Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en del hår over leppen. Hvordan fjerner jeg det? Er det sant at det vokser ut som svarte, spisse hår hvis jeg bruker barberhøvel? Takk på forhånd :) 

Anonymkode: 4b78d...a64

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vokser, bruker Veet strips. Man tar håret ved roten når man vokser, så det tar lengre tid før det gror tilbake.

Anonymkode: e709e...c81

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har en del hår over leppen. Hvordan fjerner jeg det? Er det sant at det vokser ut som svarte, spisse hår hvis jeg bruker barberhøvel? Takk på forhånd :) 

Min erfaring er ja, de blir sorte og stikkende, men tar en de bort raskt morgen og kveld er det ingen som ser dem.  :) 

Anonymkode: 1321f...8e1

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nei,hårene blir hverken tykkere,eller mørkere.

Men de kan virke stivere når de vokser ut i starten.

Jeg pleier å bruke høvel, men har kjøpt voks strips som jeg skal prøve.

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg er faktisk overraskende fornøyd med Flawless, ventet lenge med å kjøpe (brukte Andrea hårfjerningskrem før det og den fungerer også veldig bra men tar lengre tid) men den fungerer veldig fint. Fins flere steder tror jeg, jeg kjøpte min på Vita.

Anonymkode: 6c724...98f

Skrevet

Bruker en sånn liten kniv som egentlig er beregnet på øyebryn. Enkelt og fort gjort. Kjøper i 3-pk på Lyko.

Anonymkode: 23914...311

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...