ellernoe Skrevet 21. august 2023 #1 Del Skrevet 21. august 2023 Jeg fullførte en grad denne sommeren og fikk beskjed om at vitnemålet kommer elektronisk i Vitnemålsportalen. Jeg stusser over at det kun kommer opp en karakterutskrift med hvilke semestre jeg tok emnene og summen av studiepoengene. Ingenting tekst som bekrefter hvilken grad jeg har tatt, ingen dato på når den er fullført, ingenting som definerer dette som et vitnemål. Er det slik vitnemålet ser ut for alle? Jeg spør fordi jeg tok først et årsstudium med emner som var del av denne graden før jeg søkte om innpass til andre året. Dette har gjennom studietiden ført til alle slags mulige elektroniske problemer som stadig måtte rettes opp i. Sendte e-post til universitetet om dette en stund tilbake, men fikk aldri noe svar. Spør derfor her før jeg maser en gang til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #2 Del Skrevet 21. august 2023 Jeg har et fullstendig vitnemål i tillegg. Sjekk om det er en lenke der du kan laste ned/se fullstendig vitnemål Anonymkode: b1df4...c03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #3 Del Skrevet 21. august 2023 Samme her. Får bare karakterutskrift fra gradene mine, ingen andre dokumenter. Fullførte mastergrad denne sommeren og fikk samme beskjed som TS. Anonymkode: 19913...9f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #4 Del Skrevet 21. august 2023 Sikker på at vitnemålet ditt er produsert da? Da jeg jobbet som studiekonsulent for noen år siden ble de vitnemålene hvor man kunne innpasse årsstudium etc produsert i september/oktober. Men skulle jo tro det gikk raskere nå som man har gått over til digitale. Anonymkode: 34b7c...4ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gobbledigook Skrevet 21. august 2023 #5 Del Skrevet 21. august 2023 Det tar tiiiid å produsere. Vet ikke hvor du går, men på UiB tar det 8-12 uker etter siste sensur før man får vitnemålet, og kan vel sikkert regne med at de skal ha sommerferie også 😅 Kan alltids søke om å få det tilsendt direkte av skolen da, om en skulle trenge det raskere Personlig hadde jeg siste sensur i april og fremdeles ikke fått noe... Men har ikke hatt bruk for det heller, så jeg orker ikke etterspørre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ellernoe Skrevet 21. august 2023 Forfatter #6 Del Skrevet 21. august 2023 Takk for svar. Da går jeg ut fra at det kommer etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå