zala Skrevet 18. januar 2006 #1 Skrevet 18. januar 2006 Jeg klarer ikke å bestemme meg for hvordan invitasjonene skal se ut. Jeg vil gjerne ha dem i samme serie som kirkeprogram, menyhefte, bordkort osv. De jeg liker best ser slik ut: Romanse Rose Hjerter Hvordan ser deres invitasjoner ut?
Laini Skrevet 18. januar 2006 #2 Skrevet 18. januar 2006 Heisann:-) De var fine på hver sin måte, så ja vanskelig å velge. Kanskje den Romance? Jeg fikk helt dille på en link jeg fant her inne, se på www.rettelinjer.no.. De hadde også litt spesielle ting, men kanskje litt dyre. Men må gjøre det fort for invitasjonene må ut........
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2006 #3 Skrevet 18. januar 2006 Jeg tror også jeg ville valgt den "romanse"
Boogie Skrevet 18. januar 2006 #4 Skrevet 18. januar 2006 Romanse, helt klart. Den var det mer "liv og varme" i, enn de to andre.
Lassie Skrevet 18. januar 2006 #5 Skrevet 18. januar 2006 Jeg ville nok valgt enten "romance" eller "hjerter". Synes begge var fine, den "hjerter" var mer spesiell og stilig synes jeg. Vi har laget invitasjonene selv, de kan ses i albumet mitt.
kitekatt Skrevet 19. januar 2006 #7 Skrevet 19. januar 2006 (endret) Jeg klarer ikke å bestemme meg for hvordan invitasjonene skal se ut. Jeg vil gjerne ha dem i samme serie som kirkeprogram, menyhefte, bordkort osv. De jeg liker best ser slik ut: Romanse Rose Hjerter Hvordan ser deres invitasjoner ut? ← Vi har bestilt Tradisjon fra samme sted som den øverste linken din. Likte de godt. Stod mellom de og Delikat Endret 19. januar 2006 av kitekatt
zala Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #8 Skrevet 19. januar 2006 Jeg liker også romanse og rose best, men problemet mitt er at jeg vil ha alt i samme serie og kanskje blir det ikke noe fint med gyldent menyhefte/brodkort, som både romanse og rose er, om det bare dekkes med sölvfarger? Romanse fås også i blekgrått, men da faller jo litt av varmen bort. Hjerter passer fint fordi det er sölv. Hjertene står litt ut i kortet og det gjör kortet litt spesielt. Selv liker jeg best rose, men hverken denne eller hjerte kan jeg få som avlangt kort og det er dette som er mest praktisk å ha som menyhefte, siden det skal ligge ved siden av tallerknene. Uff så vanskelig dette var.
Gjest Svimle Skrevet 19. januar 2006 #9 Skrevet 19. januar 2006 Jeg har gyldne invitasjoner, bordkort og programmer/menyer, synes bare det skaper en spennende kontrast til sølvfargene. Men også her strides de lærde om det skal være kontrast eller ikke, så du må bare se hva du synes er penest selv
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2006 #10 Skrevet 19. januar 2006 Jeg liker også romanse og rose best, men problemet mitt er at jeg vil ha alt i samme serie og kanskje blir det ikke noe fint med gyldent menyhefte/brodkort, som både romanse og rose er, om det bare dekkes med sölvfarger? Romanse fås også i blekgrått, men da faller jo litt av varmen bort. Hjerter passer fint fordi det er sölv. Hjertene står litt ut i kortet og det gjör kortet litt spesielt. Selv liker jeg best rose, men hverken denne eller hjerte kan jeg få som avlangt kort og det er dette som er mest praktisk å ha som menyhefte, siden det skal ligge ved siden av tallerknene. Uff så vanskelig dette var Hvis man lager alt selv, får man det akkurat slik man vil ha det - blir faktisk billigere også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå