AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #1 Skrevet 21. august 2023 Hei. Jeg føler meg ikke fornøyd med barnehagen til sønnen min på 4 år. Han har gått i denne barnehagen siden han var 1 år. Tidligere på småbarnsavdelingen var jeg fornøyd. Etter han begynte på storebarn har jeg vært litt usikker, men det er en voksen jeg er trygg på der. Men nå har hun blitt sykemeldt på lang sikt. Jeg har ikke tillitt til noen av de ansatte. De sier ingenting ved henting eller levering. Hvis jeg spør får jeg svar som får meg til å føle at de ikke følger med på han/ bryr seg. I den siste tiden har han selv blitt veldig skeptisk til å gå i barnehagen, og løper og kaster seg rundt meg når jeg henter. Tidligere gledet han seg, og ville ofte ikke bli med hjem igjen. Han har en god venn i barnehagen, og det er alltid de to som leker sammen. Hvis vennen er syk en dag, leker sønnen min alene hele dagen. Heldigvis er de jo som regel der begge to. Han har 2 år igjen i barnehagen. Nå vurderer jeg å bytte til en annen barnehage i nærområdet. Sønnen min har flere gode nabovenner som går i denne barnehagen, og jeg har snakket med deres foreldre som skryter masse av denne barnehagen. Jeg har nå søkt på denne barnehagen, og det er jo ikke sikkert vi får plass. Men dersom vi får plass, burde vi bytte? Det er jo en stor omveltning å bytte barnehage. Det er jo ikke sikkert han trives her. Er også bekymret for hvordan det blir for bestevennen som blir igjen i den gamle barnehagen. Jeg har vurdert å spørre sønnen min så han kan få valget selv? Er så usikker på hva som vil være best for han. Men som det er nå synes jeg det er mye tøffere å levere han fra meg enn hva jeg synes for 3 år siden da han begynte i barnehagen for første gang, fordi jeg har en dårlig følelse av at han ikke har det bra. Hva tenker dere? Anonymkode: 8333a...0c9
Gjest MissHannigan Skrevet 21. august 2023 #2 Skrevet 21. august 2023 (endret) ... Endret 11. august 2024 av MissHannigan
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #3 Skrevet 21. august 2023 Bytt! Vi bytta da gutten hadde 2 år igjen og så oss aldri tilbake. Barnet trivdes mye bedre fra dag en i den mye barnehagen. Anonymkode: 26847...99d
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #4 Skrevet 21. august 2023 Tusen takk for svar. Vi kommer nok til å bytte. Håper bare virkelig vi får plass snart! Anonymkode: 8333a...0c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå