har jessica slått muffe????!! :overrasket:

Ja. Skjedde i natt. Jeg har 24/7 så jeg får med meg alt. ;) Ellers så står det mye sladder på forumet på bigbrother.no.

De kranglet om det med om de har hatt sex eller ikke. Muffe sa at de ikke hadde hatt det (men han har innrømmet det nå). Jessica slo til han tre ganger.

At han tok en liten på egenhånd er jo greit, bedre enn at han fant seg noen. ;)

Men det under sketsjen...huff! Kvalmt...

Tror både Jessica og Muffe får bli. Men mulig folk blir lei av Jessica nå?

Skrevet

Står om det her, var visst bare et knuff... Jeg så det ikke, men han fikk verandaleppe, så det må ha vært litt hardt?

Skrevet

At han tok en liten på egenhånd er jo greit, bedre enn at han fant seg noen. ;)

Men det under sketsjen...huff! Kvalmt...

Tror både Jessica og Muffe får bli. Men mulig folk blir lei av Jessica nå?

Richard svikter nok aldri sin Sofia :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Synes det er skikkelig teit å ta det opp i forsamlingen som om det skulle vært blind vold på den måte. Muffe og jessica driver jo sånn hele tiden, og det er en sak mellom dem 2 mener jeg...

Gjest gjest1
Skrevet

bra malin sier rett i trynet hans at han er feig, men han tar det jo ikke til seg!

og stakkars peeping-tom anton da!

Gjest BBfan
Skrevet

Noen som kan fortelle om Jessica og Samuel, har de hatt sex. Når,hvor og hvorfor???

Please!

Skrevet

Har Jessica og Samuel hatt sex? fortell fortell, hehe..

Leste på spray (tror jeg) at Jessica ikke får drikke mer alkohol i huset, stemmer dette?

Skrevet

Var det på festen på torsdag Jessica og Samuel hadde sex? Trur det...Dei låg og onanerte i same seng, og sa Samuel noko om at han kom til å ta ho og ho sa på spøk "Kom igjen" og vips så gjorde dei det...Iallfall sånn eg har forstått det....

Skrevet

Fy fader, Muffe er så jævlig tøffel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Hvordan kan han sitte og forsvare Jessica gang etter gang!!!!

Skrevet

Jeg blir veldig forvirret av paret Muffe/Jessica... :forvirret:

Jeg er veldig motstander av at man skal slå - absolutt - men Muffe fremprovoserte det jo på en måte! Han var jo PÅ Jessica hele tiden, han lot henne ikke være i fred! Hun ville vente til dagen etter med å snakke, men han SKULLE snakke med henne mens hun var full! Han var også veldig provoserende. Han nektet for at de hadde hatt sex, noe som provoserte Jessica veldig. Hadde han latt henne være i fred og latt være å følge etter henne og holde henne fast for å diskutere, hadde hele "fikingen" vært unngått.

Skrevet
bra malin sier rett i trynet hans at han er feig, men han tar det jo ikke til seg!

Enig! Synes Malin er tøff.

Noen som kan fortelle om Jessica og Samuel, har de hatt sex. Når,hvor og hvorfor???

Please!

Ja. I fylla. Fordi de hadde lyst? :ler:

Leste på spray (tror jeg) at Jessica ikke får drikke mer alkohol i huset, stemmer dette?

Ja. Det er en del av straffen hun fikk for å ha "dyttet til" Muffe.
Skrevet

Jeg tror Muffe ryker på søndag......

Gjest Gjest
Skrevet

Aldri i verden om BB hadde godtatt 3 voldsepisoder i huset fra en gutt...

Skrevet

Vold og vold fru blom..... han fikk en real dult til å bli 3 knyttnever og snakk om verandaleppe...hadde ikke blitt noe sak i det hele hadde det ikke vært for Muffe....ut me'n sier nå jeg....feigingen :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...