Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis vi er flere venner sammen, kan jeg og venninnene mine snakke om kjendiser som vi syns er fine i filmer eller serier eller generelt, vi overdriver gjerne også om hvor fine de kan være. Kjæresten tåler ikke at jeg snakker om andre på den måten og synes det er respektløst. Jeg mener det er ganske normalt og tolker dette som en spøk da dette er store kjendiser og ikke noen i nærområdet. 

Hva tenker dere? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere høres veldig unge ut?

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg tenker at han har et problem med sjalusi, og at det kan eskalere med tiden.

Anonymkode: 0fa01...9b1

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Av respekt for kjæresten min, sitter jeg ikke og fniser sammen med venninner og forteller hvilke kjendiser som er eye candy. 

Anonymkode: 6a659...58e

• Liker 14
  • Nyttig 6
Skrevet

Hva mener du med å "overdrive hvor fine de kan være"? Kan du gi et eksempel på en slik samtale mellom dere?

Anonymkode: 71e63...812

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hva mener du med å "overdrive hvor fine de kan være"? Kan du gi et eksempel på en slik samtale mellom dere?

Anonymkode: 71e63...812

"Han er sååååå hot da, ååå jeg smeeeeelter, jeg vil bare ha barn med han NÅÅÅÅÅ liksom!!"

Anonymkode: ada78...b9b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvordan ville du reagert om han snakket på samme måte som deg og dine venninner om hvilke kjendiser har syns er deilig og sexy? Og hvorfor er det forskjell på å snakke om kjendiser på den måten kontra vilkårlige personer man ser på gata? 

Anonymkode: c94e4...2ef

• Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

"Han er sååååå hot da, ååå jeg smeeeeelter, jeg vil bare ha barn med han NÅÅÅÅÅ liksom!!"

Anonymkode: ada78...b9b

Hvor mye prater dere om det? Er det en rask kommentar i forbifarten, synes jeg ikke det er noe å reagere på. Er det masse "ooh-"-ing og sikling og sånt som i eksempelet over, synes jeg det virker veldig umodent. Hadde himlet litt med øynene om jeg var kjæreste med noen som holdt på sånn. 

Anonymkode: 117b0...b3f

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Av respekt for kjæresten min, sitter jeg ikke og fniser sammen med venninner og forteller hvilke kjendiser som er eye candy. 

Anonymkode: 6a659...58e

👆🏻

Anonymkode: 8c3af...52c

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns det er unødvendig og respektløst. Enig med kjæresten din der. Hvis mannen min hadde snakket sånn med kameratene sine med meg og andre kvinner tilstede hadde jeg syntes det var helt unødvendig. Jeg ville ikke blitt sjalu, men litt flau på hans vegne, det er barnslig oppførsel.

Anonymkode: c00d2...7bc

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor må du snakke høyt om dette?

• Liker 1
Skrevet

Unødvendig oppførsel synes jeg🤔hadde vært et stort minus for meg om en mann holdt på slik. 

Handler om respekt å tenke slik er ok. Å skravle bare med veninner ok. 

Men foran partner? Nei. 

Anonymkode: 614e4...f90

• Liker 1
Skrevet

Unødvendig av deg, og utrolig fjortissoppførsel.

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor må du snakke slik med kjæresten din tilstede? Hadde du likt at han åpenlyst siklet over en kvinnelig kjendis? Det er respektløst, spesielt når han sier at han ikke liker det. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker de fleste av oss har noen kjendiser vi syns er attraktive, men hvis man er i et forhold er det for mange sårt å høre at kjæresten syns noen andre er pene. 

Husker jeg gjorde den feilen en gang. Nevnte i en samtale om filmer at jeg syns Keanu Reeves var en ganske kjekk mann, og etter det tåler ikke samboeren min trynet på han... Før jeg sa dette hadde vi sett filmer med Keanu i sammen, og samboeren min sa de filmene var ok. Men etter jeg var uheldig å sa dette så nekter han å se noe som helst som Keanu Reeves er med i fordi " Han er en drittsekk og alle filmene han er med i eller har laget suger".

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Unødvendig og respektløst. 

Anonymkode: 52bc4...2a3

• Liker 3
Skrevet
Friendss skrev (1 time siden):

Hvis vi er flere venner sammen, kan jeg og venninnene mine snakke om kjendiser som vi syns er fine i filmer eller serier eller generelt, vi overdriver gjerne også om hvor fine de kan være. Kjæresten tåler ikke at jeg snakker om andre på den måten og synes det er respektløst. Jeg mener det er ganske normalt og tolker dette som en spøk da dette er store kjendiser og ikke noen i nærområdet. 

Hva tenker dere? 

Altså….

Anonymkode: 4a717...20f

Skrevet

Både jeg og mannen min vet at det er mange vakre mennesker her i verden og at ingen av oss kan måle oss med deres utseende. Vi vet også at det er mange "vanlige" folk rundt oss som er finere enn oss. Vi hadde ikke dødd om det kom en kommentar om at en supermodell så bra ut. Men de kommentarene dere kommer med var rett og slett pinlige, og er sånn vi venninnene gjorde da vi gikk på ungdomsskolen og var i fnisealderen.

Anonymkode: c4934...846

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde rett og slett vært flau. Ikke sjalu, men flau over en sånn barnslig oppførsel av en voksen person!

Anonymkode: c4934...846

• Liker 2
Skrevet

Mannen min og jeg har en liste over "tillatte" kjendiser 😄 1) Vi vet begge at sjansen for at vi kom i posisjon for det er minimal 2) Vi vet begge at det ikke er på alvor 3) Vi vet begge at vi ikke er den kjekkeste/peneste på jord, men vi elsker likevel hverandre.

Å bli sur på grunn av bemerkninger om en kjendis er for meg et tegn på usikkerhet, ikke reaksjon på manglende respekt

Anonymkode: de54a...47b

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...