AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #1 Skrevet 21. august 2023 «Uforpliktende uforpliktende», «casual», «gift mann søler elskerinne», osv. Får de mennene match med noen? Flesteparten av mennene som har sånne profiler er under middels attraktive, ser gamle og ustelte ut, og mange av de er overvektige. De gifte har ikke bilder. At en veltrent, velstelt og kjekk fyr får match kan jeg tro, men de andre? Er det damer som og holder på sånn? Eller er det kun menn? Anonymkode: 7c744...217
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #2 Skrevet 21. august 2023 Noen må vel få matcher. Det høres jo knapt ut til at seriøse menn får napp, så da er det kanskje heller disse her som får det til? Jeg er selv seriøs, høy, velstelt, i relativt god form og noenlunde i vater, men er ikke lenger på Tinder ettersom jeg ikke fikk noe ut av det. Har egentlig fortsatt lyst på kjæreste, men gjør ikke noe aktivt for å møte noen. Og ja, de færreste kvinnelige profiler fremstår seriøse. De fleste ser for så vidt respektable nok ut, men kun et mindretall formidler noe annet enn at de har lyst på tilfeldig sex. Anonymkode: 9c8af...d82 1
Artmo3 Skrevet 21. august 2023 #3 Skrevet 21. august 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): «Uforpliktende uforpliktende», «casual», «gift mann søler elskerinne», osv. Får de mennene match med noen? Flesteparten av mennene som har sånne profiler er under middels attraktive, ser gamle og ustelte ut, og mange av de er overvektige. De gifte har ikke bilder. At en veltrent, velstelt og kjekk fyr får match kan jeg tro, men de andre? Er det damer som og holder på sånn? Eller er det kun menn? Anonymkode: 7c744...217 Jeg har brukt tinder i perioder både for uforpliktende sex, og for å se etter forhold. Tror jeg har ett realistisk bilde på meg selv, ser på meg som ganske vanlig, men aldri hatt noe problem med å få napp, selv om profilen har vært med lite varierte bilder og minimalt med tekst Det er også massevis av damer som bruker tinder på den måten, at kun menn ønsker uforpliktende sex på tinder stemmer selvsagt ikke, det ville vært veldig rart
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #4 Skrevet 21. august 2023 Tinder var jo laget som en hook up app, og det er vel i senere år at flere og flere bruker den for mer seriøs dating. Eldre aldersgrupper har også kommet til. Jeg kjenner flere som har gått for gifte, og et seksuelt forhold. Anonymkode: c4a9e...977
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå