Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

:hår:

Oj, da blir det vel bråk imorgen...

:hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det noko spesielt som skjedde igår? Eg fekk ikkje sett det :sur:

Når det gjeld Muffe og Jessica som skal ha hatt sex, så er eg ganske usikker, kvifor har ikkje det blitt vist på tven? Det er jo sånt dei vil visa! Har dei rett og slett ikkje greid å fanga det opp på kamera? Og Muffe veit jo korleis ting blir vist på tven, kvifor nekta dersom han har gjort det? Lurar faktisk litt på om Jessica lyg om dette.. :klø:

Skrevet

Når det gjeld Muffe og Jessica som skal ha hatt sex, så er eg ganske usikker, kvifor har ikkje det blitt vist på tven? Det er jo sånt dei vil visa! Har dei rett og slett ikkje greid å fanga det opp på kamera? Og Muffe veit jo korleis ting blir vist på tven, kvifor nekta dersom han har gjort det? Lurar faktisk litt på om Jessica lyg om dette.. :klø:

Du sier noe der.

Fin avatar du har ordnet deg ;)

Skrevet
Lurar faktisk litt på om Jessica lyg om dette.. :klø:

:klø: Lurer litt på det jeg og...

Håper Wenche går ut i dag, men det blir sikkert Daniel. Hva tror dere?

Skrevet
Fin avatar du har ordnet deg  ;)

I know ;)

Skrevet

Idag trur eg Daniel går ut sidan han er mest anonym. Hadde kanskje blitt verande i huset om han hadde greid å få Samuel interessert.... :)

Gjest Jalileh
Skrevet

Wenche må få bli en liten stund til.... intriger, intriger. :sjarmor:

Skrevet

Veldig sant! Selv om jeg igår skrev at jeg trodde på Jessica. Det er jo ganske innlysende at de ville vist det på TV dersom de hadde hatt sex... Hm...

Gjest gjest1
Skrevet

Nå er jeg nesten lei BB, var på besøk hos broren min i helga, og de har jo betalt for å ha det 24 timer i døgnet :overrasket: så bortsett fra hotel cæsar og idol er det det eneste vi har glodd på, sitte og se jessica pelle seg i nesa for å nyse 20 ganger ;D

Gjest Gjest
Skrevet

Skjønner ikke hva folk tenker når de stemmer jeg... Wenche var jo MEGAUNDERHOLDNING! Hahaha... Jaja, hvis det er folk som sitter i en krok og ikke gjør noe ut av seg folk vil glo på hver ettermiddag så gjerne for meg. :forvirret:

Gjest gjest1
Skrevet

Ræva Daniel Sami og Gabbi f.eks, de er så snille og stille og kjedelige at de aldri vil bli nominert! Så må vi sitte og se dem istedenfor jessica moone wenche! :sur:

Skrevet

Har Jessica og Samuel hatt sex?

Flott at Wenche gikk ut forresten...

Skrevet

Ja de har hatt sex. Muffe har innrømmet et de har hatt "litt" sex. Han har med andre ord tatt en "Clinton." Eller forsøkt i allefall.

Skrevet

Bråk i huset igjen. Jessica har slått til Muffe tre ganger i ansiktet. Han har fått skikkelig verandaleppe. De kranglet om sex... Muffe har erkjent til Samuel at de har hatt sex.

Daniel er tydeligvis superglad for at han ikke ble utstemt. Han drikker og danser og er helt vill. Ser ut til at han koser seg!

Synes ikke Jessica kan bli. Når hun er så voldelig i fylla.

Hvorfor drikker Sami bare Cola? :klø: De andre fikk/drakk øl/cider, mens han fikk fire Cola...

Skrevet

Sami er avholds....tror det har med religion å gjøre

Gjest gjest1
Skrevet
Bråk i huset igjen. Jessica har slått til Muffe tre ganger i ansiktet. Han har fått skikkelig verandaleppe. De kranglet om sex... Muffe har erkjent til Samuel at de har hatt sex.

Daniel er tydeligvis superglad for at han ikke ble utstemt. Han drikker og danser og er helt vill. Ser ut til at han koser seg!

Synes ikke Jessica kan bli. Når hun er så voldelig i fylla.

Hvorfor drikker Sami bare Cola? :klø: De andre fikk/drakk øl/cider, mens han fikk fire Cola...

Håper det kommer på tv :D

Skrevet

har jessica slått muffe????!! :overrasket:

Gjest Gjest
Skrevet

hva synes dere om oppførselen til Richard da(det er det han heter ikke sant?) :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...