Gå til innhold

Tips til jentebursdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta blir 12 år og for første gang så vil hun feire bursdagen sin hjemme. Ikke at hun ikke har feiret bursdagen sin, men vi har valgt andre løsninger tidligere. 

Denne jentegruppen er i og for seg en snill og enkel gruppe og jeg kjenner de fleste barna godt. 

Har dere noen gode tips til aktiviteter ect som vil gjøre en bursdag gøy når de er i syvende klasse? 

På forhånd, tusen takk! 

Anonymkode: 55aaa...ff4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sett halen på grisen er populær hos mine. Hva med filmkveld? Barbe skal visst være "inn" igjen💖

Anonymkode: 07a6e...e1d

Skrevet

Hva med frokostbursdag? De kan møte rundt 10-11, i pysjamas og evt med kosedyr om de har det. I stedet for pizza/pølser og kake lager du god frokost med varme rundstykker og godt brød, fancy (og usunne) frokostblandinger, masse godt pålegg, juice, sjokolademelk, smoothie, pannekaker og annet godt. De trenger ikke så mange aktiviteter i bursdag er min erfaring, men hva med quiz om bursdagsbarnet eller smaksprøvelek?

Hvis dere har plass kan dere ha overnattingsbursdag med pizza, popcorn og film, kanskje ulike typer brettspill, fotbad, ansiktsmasker og neglelakk eller sminke om de ønsker det. Kanskje kan de også dekorere sine egne bursdagsmuffins? 

Skrevet

Begynte å skrive et innlegg, men slutter meg heller til alt Arkana skriver over. Midt i blinken 12-årsbursdager! Husker selv overnattingsbursdagen min på samme alder, elsket det!

Anonymkode: 9157c...336

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...