bonsaijenta Skrevet 4. mars #501 Del Skrevet 4. mars Maele skrev (8 timer siden): Hvor står det hva de heter? Finner ingen steder at de er identifisert offentlig, og lurer veldig Bare google «Noresund mannen navn» så får du navn og bilde på alle 4. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kärcher Skrevet 4. mars #502 Del Skrevet 4. mars Hvor står det at samboeren har blitt døv i øret pga vold? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 4. mars #503 Del Skrevet 4. mars malifika skrev (På 1.3.2025 den 1.55): Etter som jeg har skjønt av podcasten så kjente ikke noresundmannen og drapsmannen ( hvorfor bruker vi ikke deres ekte navn? De er jo identifisert offentlig) hverandre fra før. De hadde en felles bekjent i et kriminelt miljø. Denne personen koblet disse to sammen,siden Noresundmannen trengte noen til å få utført en "jobb" og drapsmannen trengte penger, da han hadde narkogjeld til dette kriminelle miljøet. "Vinn, vinn" for alle parter (bortsett fra Jonas da selvfølgelig) den narkomane drapsmannen får betalt sin gjeld, den kriminelle narkoselgeren får sine penger, og Noresund mannen får ryddet Jonas av veien, samtidig som han påstår at han "bare" har bestilt store skader på Jonas og ikke noe drap... Jeg blir kvalm av hele greia. At så mange psykoer går fritt rundt i samfunnet, finner hverandre og systematisk legger slike grufulle planer, som de gjennomfører. Det er helt hinsides og rystende. Og hun gærne kjæresten til noresundmannen som sitter å forsvarer han på Facebook, det viser bare hva slags resurser som bor i henne! Jeg håper så inderlig at barnevernet tar den ungen så den slipper å vokse opp blandt det bygdepakket! Og jeg håper den gjengen som er i retten nå får forvaringsdom alle som en. Dessverre så blir det i et land som Norge bare utopi å tro på ekte rettferdighet! Jeg måtte faktisk sjekke profilen hans og lese kommentarene. Ser han virkelig på seg selv som offer i denne saken?😮 Stakkars fyr som blir hengt ut av gjengen fra Avhørt. Jeg skjønner at dama forsvarer han. Hun tør vel ikke noe annet. For meg virker det utrolig at han ville Jonas vondt. Han hadde dama og en baby. Han burde brukt tiden og pengene på de istedenfor. Da er man ikke riktig skrudd. Vi har alle vært i den situasjonen han selv var i, men det holdt liksom å sende stygge blikk retning bilde av eksen og så lever man videre. Noresundmannen er next level crazy. Også involverer han tre andre med på dette. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bosve Skrevet 5. mars #504 Del Skrevet 5. mars (endret) Livet kan være tilfeldig ja. Du innleder forhold til en dame, men du vet ikke at denne dama har vært sammen med en psykopat som er sykelig sjalu. Ikke bare skulle han gjøre personen arbeidsinvalid men terrorisere/tortuere han over langt tid. Og personen som skulle utføre det dreper han for "småpenger". Som sagt mener jeg begge burde fått forvaring, disse folka er en trussel mot samfunnet når du gjør den slags mot folk som egentlig ikke har gjort deg noen ting, helt uten grunn og du gjør det i tilregnelig tilstand, ingenting som tyder på noe annet. Skulle jo nesten tro at Jonas hadde både voldtatt og torturert denne dama. Det eneste som gir mening er forvaring på begge to. Noresund mannen hadde jo i tillegg slått en dame tidligere så hardt at hun måtte gjennom operasjon og det gjør ikke saken bedre, dette blir jo nevnt i podcasten. Endret 5. mars av bosve 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malifika Skrevet 5. mars #505 Del Skrevet 5. mars bosve skrev (46 minutter siden): Livet kan være tilfeldig ja. Du innleder forhold til en dame, men du vet ikke at denne dama har vært sammen med en psykopat som er sykelig sjalu. Ikke bare skulle han gjøre personen arbeidsinvalid men terrorisere/tortuere han over langt tid. Og personen som skulle utføre det dreper han for "småpenger". Som sagt mener jeg begge burde fått forvaring, disse folka er en trussel mot samfunnet når du gjør den slags mot folk som egentlig ikke har gjort deg noen ting, helt uten grunn og du gjør det i tilregnelig tilstand, ingenting som tyder på noe annet. Skulle jo nesten tro at Jonas hadde både voldtatt og torturert denne dama. Det eneste som gir mening er forvaring på begge to. Noresund mannen hadde jo i tillegg slått en dame tidligere så hardt at hun måtte gjennom operasjon og det gjør ikke saken bedre, dette blir jo nevnt i podcasten. Ja, det håper jeg også på. Noresundmannen er klin psykopat, drapsmannen likseså! Drapsmannen har mye dritt på seg fra tidligere, blandt annet viftet med pistol i ansiktet på tilfeldige tenåringer da han var rusa. Og han Noresundmannen krevde jo også at hans nåværende dame måtte ta løgndetektortest da de ble sammen igjen etter et brudd. Han krevde å få vite eksakt hvor mange ganger hun hadde ligget med Jonas da det var slutt mellom dem. Dette er så vannvittig! Jeg er oppriktig bekymret for de som har avhørt podcasten. Disse gutta er IKKE fornøyd med det som kommer frem der, og jeg er virkelig redd for at avhørt teamet er i reell fare når/dersom disse jævlene slipper ut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plomman Skrevet torsdag kl 10:48 #506 Del Skrevet torsdag kl 10:48 https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/medtiltalt-om-hovedmannen-manipulerende-narsissist/17517720/ Denne beskrivelsen passer nok rimelig godt til hovedmannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå