Søtpotita Skrevet 5. mars 2006 Forfatter #342 Skrevet 5. mars 2006 Var det noko spesielt som skjedde igår? Eg fekk ikkje sett det Når det gjeld Muffe og Jessica som skal ha hatt sex, så er eg ganske usikker, kvifor har ikkje det blitt vist på tven? Det er jo sånt dei vil visa! Har dei rett og slett ikkje greid å fanga det opp på kamera? Og Muffe veit jo korleis ting blir vist på tven, kvifor nekta dersom han har gjort det? Lurar faktisk litt på om Jessica lyg om dette.. :klø:
Pimbila Skrevet 5. mars 2006 #343 Skrevet 5. mars 2006 Var det noko spesielt som skjedde igår? Eg fekk ikkje sett det Når det gjeld Muffe og Jessica som skal ha hatt sex, så er eg ganske usikker, kvifor har ikkje det blitt vist på tven? Det er jo sånt dei vil visa! Har dei rett og slett ikkje greid å fanga det opp på kamera? Og Muffe veit jo korleis ting blir vist på tven, kvifor nekta dersom han har gjort det? Lurar faktisk litt på om Jessica lyg om dette.. :klø: ← Du sier noe der. Fin avatar du har ordnet deg
lillesky Skrevet 5. mars 2006 #344 Skrevet 5. mars 2006 Lurar faktisk litt på om Jessica lyg om dette.. :klø: ← :klø: Lurer litt på det jeg og... Håper Wenche går ut i dag, men det blir sikkert Daniel. Hva tror dere?
Søtpotita Skrevet 5. mars 2006 Forfatter #345 Skrevet 5. mars 2006 Fin avatar du har ordnet deg ← I know
Søtpotita Skrevet 5. mars 2006 Forfatter #346 Skrevet 5. mars 2006 Idag trur eg Daniel går ut sidan han er mest anonym. Hadde kanskje blitt verande i huset om han hadde greid å få Samuel interessert....
Gjest Jalileh Skrevet 5. mars 2006 #347 Skrevet 5. mars 2006 Wenche må få bli en liten stund til.... intriger, intriger.
Ephemera Skrevet 5. mars 2006 #348 Skrevet 5. mars 2006 Var det noko spesielt som skjedde igår? Eg fekk ikkje sett det Når det gjeld Muffe og Jessica som skal ha hatt sex, så er eg ganske usikker, kvifor har ikkje det blitt vist på tven? Det er jo sånt dei vil visa! Har dei rett og slett ikkje greid å fanga det opp på kamera? Og Muffe veit jo korleis ting blir vist på tven, kvifor nekta dersom han har gjort det? Lurar faktisk litt på om Jessica lyg om dette.. :klø: ← Veldig sant! Selv om jeg igår skrev at jeg trodde på Jessica. Det er jo ganske innlysende at de ville vist det på TV dersom de hadde hatt sex... Hm...
Gjest gjest1 Skrevet 5. mars 2006 #349 Skrevet 5. mars 2006 Nå er jeg nesten lei BB, var på besøk hos broren min i helga, og de har jo betalt for å ha det 24 timer i døgnet så bortsett fra hotel cæsar og idol er det det eneste vi har glodd på, sitte og se jessica pelle seg i nesa for å nyse 20 ganger ;D
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2006 #351 Skrevet 5. mars 2006 Skjønner ikke hva folk tenker når de stemmer jeg... Wenche var jo MEGAUNDERHOLDNING! Hahaha... Jaja, hvis det er folk som sitter i en krok og ikke gjør noe ut av seg folk vil glo på hver ettermiddag så gjerne for meg.
Gjest gjest1 Skrevet 5. mars 2006 #352 Skrevet 5. mars 2006 Ræva Daniel Sami og Gabbi f.eks, de er så snille og stille og kjedelige at de aldri vil bli nominert! Så må vi sitte og se dem istedenfor jessica moone wenche!
Lady Lovelylocks Skrevet 5. mars 2006 #353 Skrevet 5. mars 2006 Har Jessica og Samuel hatt sex? Flott at Wenche gikk ut forresten...
Annie Skrevet 5. mars 2006 #354 Skrevet 5. mars 2006 Ja de har hatt sex. Muffe har innrømmet et de har hatt "litt" sex. Han har med andre ord tatt en "Clinton." Eller forsøkt i allefall.
lillesky Skrevet 5. mars 2006 #355 Skrevet 5. mars 2006 Bråk i huset igjen. Jessica har slått til Muffe tre ganger i ansiktet. Han har fått skikkelig verandaleppe. De kranglet om sex... Muffe har erkjent til Samuel at de har hatt sex. Daniel er tydeligvis superglad for at han ikke ble utstemt. Han drikker og danser og er helt vill. Ser ut til at han koser seg! Synes ikke Jessica kan bli. Når hun er så voldelig i fylla. Hvorfor drikker Sami bare Cola? :klø: De andre fikk/drakk øl/cider, mens han fikk fire Cola...
Nita Skrevet 6. mars 2006 #356 Skrevet 6. mars 2006 Sami er avholds....tror det har med religion å gjøre
Gjest gjest1 Skrevet 6. mars 2006 #357 Skrevet 6. mars 2006 Bråk i huset igjen. Jessica har slått til Muffe tre ganger i ansiktet. Han har fått skikkelig verandaleppe. De kranglet om sex... Muffe har erkjent til Samuel at de har hatt sex. Daniel er tydeligvis superglad for at han ikke ble utstemt. Han drikker og danser og er helt vill. Ser ut til at han koser seg! Synes ikke Jessica kan bli. Når hun er så voldelig i fylla. Hvorfor drikker Sami bare Cola? :klø: De andre fikk/drakk øl/cider, mens han fikk fire Cola... ← Håper det kommer på tv :D
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2006 #359 Skrevet 6. mars 2006 hva synes dere om oppførselen til Richard da(det er det han heter ikke sant?)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå