Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
:overrasket:

Det fikk jeg ikke med meg...

Ja, faktisk åt han sin egen kvisegørr :hår: Jeg syns at han var kvalm nok fra før liksom!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og han somer sååå opptatt av hvordan han ser ut... kan da umulig være sunt å spise sine egne urenheter :)

Fysj og føy

Skrevet
Æsj, åt verkeleg Kristian gørra som kjem ut av kvisene? Iallfall i følge den der "ting som aldri har vore vist" på liven igår... :kvalm:

Ja, faktisk åt han sin egen kvisegørr  :hår: Jeg syns at han var kvalm nok fra før liksom!!!!

Så det der og ble skikkelig kvalm! :kvalm:

Skrevet
Signerer

Jeg signerer veldig både på denne og på at Kristian er :kvalm: hvis han virkelig spiser kvisegørra si!! Jeg blir seriøst kvalm...

Skrevet

Linn må ikke gå nei! Baksnakkende og ekkel, sånne folk er gøyere å ha på tv enn nussekose!

Skrevet

De kunne godt ha spart seg å vise det Kristian gjorde med kvisen. SPY!

Hadde en gutt i klassen på vgs som gjorde det samme :overrasket:

Skrevet

Jeg synes Wenche er helt forferdelig når hun har drukket. Har ikke sett henne så mye i endu tilstand, men hun er vel trolig sånn da også.

Gjest Jalileh
Skrevet
Ja, faktisk åt han sin egen kvisegørr  :hår: Jeg syns at han var kvalm nok fra før liksom!!!!

Uææææh...så det. :kvalm:

Skrevet

Syns muffe er en utrivelig kar, jeg! Noen som har noen link til svensk se og hør-aktige blad hvor de sikkert allerede har intervjuet dama på utsiden som sitter og venter på han? :ler:

Skrevet

Hadde vært spennende å vite om ho fortsatt venter på han...

Skrevet

Wenche bare irriterer mer og meeer, blir snart gal av å høre på den superfniselatteren! Og sånn som hun smisket seg innpå Jessica i dag, kanskje like greit at Jessica ikke forsto hva hun sa....

(Og så blir jeg sint på meg selv fordi jeg lar en skarvete bb-deltaker provosere meg, hehe....)

Skrevet
:ler: Enig med deg Rosenrød, Wenche blir bare mer og mer dum syns jeg. Nå er det Daniel som er mannen i hennes liv tydeligvis, men hun er ikke alene om å like han der inne da. Han var iallfall ikke interessert i Linn, :ler: Klart og tydelig med andre ord! Skjønner han veldig godt jeg.....
Gjest Lupi ii.
Skrevet

Wenche er forferdelig!! FY faen... det verste er at det finnes mange sånne jenter her nede på Sørlandet :forvirret: huff!!!!!!!!

Gjest cecilia
Skrevet

Wenche irriterer vettet av meg også :frustrert: Hvorfor skal hun prøve seg på absolutt gud og enhvermann? Tror nok ikke hu blir der inne så alt for lenge. Håper hvertfall ikke det....

Skrevet

Og hans gode venn Ramsy som ikke ville ha damer med skostørrelse over 38 :D

Skrevet

Jeg synes de burde begynne å tekste det som Wenche sier, for man hører/forstår jo ikke hva hun sier! Utrolig irriterende. Hører bare masse fnising. Og ærlig talt, om Angelica hadde sett hva Kristian gjorde med kvisegørra, hadde hun nok kastet han på dør med en gang! Phhøy

Skrevet

jessica og han skalla var inne med sjokoladesaus på do.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...