Ephemera Skrevet 2. mars 2006 #301 Skrevet 2. mars 2006 Jeg har da fulgt med, men skjønner ikke hvorfor jessica sitter på gulvet og spiser som en hund og viser rørleggeren sin? Sikkert noen SM greier på gang.. ← Jeg har ikke helt skjønt det der, jeg heller? Har bare fått med meg at hun "leker" hund... :klø: Hun er liksom det nye kjæledyret i huset...
Ephemera Skrevet 2. mars 2006 #302 Skrevet 2. mars 2006 Jeg har ikke fått med meg hva som skjedde med Wenche når de drakk? ← Hun blir helt PLING!! Helt blåst... og byr seg frem for guttene og sier "OUUUUUUUH"... "Tenker: Jeg er deilig og jeg liker så godt å speile meg fordi jeg er så peeeen og har så fint håååår og alle guttene synes jeg er så fiiiiin"... Også står hun foran den gutten hun liker og holder seg på kinnene og sier "åååååååhhhh du er så fiiiiiiin og jeg har så lyyyyyyst på deg". For å overdrive bittelitt... Hun er som jeg ville vært hvis jeg hadde vært hvis jeg var 16 år, singel, hadde drukket 3 liter vin og plutselig oppdaget Robbie Williams i stua. Også lurer hun på om hun har gjort noe galt når hun egler seg innpå en gutt som hun vet har noe på gang med en av de andre jentene....
Aeriana Skrevet 2. mars 2006 #306 Skrevet 2. mars 2006 Nei, Wenche er nok ikke den skarpeste kniven i skuffen! Men, det blir jo ganske morsomt å se på da
Little sister Skrevet 2. mars 2006 #308 Skrevet 2. mars 2006 (endret) Hun blir helt PLING!! Helt blåst... og byr seg frem for guttene og sier "OUUUUUUUH"... "Tenker: Jeg er deilig og jeg liker så godt å speile meg fordi jeg er så peeeen og har så fint håååår og alle guttene synes jeg er så fiiiiin"... Også står hun foran den gutten hun liker og holder seg på kinnene og sier "åååååååhhhh du er så fiiiiiiin og jeg har så lyyyyyyst på deg". For å overdrive bittelitt... Hun er som jeg ville vært hvis jeg hadde vært hvis jeg var 16 år, singel, hadde drukket 3 liter vin og plutselig oppdaget Robbie Williams i stua. Også lurer hun på om hun har gjort noe galt når hun egler seg innpå en gutt som hun vet har noe på gang med en av de andre jentene.... ← Takk for et kjempebra svar :grine2: Endret 2. mars 2006 av Hege_84
Amanlis Skrevet 2. mars 2006 #309 Skrevet 2. mars 2006 Wenche har litt dårlig selvinnsikt kanskje... Men det gjør jo ikke noe, for da får jo vi noe å snakke om...
Ephemera Skrevet 2. mars 2006 #310 Skrevet 2. mars 2006 Ser jeg har greid å få med en utrolig rar skrivefeil i det innlegget mitt... (som jeg ville vært hvis jeg var hvis jeg ville vært... eller noe sånt ). Men dere skjønner hva jeg forstår Nei, altså, jeg synes Wenche er utrolig søt og jeg likte henne veldig godt til å begynne med. Utrolig fin dialekt har hun også. Men hun er vel beviset på at man kan ødelegge mye for seg selv ved å være blåst inni hodet sitt... Digger Carina, jeg!
Pimbila Skrevet 2. mars 2006 #312 Skrevet 2. mars 2006 Wenche ville gå frivillig hvis hun ikke fikk sminke seg. Jaja. La henne gå.
lillesky Skrevet 2. mars 2006 #314 Skrevet 2. mars 2006 Wenche går helt sikkert ut på søndag. ← Tror folk vil ha noe å le av... Så jeg tror at Daniel går ut. Han ser vi jo nesten aldri noe til? Heier på Jessica og Carina jeg. ← Jessica ja! Men Carina liker jeg ikke.
Amanlis Skrevet 2. mars 2006 #315 Skrevet 2. mars 2006 Wenche ville gå frivillig hvis hun ikke fikk sminke seg. Jaja. La henne gå. ← Det sier jo det meste om ho synes jeg.
Gjest Gjesta Skrevet 3. mars 2006 #318 Skrevet 3. mars 2006 Her om dagen så jeg på Big Brother uten lyd, av en eller annen grunn. Plutselig var Wenche i hvertfall LITT mer spiselig. Huff, håper hun forsvinner, for jeg merker at jeg blir aggressiv.
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2006 #319 Skrevet 3. mars 2006 Håper Wenche blir jeg da, så kan vi fortsette å le av henne. Hun er velsig pen, men det kommer liksom litt i skyggen når hun er såååå blåst. Trodde ikke det var mulig jeg. Hehe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå