AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #1 Skrevet 21. august 2023 Jeg bare lurer på det. Jeg irriterer meg over noe som er helt ubetydelig, og det er at jeg merker mange kaller turkis for grønn. Jeg vet jo at turkis egentlig er en grønn-blå farge, men i mitt hode er turkis mer blå enn den er grønn. Så jeg tenker den er blå. Og det irriterer meg når folk kaller den for grønn! F.eks. den turkise melkekartongen er det mange som kaller den "grønne melka" eller når f.eks. noen vil ha en turkis tusj også sier de "kan jeg få den grønne der". Jeg vet jo nå at mange folk sier grønn når de mener turkis, men tidligere gjorde jeg ikke det og skjønte ingenting. Husker noen jeg kjente spurte om jeg kunne handle for de. En av tingene de ville jeg skulle kjøpe var "den grønne melka" og jeg ble så oppgitt inne på butikken, fordi ingen av melkekartongene var jo grønne ? De var jo bare rød, rosa eller blå tenkte jeg. Tilslutt måtte jeg ringe vedkommende og spørre hva de mente, fordi jeg fant det ikke/skjønte det ikke. 😅 Anonymkode: 6c048...4b0 6
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #2 Skrevet 21. august 2023 De som sier "hvitost" når osten faktisk er gul. Anonymkode: 3079f...9b2 16 4
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #3 Skrevet 21. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De som sier "hvitost" når osten faktisk er gul. Anonymkode: 3079f...9b2 Enig🥴 Idioter tenker jeg da. Anonymkode: 3a16a...5aa 4
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #4 Skrevet 21. august 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg bare lurer på det. Jeg irriterer meg over noe som er helt ubetydelig, og det er at jeg merker mange kaller turkis for grønn. Jeg vet jo at turkis egentlig er en grønn-blå farge, men i mitt hode er turkis mer blå enn den er grønn. Så jeg tenker den er blå. Og det irriterer meg når folk kaller den for grønn! F.eks. den turkise melkekartongen er det mange som kaller den "grønne melka" eller når f.eks. noen vil ha en turkis tusj også sier de "kan jeg få den grønne der". Jeg vet jo nå at mange folk sier grønn når de mener turkis, men tidligere gjorde jeg ikke det og skjønte ingenting. Husker noen jeg kjente spurte om jeg kunne handle for de. En av tingene de ville jeg skulle kjøpe var "den grønne melka" og jeg ble så oppgitt inne på butikken, fordi ingen av melkekartongene var jo grønne ? De var jo bare rød, rosa eller blå tenkte jeg. Tilslutt måtte jeg ringe vedkommende og spørre hva de mente, fordi jeg fant det ikke/skjønte det ikke. 😅 Anonymkode: 6c048...4b0 Folk. Anonymkode: 10018...b3e
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #5 Skrevet 21. august 2023 Det er irriterende rett før man må nyse å kjenne det kile i nesa. Anonymkode: 66278...9b9 4
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #6 Skrevet 21. august 2023 Ingenting, jeg er helt zen. Kødda! Irriterer meg over folk som står tett oppi en når det ikke er helt nødvendig. Køen i matbutikken, bussen når det er plass til å stille seg lenger borte, slike ting. Har ikke folk intimsoner? Og folk som stiller seg HELT oppi døra når de venter på at offentlig toalett skal bli ledig. Sånn at man nesten smeller døra i ansiktet på dem når man går ut. Var nettopp på bilferie og hjelp, så og si hver gang noen venta utenfor stod de klint oppi døra... Skjønner det ikke, man ser jo at personen venter på toalettet selv om de står en liten meter i fra. Anonymkode: d6588...a1e 9 1
Topsi Skrevet 21. august 2023 #7 Skrevet 21. august 2023 (endret) Trege folk i køen foran meg når jeg skal nå en buss, eller når jeg skal kjøpe en kopp kaffe og jeg ikke rekker det fordi det er for mange foran meg i køen og jeg skal rekke jobb. Burde ikke plage meg, da det er lenger spart Endret 21. august 2023 av Topsi
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #8 Skrevet 21. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): De som sier "hvitost" når osten faktisk er gul. Anonymkode: 3079f...9b2 AnonymBruker skrev (1 time siden): Enig🥴 Idioter tenker jeg da. Anonymkode: 3a16a...5aa Gulost, kvitost (sprakradet.no) Anonymkode: e4ab4...3e0 6
