Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, stakkars Malin. Det var på kanten av big brother syns jeg.Fikk skikkelig vondt av henne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja, stakkars Malin. Det var på kanten av big brother syns jeg.Fikk skikkelig vondt av henne.

:Nikke:
Gjest Gjest
Skrevet

Hva skjedde?

Skrevet

En av disse tåpelige konkurransene. Big brother ba alle deltakerene om å bytte klær med hverandre. Men Malin kom ikke inn i noens klær, og fikk panikk og begynnte å gråte. Hun har jo være kjempestor før og har mye løs hud, og vil jo ikke skifte eller vise seg uten klær. Må ha vært ekstremt nedverdigende for henne. Big brother gjorde sikkert dette med vilje, for å få litt action. Syns det går for langt når de skal begynne å gå på deltakerenes psykiske svakheter.

Gjest Fruktfat
Skrevet (endret)

nå er jeg fryktelig slem her, men; dette er big brother. det går ut på å bli overvåket 24/7, og alt kan bli sendt på tv.

big brother har gått på tv i mange år, og man bør vite hva man søker på. at noen ser man uten klær er sånn det er. hadde ikke vært like moro om man ikke hadde sett nakenhet og action under dyna innimellom.

greit nok at hun er stor, men hun vet jo hva det går ut på!

ok at det var dumt å bytte klær, men man må regne med utfordringer i et tvshow, og at man ikke er like privat der som hjemme hos seg selv.

Endret av Fruktfat
Skrevet

Ja, jeg fikk også veldig vondt av henne, selv om jeg må innrømme at jeg har vært litt "nysgjerrig" på å se kroppen hennes... siden hun har gått ned 50 kilo og har snakket om at hun ikke ser ut pga løs hud osv.

Men det jeg hadde ventet var at de kunne vise henne i dusjen, som de gjør med de "små og lekre".

Dette opplegget nå vakte for mye oppmerksomhet og var veldig undøvendig av BB. Og hvem sine klær skulle hun liksom passe inn i? Forøvrig var Therese veldig grei og hjelpsom mot henne.

På en annen side skjønner jeg ikke at hun er med når hun ikke vil vise frem kroppen sin. Når de blir filmet 24 timer i døgnet, så viser de gjerne litt hud også.

Skrevet

Syns også det var eit unødvendig oppdrag det med bytting av klede når dei visste korleis Malin har det med å visa kroppen sin. MEN syns det er temmeleg lite gjennomtenkt av Malin å melda seg på eit sånt program der ho veit ho blir filma døgnet rundt! Hadde eg hatt same problema som ho hadde eg holdt meg langt unna. Det er ikkje akkurat nokon som har tvinga ho inn i huset :overrasket:

Gjest Gjest
Skrevet

Dustete konkurranse, men jeg synes det er rart de aldri har vist hun i dusjen/skifer før. Blir litt for påtagelig at det bare er silikonbabene.

Gjest Gjest
Skrevet

Hun dusjer ikke uten kler. Ikke i undertøy en gang.

Skrevet
Hun dusjer ikke uten kler. Ikke i undertøy en gang.

Uff...tenk på hygienen! :overrasket:

Gjest Lizzi
Skrevet

Malin har meldt seg på og gått inn i huset frivillig. Hele kluet er jo at vi skal kunne se dem 24 timer i døgnet, og med det i tankene synes jeg ikke synd i henne.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har ikke sett på årets big brother, utenom når jeg zapper innom.. Men når det gjelder Malin så tenker jeg faktisk ikke på at hun burde burde tenke på dette med nakenhet sånn egentlig. I den første runden for eksempel så vi ikke så mye til den berømte dusjinga. Mens nå er det veldig fokus på det, så det er vel kanskje fokuset det er noe galt med, ikke Malin og kroppen hennes.

Skrevet

Syns det VAR meir fokus på dusjinga før enn no, eg...

Skrevet

Herlighet, er Muffe blåst og? Eller lyver Jessica om at de har hatt sex?

Og Wenche..... *dåne*

Skrevet
Herlighet, er Muffe blåst og? Eller lyver Jessica om at de har hatt sex?

Og Wenche..... *dåne*

Helt ufattelig!

Tror ikke Jessica lyver om det.

Skrevet

Det tror ikke jeg heller. Jessica virker jo dønn ærlig.

Skrevet

Jeg blir sjokkert av å se/høre på hun Wenche jeg.. at det går ann :overrasket:

Skrevet

Jeg tror Muffe prøver å dekke over det han har gjort med Jessica fordi han håper at hun dama på utsiden fremdeles venter på ham. Han vil ikke at det de har gjort under dyna skal komme frem...

Når det gjelder Wenche, så er hun så ufattelig blåst at jeg håper hun blir der inne en stund til. For det er ganske så underholdene å se på :ler: Spesielt kan det bli litt gøy hvis Danne nå har noen tanker om å roe hele greiene ned litt. Forsto jeg det riktig at han gikk å la seg alene nå? Han lovte jo Wenche å vekke henne når han skulle gå og legge seg...

Jeg håper og tror han andre Daniel går ut imorgen. Han ser vi ikke noe særlig til likevel.

Skrevet

Minner meg om de gangene vi var på fjortisfest......tjihiiiii..... :ler:

Skrevet
Forsto jeg det riktig at han gikk å la seg alene nå? Han lovte jo Wenche å vekke henne når han skulle gå og legge seg...

Han gjorde nok det :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...