AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #1 Skrevet 21. august 2023 Hvor i kinosalen kjøper du billett og hvorfor? Anonymkode: 78e63...8a8
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #2 Skrevet 21. august 2023 Bakerst ved veggen. Det er vel å merke i de små salene her jeg bor. De er så små at man ser skjermen like godt uansett hvor på raden du sitter. Da sitter jeg uforstyrret fordi ingen skal passere, ingen sitter bak meg, og ofte uten noen ved siden av meg siden alle uansett klumper seg sammen i midten. Ser jeg film i den store salen sitter jeg ganske langt bak og litt lenger inn fra sidene. Jeg har notert meg hvilke seter som kan lenes tilbake og skyr disse som pesten etter den gangen jeg ble sittende å gjentatte ganger prøve å rette meg opp i ryggen i et knirkesete av skinn som ikke ville holde seg oppreist. 😣 Anonymkode: b087c...63c
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #3 Skrevet 21. august 2023 Kommer ann på hvilken kinosal det er. Er store forskjeller. Dersom jeg aldri har vært der før, og bare må gjette, så sitter jeg så i midten som mulig. Anonymkode: 8ebe5...747
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #4 Skrevet 21. august 2023 På en av de 4 første radene og i midten Anonymkode: c8414...d08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå