AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #1 Skrevet 21. august 2023 Jeg har ikke mye erfaring med disse datingappene, men prøver meg litt. I begynnelsen matchet jeg med en fyr som ganske raskt sendte meg melding, og fra dag én meldte han ganske ofte. Begynte å sende god-morgen-meldinger hver morgen, typ "sovet godt? har funnet meg kaffe og pledd". For meg føles det rart med noen jeg ikke kjenner. Det viste seg etter hvert at det var noe rart med han, så vi sluttet å ha kontakt etter tre uker. Nå har jeg NOK en gang matchet med en fyr som begynner på samme måte, veldig mye intetsigende meldinger og lite spørsmål for å bli kjent med meg. Vil disse gutta bare ha noen som døyver ensomhetsfølelsen?? Anonymkode: fb150...9c2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #2 Skrevet 21. august 2023 Veldig mulig. Siden det finnes ditto kvinner, så kan de jo plutselig finne den ideelle overfladiske chatpartner. Hva gjør du selv for å spore samtalen inn på bedre tema? Anonymkode: b0557...686
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #3 Skrevet 21. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Veldig mulig. Siden det finnes ditto kvinner, så kan de jo plutselig finne den ideelle overfladiske chatpartner. Hva gjør du selv for å spore samtalen inn på bedre tema? Anonymkode: b0557...686 Litt smalltalk må jo til, men hvordan skal man bli kjent av å pjatte om at man drikker kaffe om morgenen og skal på trening etter middag og at det regner for mye? Jeg har prøvd å gå litt dypere ved å spørre spørsmål om han, men han spør meg ikke tilbake. Altså, jeg skjønner allerede at dette ikke er noe for meg, jeg lurer oppriktig på hvordan andre synes dette er givende? ts Anonymkode: fb150...9c2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #4 Skrevet 21. august 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Altså, jeg skjønner allerede at dette ikke er noe for meg, jeg lurer oppriktig på hvordan andre synes dette er givende? Andre synes jo ikke det. Disse fyrene er single og på datingsider, nettopp fordi de mangler sosiale ferdigheter. Kanskje de av og til får seg litt, hvis det er en kvinne som spør direkte om sextreff. Rådet mitt, er å snakke med mange, og sile hardt. Fenger ikke samtalen i løpet av første kvelden, så si farvel, og ikke god natt. Anonymkode: b0557...686
Blåjojo Skrevet 21. august 2023 #5 Skrevet 21. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Andre synes jo ikke det. Disse fyrene er single og på datingsider, nettopp fordi de mangler sosiale ferdigheter. Kanskje de av og til får seg litt, hvis det er en kvinne som spør direkte om sextreff. Rådet mitt, er å snakke med mange, og sile hardt. Fenger ikke samtalen i løpet av første kvelden, så si farvel, og ikke god natt. Anonymkode: b0557...686 Enig i denne. Er de oppriktig interessert i deg, så spør de spørsmål/chatter for å bli bedre kjent med deg, og timene går utrolig fort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå