Gå til innhold

Hvis man har barn med flere ekspartnere, og ikke har et godt forhold til noen av dem...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...er det mulig å bare ha vært uheldig med barnemødre/fedre? Eller har man sannsynligvis en del av ansvaret selv, både gjennom valg av partner, og samarbeid rundt barnet?

Anonymkode: 25e3f...7e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva tror du?

Anonymkode: 5f0b9...719

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke barn, men jeg ville vært skeptisk til en mann som uttaler seg sånn. Til en kvinne også, for den saks skyld. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

...er det mulig å bare ha vært uheldig med barnemødre/fedre? Eller har man sannsynligvis en del av ansvaret selv, både gjennom valg av partner, og samarbeid rundt barnet?

Vil tro det er en kombinasjon. Hvis man har en type man liker/personlighet, og får barn. Så blir det slutt, og samarbeidet er dårlig. Neste man treffer er kanskje samme type, og plages ikke av det dårlige samarbeidet med eksen. Er kanskje litt kranglete type selv? Så får man barn og det blir slutt, og vips har man to vanskelige ekser?

Eller, man er en vanskelig og kranglete type selv, og blir vanskelig å samarbeide med uansett hvem som er eksen. Dette vil jo gå igjen i neste brudd også..

Anonymkode: 7edef...e55

Skrevet

En gang kan være tilfeldigheter

To ganger kan være uflaks, men det bør blink et varsellys.

Tre eller flere ganger. Da er det nok mest sannsynlig du selv som er vanskelig.

Anonymkode: 0766b...eb0

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

tenker både og. Man burde lære seg å se etter røde flagg når man har gjort samme feil allerede

Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Har 2 barn med 2 ulike fedre. Dessverre har jeg et dårlig forhold til far for den eldste. Far til den yngste stiller mer opp for den eldste enn den biologiske barnefar. Å få til et godt samarbeid kan være svært vanskelig. Lett å dømme når man ikke har vært i situasjon selv. Jeg teller ned år til vi slipper et samarbeid. 

Jeg er gift nå men skal aldri mer få flere unger. Ting kan snu. 

Ja, man kan være uheldig. Men det er såklart best å ikke få unger ukritisk..

Anonymkode: 18466...cf0

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Har 2 barn med 2 ulike fedre. Dessverre har jeg et dårlig forhold til far for den eldste. Far til den yngste stiller mer opp for den eldste enn den biologiske barnefar. Å få til et godt samarbeid kan være svært vanskelig. Lett å dømme når man ikke har vært i situasjon selv. Jeg teller ned år til vi slipper et samarbeid. 

Jeg er gift nå men skal aldri mer få flere unger. Ting kan snu. 

Ja, man kan være uheldig. Men det er såklart best å ikke få unger ukritisk..

Anonymkode: 18466...cf0

du har bare to da. ....

Skrevet

En som ikke har et godt forhold til sitt barns andre forelder er 🚩🚩🚩🚩

Jeg hadde aldri gått inn i relasjon med en som hadde et konfliktfylt forhold til sitt barns andre forelder.

Anonymkode: 25620...416

Skrevet

Det kan være tilfeldig, men mange går jo i samme spor. De finner gjerne en som er veldig lik eksen. De vil ha noe "nytt", men glemmer det raskt. 

Men det er alltid to sider av en sak. Noen er kanskje ikke den enkleste å samarbeide med. Men de legger all skyld på eksen/eksene. 

Jeg tenker jo også at om man har barn med flere som er blitt eks, så har man kanskje ikke tenkt gjennom forholdet før man fikk barn. Uhell kan skje, men uhell skjer sjeldent hos personer som evner å tenke litt. 

Anonymkode: 9cbae...2a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...