AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #1 Skrevet 21. august 2023 Dame i 30 årene, fast partner.lighet med tilsammen 5 stk. Aldri gått for meg, samme hva jeg, mannen min gjør nå, det går ikke. Hva skal jeg kjenne etter. Hvordan føles det? Anonymkode: 8b02d...9d8 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #2 Skrevet 21. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dame i 30 årene, fast partner.lighet med tilsammen 5 stk. Aldri gått for meg, samme hva jeg, mannen min gjør nå, det går ikke. Hva skal jeg kjenne etter. Hvordan føles det? Anonymkode: 8b02d...9d8 Får du orgasme når du onanerer? Om ikke, så begynn med det. Er svært vanskelig å skulle få orgasme sammen med et annet menneske, om du aldri har fått det på egenhånd. Vet du hvor klitoris er? Finn klitoris og «utforsk» den. Bruk fingre og diverse leketøy. Så vil du Etterhvert kjenne hvordan ulik stimuli kjennes ut. Hva som føles godt etc. så gjør du mer av det. Anonymkode: 7bc57...738 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #3 Skrevet 21. august 2023 Slapper du av? Er du tent? Hva liker du? Tar du på deg selv? Er du tiltrukket av mannen din? Er han tålmodig og koser med deg? Anonymkode: 3704f...370
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #4 Skrevet 21. august 2023 Vaginalt eller med klitten ? Har aldri fått orgasme ved penetrering. Men klitten ingen problem. Du kan jo eventuelt kjøpe en liten vib til å kose deg med. Anonymkode: 8b8f4...a33
Fioljenta Skrevet 21. august 2023 #5 Skrevet 21. august 2023 (endret) Det tok noen år for meg også… og da orgasmen endelig kom var det mens han fingret meg. Han sovnet flere ganger underveis og det var kanskje nettopp derfor det gikk? (Lave skuldre, rolige bevegelser, lite forventning, … ) 🤪 Mine beste tips er: - Ikke kjemp for å få orgasme! Mine orgasmer er ofte som såpestykker. Hvis jeg tviholder på dem, glipper de. - Slapp av! Hvis jeg er stresset eller vi har det travelt, kan jeg bare glemme orgasme. - Nyt her og nå! Hvis jeg er for opptatt av teknikker eller hva som kanskje skal skje, fungerer ingenting. For meg er det viktig å nyte og la orgasmen komme hvis den vil. - Sett ned tempoet! Bare det å vite at vi har god tid, hjelper meg. - Fokuser på det du liker! Andres meninger har null verdi - de er kun ideer til hva du kan prøve selv. Det er det du liker, som teller og trenger jo ikke være det samme som andres. - Ikke undervurder tankene! Mine tanker har lett for å surre rundt i alle retninger. For meg har det derfor hjulpet å trene på å være til stede (mindfulness, tankefangene, erotisk hypnose eller egentlig hva som helst som gjør at jeg fokuserer på det vi gjør). Hodet mitt er mitt «største kjønnsorgan». Tankene mine er i alle fall min raskeste vei til nytelse og heldigvis er mannen min etterhvert blitt superflink til å «kjærtegne tankene mine». Rent «teknisk» er det selvsagt teknikker som kan hjelpe, men du må finne ut hva du liker! - Bruke pc-musklene (f.eks. klemme rytmisk) - Eksperimentere til dere finner noen gode måter å fingre/slikke (tips her og her) - En vibrator Men, siden du skriver at du ikke får orgasme samme hva dere gjør, får jeg inntrykk at det ikke er teknikkene som er problemet. Orgasmen oppleves i starten som en liten kribling eller varme. I alle fall er det sånn jeg opplever det. Alt blir bedre med trening. 🙂 Endret 21. august 2023 av Fioljenta 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #6 Skrevet 21. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dame i 30 årene, fast partner.lighet med tilsammen 5 stk. Aldri gått for meg, samme hva jeg, mannen min gjør nå, det går ikke. Hva skal jeg kjenne etter. Hvordan føles det? Anonymkode: 8b02d...9d8 Hva gjør du selv når dere har sex? Man må ta ansvar for sin egen nytelse, ved enten å si hva man vil og hvordan vil ha det, eventuelt bruke fingre eller leketøy selv mens mannen penetrerer. Du må gjøre det som føles godt for deg og ikke forvente at det skjer av seg selv. Også er det såklart alfa og omega å slappe av og ikke stresse. Ta den tiden det tar. For noen er det 10 sekunder, for andre er det 10 minutter. Anonymkode: 93b6a...b15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå