Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
jessica og han skalla var inne med sjokoladesaus på do.

Fortsettelse følger håper jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fælt til egoistisk Muffe skulle vera då! "Det som er viktig er at EG har det bra. Det viktigaste er MEG." :overrasket:

Hadde eg vore forelska i han, og han sa det der så hadde den forelskelsen forsvunne fort...

Men Danne derimot :hjerter:

Skrevet

Og Sami som sa at den "bæsjen" på do faktisk lukta drit... :ler::ler:

Skrevet

Savnar dansen til Flanders... :sjenert:

Skrevet
Savnar dansen til Flanders... :sjenert:

Flanders-dansen ja! :hoho: Den hadde jeg nesten glemt!!!! Ser han for meg i skrivende stund :ler:

Skrevet
Flanders-dansen ja!  :hoho: Den hadde jeg nesten glemt!!!! Ser han for meg i skrivende stund  :ler:

Han likte spesielt å rocka til "Call on me" :ler::ler: Det var utruleg bra!!! Flanders var ganske kul :)

Skrevet
Jeg synes Wenche er helt forferdelig når hun har drukket.

Hun var flau selv, så det må ha vært litt ille? Hun håpet at foreldrene orket å komme på livesendinga hvis hun ble stemt ut...

Hadde vært spennende å vite om ho fortsatt venter på han...

Etter å ha kjent han i 4 uker, også går han inn i huset og har sex med en annen jente? Spørs om hun synes han er noe å samle på...

Fælt til egoistisk Muffe skulle vera då! "Det som er viktig er at EG har det bra. Det viktigaste er MEG."  :overrasket:

Jeg vet! Liker ikke Muffe lenger, han ville bare at Jessica skulle mate egoet hans...

Fin avatar, Årolilija! :hjerte:

Skrevet

Daniel (ikke kjekke Daniel), Jessica og Wenche er nominert. Håper Wenche går ut!

Skrevet
Daniel (ikke kjekke Daniel), Jessica og Wenche er nominert. Håper Wenche går ut!

Signerer!!

Skrevet
Fin avatar, Årolilija! :hjerte:

Ikkje sant? ;)

Skrevet

Fnise-wenche MÅ jo bare gå ut!!!!!

Skrevet

Big brother sier... frys!

Big Brother sier ha sex.

Big brither sier sug din nærmeste kuk

:forvirret:

Skrevet

Jeg har ikke fått med meg hva som skjedde med Wenche når de drakk?

Skrevet

Vet noen hvorfor de fyker opp og ned utegården? Ser ikke ut som kjedeseg-vandring

Skrevet (endret)
Vet noen hvorfor de fyker opp og ned utegården? Ser ikke ut som kjedeseg-vandring

Det er Power-walk à la BigBrother!

Oj! Nå så jeg plutselig hvor godt avataren min passet inn akkurat vedr. dette temaet :ler: !

Endret av NullHull
Gjest gjest1
Skrevet

Jeg trodde det var et ukesoppdrag jeg! Ser ut som det de hadde i BB1, millitæroppgave eller noe slikt!

Skrevet

Hehe, nå spørs det om ikke det skjer noe med Danne og Wenche under dyna...

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har da fulgt med, men skjønner ikke hvorfor jessica sitter på gulvet og spiser som en hund og viser rørleggeren sin?

Sikkert noen SM greier på gang..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...