exictence Skrevet 21. august 2023 #9 Skrevet 21. august 2023 Irriterer megover de som kommer for sent. Klarer ikke da å slappe av 6
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #10 Skrevet 21. august 2023 Jeg irriterer meg over folk som absolutt hele tiden må rette på andres talemåte eller talefeil selv om de utmerket godt skjønner hva folk prøver å si. Å besservisserre🥵folk som absolutt må være bedre enn andre og rakker andre ned for å heve seg selv. Anonymkode: da125...03e 19
Knirke Skrevet 21. august 2023 #11 Skrevet 21. august 2023 Folk som synes det er varmt ute og sier det er f.eks 25 grader, og så føyer de til -i skyggen. Ja, selvfølgelig er det i skyggen. Man måler ikke temperatur i sola! 🥴 4
pautina Skrevet 21. august 2023 #12 Skrevet 21. august 2023 Knirke skrev (6 minutter siden): Folk som synes det er varmt ute og sier det er f.eks 25 grader, og så føyer de til -i skyggen. Ja, selvfølgelig er det i skyggen. Man måler ikke temperatur i sola! 🥴 Takk!De som legger ut hvor mange grader i sola er enda mer irriterende, altså de må få skolepengene tilbake! 😂 også folk som står til venstre i rulletrappa er på linje med disse
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #13 Skrevet 21. august 2023 Folk som ikke klarer å komme tidsnok til avtaler. Respektløst og sløsing av andres tid. Anonymkode: c8faa...9c2 15
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #14 Skrevet 21. august 2023 Folk som BANER seg vei for å komme seg ut av toget, å så bare stopper, rett utenfor toget på perrongen, sånn at det blir kø/kaos for andre som skal ut UNNSKYLD meg om det var så viktig at du bølla deg ut for å komme deg av så raskt som mulig så kan du flytte deg også ? Folk as Anonymkode: d536f...3ba 8
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #15 Skrevet 22. august 2023 Tar bussen ofte og den er som regel forsinket. Irriterer meg over de som ikke har funnet fram kort eller billett på tlf. De går inn på bussen for så begynne å lete i vesker og lommer etter kort og tlf. FINN DET FRAM MENS DU STÅR OG VENTER PÅ DEN FORSINKA BUSSEN. Anonymkode: 3e911...4a0 15
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #16 Skrevet 22. august 2023 On 8/21/2023 at 11:33 AM, AnonymBruker said: Jeg bare lurer på det. Jeg irriterer meg over noe som er helt ubetydelig, og det er at jeg merker mange kaller turkis for grønn. Jeg vet jo at turkis egentlig er en grønn-blå farge, men i mitt hode er turkis mer blå enn den er grønn. Så jeg tenker den er blå. Og det irriterer meg når folk kaller den for grønn! F.eks. den turkise melkekartongen er det mange som kaller den "grønne melka" eller når f.eks. noen vil ha en turkis tusj også sier de "kan jeg få den grønne der". Jeg vet jo nå at mange folk sier grønn når de mener turkis, men tidligere gjorde jeg ikke det og skjønte ingenting. Husker noen jeg kjente spurte om jeg kunne handle for de. En av tingene de ville jeg skulle kjøpe var "den grønne melka" og jeg ble så oppgitt inne på butikken, fordi ingen av melkekartongene var jo grønne ? De var jo bare rød, rosa eller blå tenkte jeg. Tilslutt måtte jeg ringe vedkommende og spørre hva de mente, fordi jeg fant det ikke/skjønte det ikke. 😅 Anonymkode: 6c048...4b0 Hehe, om turkis er blå eller grønn er diskusjon hjemme og. Men blå melk vil alltid være skummet for meg Anonymkode: 3bc48...ee5 1
Nikea Skrevet 22. august 2023 #17 Skrevet 22. august 2023 De som stiller seg opp og venter på grønn mann ved fotgjengerfelt og IKKE trykker på knappen. Gosj.
Hjelmesett Skrevet 22. august 2023 #18 Skrevet 22. august 2023 irriterer meg når folk behandler tingene til andre enn seg selv uansvarlig. 12
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #19 Skrevet 22. august 2023 Folk som går sakte Folk som smiler hele tiden Når noen jeg ikke kjenner bruker navnet mitt, f.eks selgere Tørrprat Snikskryt Nyskjerrige mennesker Visdomsord og de som deler dem Anonymkode: f94a4...aaf 7 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #20 Skrevet 22. august 2023 Når folk skriver oxo istedet for også 😖😖 Anonymkode: f0d61...aad 6 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå