Gå til innhold

Musikalen "Så som i himmelen" - ok for en 9-åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte å ta med 15-åringen på "Så som i himmelen"-musikalen i høst som en mor-datter-kveld, men innser at lillesøster på 9 år kan bli litt sår fordi det alltid er storesøster som får den type oppmerksomhet (særlig fra far, vi bor ikke sammen), så da tenker jeg det er best om vi drar alle tre.

Nå er det leeeenge siden jeg så filmen, men ville dere tatt med en 9-åring? Hun er ganske så moden for alderen, vi har sett mange kleine romantiske filmer, og hun elsker musikk og sang.

Anonymkode: e8a2e...41a

Skrevet

Lenge siden jeg så filmen, men forstår ikke hva som skulle være problemet med å ta med ei niårig jente på den?

Er det den filmen med Gabriellas song, hun som blir mishandlet og han dirigenten som ble syk elns?

Skrevet
1 hour ago, Bacteria said:

Lenge siden jeg så filmen, men forstår ikke hva som skulle være problemet med å ta med ei niårig jente på den?

Er det den filmen med Gabriellas song, hun som blir mishandlet og han dirigenten som ble syk elns?

Stemmer det. Jeg tenkte på om teaterforestillingen er "skummel" eller på andre måter ikke egner seg for en niåring 😅

Skrevet

Det burde vel være en form for aldersgrense på den? Jeg syns den godt er litt for voldsom altså. Ville tenkt meg om 😕 og hadde ikke gjort det selv, uansett hvor moden hun er 

Anonymkode: 999cd...8a9

• Liker 1
Skrevet

Hva er du bekymret for? Avansert språk eller sex på scenen??

Skrevet

Det som er litt skremmende der er at det er en voldelig mann/far som skriker og truer et par ganger. Noe annet skremmende er det ikke i forestillingen.

Min tiåring så den uten problem.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Stemmer det. Jeg tenkte på om teaterforestillingen er "skummel" eller på andre måter ikke egner seg for en niåring 😅

Barn skal ikke beskyttes for livet.

Det får nå være måte på hvor mye ungene skal pakkes inn i bomull.

Anonymkode: 1ccef...2ce

Skrevet

Stykket er ikke særlig skummelt. Men kan bli litt kjedelig for en 9-åring, ser jeg for meg :) kan du ikke ta henne med på et annet stykke/kino, bare dere to?🥰 er sikkert stas for henne å få deg for seg selv litt også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...